- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VMware
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandigno
senior tag
válasz univerzita #151455 üzenetére
nincs MFI és a végén ott van, h gyenge a védelem! ..extraként meg nem megy bele mindegyik jack dugó!
-
bandigno
senior tag
nos az eddig két vagy három főtől jelzett (általam is) i7 + telenor hívás bug nálam még mindig fennáll.
kicseréltettem a sim kártyát, egy hétig nem is volt baj, de most már napi szinten legalább egyszer előfordul!
esetleg vki talált rá megoldást? vagy felhívjam almáékat h tudnak-e az ügyről vagy garanciában cseréltessem? -
bandigno
senior tag
nos a hívás hibám (i7 + telenor) nem oldódott meg, almáék telefonon nem tudtak mit reagálni rá, csak a szokásos köröket (visszaállítás, frissítés, újraindítás, stb), a telenor technikusa is csak annyit tudott hozzátenni, hogy látja h mióta ezt a telót használom, rengeteg a hibás/sikertelen hívás a listán, szóval a szervízt javasolta! Foglaltam is időpontot az iStyle-ban.. Ugye elég csak a telefont vinni? majd ott kilépek meg visszaállítom.
a fura az, hogy tegnap is kb 4-5 embertől hallottam a városomban, h ugyanezzel a kombóval rengetegszer előfordul nekik is a hívásbug, van aki cseréltette és ugyanúgy fennáll a dolog! ennyi gyenge antennás lenne az első szériás i7 között vagy mi a p.csa van? telenorék azt mondták h náluk nem látszik semmi hiba részükről. meg h én jelentettem először kb.
-
bandigno
senior tag
én ma vittem be iStyle-ba, mert már meguntam! jeleztem almának is gondot, a telenornak is, cseréltettem sim-et, változás semmi! A technikus látta és ismertette, hogy kimagaslóan sok a hívás hibám, mióta az i7-tel lógok a hálózatukon! jelezd te is ide is és oda is! aztán szervíz! itt ahol lakom, aki pannonos és i7-et használ, csak szenved! 4G-ről 2G-re váltáskor!
-
bandigno
senior tag
válasz Litta08 #152054 üzenetére
elvileg ez már feature! nem a messenger zörög, hanem van már hozzáférése és ily módon jelenik meg a hívás! viber, whatsapp detto!
Icar: ma este jelent meg a beta4 belőle, szóval elég kicsi a valószínűsége! Te is inkább egy baseband frissítésért imádkozz!
[ Szerkesztve ]
-
bandigno
senior tag
nagyon fél megoldás, de addig állítsd 3G-re és megszűnik a jelenség! Ismerősök, haverok egyelőre így használják addig, míg ki nem derül h mi lesz a cserélt készülékkel! Megjegyzem újra, egyikőjük már cseréltette előttem 2 héttel, de az új készüléken is előjön...:/
ja és MINDENFÉLEKÉPPEN jelezd a pannon felé, hátha hálózati jellegű a hiba!
[ Szerkesztve ]
-
-
bandigno
senior tag
ma délután átvettem az "új" i7-et az iStyle-ban (hívásbug), reméljük ez már jó lesz, egyelőre biztosat nem tudok, mert alig beszéltem még róla!
Viszont: garit az előző aktiválásának időpontjára folytatták a papíron, nem a mai naptól megújulva! Rákérdeztem, mondtam is h hivatalos (telenor flotta kezelő) útról beszerzett, nem szürkeimport. Nem emlékezett az ügyintéző a számlára, így hát így véste rá. Szóban azt mondták h ha mégis úgy jönne ki az esetleges gari vmi hiba végett, akkor munkalap+számla elég! Ugye nem kellene visszamásznom a munkalap végett h írják át/adjanak másikat? gondolom így is tisztázható minden a meglévő papírokból![ Szerkesztve ]
-
bandigno
senior tag
válasz Parson #152324 üzenetére
és B-L-A-C-K
Köszi, én is így vagyok vele, h jobb előbb, mint utóbb! Egyelőre írtam nekik egy e-mailt, mellékelve a számlát, stb és egy kérelmet, h módosítsák le a dátumot! Meglátom h mi a reakció, aztán ülnék csak be 90 km-t kocsikázni az autóba!
Emlékeim szerint vkinek volt már hasonló ügye, az ismételt meghibásodásnál simán elfogadták a munkalap mellé az számla igazolást!
