Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Lauda #16240 üzenetére

    Arra nem jó, mert ugye ez nem lehet ok egy hűségszerződés felmondására. A hibaelhárításnak megvan az ÁSZF-ben foglalt menete, először is jelentened kell a hibát, x időn belül a szolgáltató köteles megkezdeni az elhárítást, stb.., és ha az előírt ügymenet nem valósul meg, akkor kötbérre tarthatsz igényt, vagy ha úgy gondolod, úgy látod, hogy a szolgáltató nem tesz meg mindent a hiba elhárítása érdekében, és/vagy nem nyújtja az előírt garantált minimum szolgáltatást, akkor emiatt felügyeleti szervekhez is fordulhatsz, de önmagában a vonal szakadozása sajnos nem képez jogalapot a szerződésbontásra. Ha ez így lenne, akkor minden szabadulni kívánó előfizető ezt használná ki. :)

    A másikra sajnos nem tudok mit mondani, ennyire nem ismerem ezt a rendszert és működését, nem tudom mennyire intelligens az adott szoftver, de attól félek nem sokat foglalkozik azzal, hogy a kimaradások fél percig, vagy egy éjszakán át tartanak.

Új hozzászólás Aktív témák