Megvárom a választ és max utána betervezek egy utat a nagyfaluba! -
bandigno
senior tag
válasz daddy1959 #152338 üzenetére
mivel Verbatim gyártmány, nincs köze az Apple szervizhez!
indítsd újra a telefont, esetleg hard resettel és próbáld újra! takarítsd ki a csatlakozót is (bemenet és kábel vége)! ha így sem megy, akkor nézz szét verbatim fórumokon, h mi lehet a baj! másik telóval működött? -
bandigno
senior tag
Jelzem minden kedves fórumozónak, hogy i7+telen(yom)or hívásbug cserélt sim és gariban szintén cseréltetett (hálózat felderítési hiba) telefon esetén is fennáll! A városomban minden ilyen kombót használónál! A megoldás kizárólag az, ha átállítod 3G-re a telefont! Üf-en jeleztem már a gondomat, most jelzem nekik még1x! Felhívtam az ismerősök figyelmét is jelentsék be a hibát! Már kezd a tököm tele lenni...Egyéb javaslat? Széria hiba vagy hálózati hiba?
-
bandigno
senior tag
válasz Chiftain #152638 üzenetére
ez más és sokkal rosszabb, nem egy napos dolog, hanem két hónapos. cseréltettem simet, telefont, más is ugyanezt megcsinálta, ugyanaz..a legnagyobb bajom az, h a legtöbbjük kilőtte a 4G-t és 3G-n van és kb itt megáll a dolog, h probléma megoldva. így qrva nehéz lesz előrébb lépni a telenor felé!
-
bandigno
senior tag
válasz Yiggdrasil #153005 üzenetére
gondolom gyengébb térerejű helyen jön elő, ahol 4G és 2G van, 3G csak itt-ott a fiókban! Én és ismerőseim i7-tel szenvedünk ugyanezzel, plusz meg is szakadnak a hívások! én cseréltettem sim-et és telefont is apr-ben, de ugyanaz! jelentsd mindenképp online üfsz-en! érdekes h már 6S esetén is előjön...:/
a szolgáltatás is megszűnik neked is arra a 10-15 mp-re?
[ Szerkesztve ]
-
bandigno
senior tag
üdv!
i7 + telenor hívás bugos sorstársak! 10.2-ben frissült a baseband is 26-ról 27-re! esetleg tapasztalat tegnap óta? én csak most frissítettem "kínomban", holnaptól várom a csodát!más: miért van az, hogy iTunes még most sem dob frissítést, csak OTA?
-
bandigno
senior tag
ma azt vettem észre, hogy ha jobbra suhintok vagy lehúzom a redőnyt, ugyanúgy az értesítési sáv jött elő, fél órára rá meg mindkettőre csak a widget nézet. ez bug vagy direkt ilyen?
-
bandigno
senior tag
válasz Hegyirabló #153558 üzenetére
hangerő le + feloldó gomb!
-
bandigno
senior tag
válasz Hegyirabló #153621 üzenetére
töröld le és telepítsd újra, hátha!
-
bandigno
senior tag
válasz Hegyirabló #153630 üzenetére
na végre, én is csak arra gondoltam, egyszerű újratelepítés!
-
bandigno
senior tag
elég érdekes véleményre lenne szükségem!
ugye adott ez a hívás hiba i7 + telenor esetén! nem akarom hetente cseréltetni a telefont, úgysem lesz jobb egy ideig! Szerintetek mikortól érhet ide az a második széria, amiben már helyre tették a hálózati felderítést!? cserélve vagy javítva az intel chipet! március környéke? fél év után már csak-csak új széria lehet, nem?Feltételezve h hardveres a hiba és gyenge térerő esetén rosszul teljesít.
[ Szerkesztve ]
-
bandigno
senior tag
válasz -Ben- #153648 üzenetére
a héten az egyik fb-os bejegyzésemre a pannon oldalán jött olyan komment is, ami másik hálózat esetén is előhozta a hibát! tény h sz.r a pannon, első körben én is rájuk gyanakszom! ezért is írtam előbb hozzá, hogy "feltételezve a hardveres hibát"! kénytelen vagyok megvizsgálni ezt az eshetőséget is! az első telót hálózatfelderítési hibával cserélték (haveromét is), de a második is ugyanúgy rossz (haveré is). szóval összetett a kérdés
-
bandigno
senior tag
válasz szekfizsolt #153822 üzenetére
itt nem ír a find my iphone visszakapcsolásáról! nekem az spec fontosabb lenne, mint hetente törölni a frissítést!
-
bandigno
senior tag
válasz tatu611088 #153862 üzenetére
nyomj neki egy hard resetet, home+power alma jelig! ha beragadt vmi, akkor ez megoldhatja!
-
bandigno
senior tag
válasz norberto_th #154070 üzenetére
megfelelő objektívval a bokeh és a szép mosás az objektívek előnye!
-
bandigno
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen