-
IT café
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #22858 üzenetére
Nem jön be. Lehalt a fél internet
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #22861 üzenetére
Más a DNS szerver.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #23450 üzenetére
Azért annak sem így kellene történnie a 21. században! Meglepődnék, ha ez lenne az ok...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
"Mit jelent az a vdsl bonding?"
A bonding annyit jelent, hogy két réz érpárat húznak be a lakásba, és azokat egy bonding képes modem együtt használja, megduplázva ezzel az elérhető sebességet. Invitel-nél nem láttam eddig, hogy lett volna ilyen, Telekom topikban láttunk már sokat. ZTE H368N esetén így néz ki a két bondingolt vonal.
"Kozben annyit talaltam, hogy annex b csak t home teruleten van. "
Ez egész biztosan nem így van, sőt az Invitel területének is csak egy igen kis részén van Annex A. Én 28-as körzetben lakom, ami Invitel szolgáltatási terület, volt tőlük ADSL előfizetésem, Annex B szabványon ment (első kép).
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz atenza #23723 üzenetére
Én is a telefonos megoldást javaslom, és első körben add elő, hogy kinéztél más szolgáltatást, és érdekelne, hogy mennyi idővel korábban, kinek, milyen tartalommal kell benyújtani a felmondást, eszközöket kinek és hova kell leadni, stb... Ha akarnak marasztalni, erre is tehetnek jobb ajánlatot, ha pedig nem, megköszönöd a tájékoztatást, és kész.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #24022 üzenetére
Az a baj, hogy a rézérpáras hálózattal nehéz versenyképesnek maradni, mert egyrészt erősek a jelenlegi technológiai korlátok, másrészt az üzemeltetési költsége sem kicsi. Márpedig az Invitel hálózatának döntő többsége ilyen, így ahol van is konkurencia, az minden bizonnyal korszerűbb rendszert is használ, vagy ED3 koaxot, vagy optikát, tehát élből előnnyel indulnak a versenybe az Invitel-lel szemben. Illetőleg ilyenkor szokott jönni még például az ügyfélszolgálat minősége, a szervizháttér, ami az Invitel-nél kétségtelenül jó, legalábbis amikor én az ügyfelük voltam, elég gyors volt a hibaelhárításuk. Hardveres (modem) hibákat néha órákon belül javították (cserélték), szoftveres problémákat pedig rögtön orvosoltak, miközben vonalban voltam még a hibabejelentővel. Amúgy mivel nemsokára lejár a UPC-s hűségem, nézegettem az Invitel ajánlatait (nem, nem akarok váltani, csak fel kell készülni a konkurencia ajánlatából az ártárgyalásokra), és sokat javult a pozíciójuk a korábbihoz képest, de hát egyrészt a hideg kiráz az IPTV gondolatától, másrészt még a hálózatkorszerűsítés után is csak 30Mbps-t tudnak kínálni nekem VDSL-en, ami kevés, így aztán a lehetősége sem merül fel bennem, hogy szolgáltatót váltsak.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #47106304 #24123 üzenetére
Akkor lesz más akció, esetleg még jobb is. Egyébként van konkurencia, ott a MindigTV, van több tányéros TV is, amik még ha nem is felelnek meg, hivatkozni lehet rájuk, hogy jobb alkupozíciód legyen. Mellesleg be van nyújtva a törvényjavaslat, mi szerint a maximális hűségidő 1 év lehetne, és a régi előfizetők soha nem járhatnának rosszabbul mint az újak. Szóval lehet érdemes is várni novemberig, mert az kevésbé valószínű, hogy az újaknak emelnék fel 9000Ft-ra a díjat, inkább a kettő közt lesz valami kompromisszum a végére, ha lesz ilyen hatályos törvény.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz FIREBLADE78 #24393 üzenetére
Van konkrét problémád is vele, vagy csak azért vicc mert a szerződésben azt láttad, hogy ADSL?
Amúgy az ADSL ma már tényleg elég karcsú, de VDSL-en vannak tűrhető csomagok, amikkel már jól együtt lehet élni, és Invitel-nél is sok helyen van VDSL.
Persze ha van jobb, akkor menni kell.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kisapa #24396 üzenetére
Főleg ha a "nulla sebesség" hálózati problémára vezethető vissza, mert a Telekom is az invitel infrastruktúráján tud csak szolgáltatni. Ráadásul két szolgáltató... Régen volt részem hasonlóban kábelnettel, de közös lónak túrós a háta. Ha baj volt az internettel, bejelentettem a netszolgáltatóhoz, aki a kábelhálózat tulajdonosára hárította a hibát, ha meg azokat hívtam, ők közölték, hogy hívjam a neteseket, mert közünk nincs egymáshoz. Hibajavítás egy örökkévalóság volt, én bejelentettem a netesekhez, akik átadták a kábelszolgáltatónak, azok majd egyszer kimentek megcsinálták, ha volt kedvük. De sosem volt sürgős nekik, nem az ő előfizetőjük panaszkodott.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Remington #24536 üzenetére
Szerintem EuroDOCSIS modemben Invitel-nél sincsenek semmilyen személyes kapcsolódási adatok, mint felhasználónév vagy jelszó. Reset után előfordul, hogy lassabban csatlakozik fel, de mondjuk ~5 percnek akkor is elégnek kellene lennie. Ha nem tud felcsatlakozni, akkor vagy rossz a modem, vagy hálózati probléma van, rossz jelszint, stb.
Nézted a jelszintet, mit mutat?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Két nap? Engem 1 évvel a szerződésbontás után is hívtak az Invitel-től ügyfélmegtartó ajánlattal, mint "régi és hűséges ügyfelüket", mikor már régen másik szolgáltatónál voltam. De ilyen bárhol előfordul, korábban a helyi kábelszolgáltatóval voltak hosszútávon külső hálózati, műszaki jellegű gondjaim, rendszeresen zargattam is őket emiatt, de hiába, mindig kijöttek, de a hibát sosem hárították el. Aztán váltottam Invitel-re, majd rá vagy fél évre megjelentek újra a szerelők a villanyoszlopon, és széles vigyorral újságolták, hogy megvan a hiba, most már minden rendben lesz a szolgáltatással. Mondtam nekik, hogy OK, csak én ezt már nem bírtam kivárni.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #25127 üzenetére
Csomagokat megszüntetni két módon szoktak. Az egyik, hogy zárttá teszik, vagyis akinek jelenleg arra van előfizetése az továbbra is maradhat abban, de nem hosszabbíthat arra hűséget, illetve új előfizetőkkel sem szerződnek rá. A másik módja, vagy az első opció folytatása is lehet, hogy teljesen megszüntetik az adott csomagot, de ilyenkor bevett szokás, hogy az érintett előfizetőket a következő nagyobb csomagba teszik át, természetesen a havidíj változatlanul hagyása mellett.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #25130 üzenetére
Ez nem biztos, olvasd el a másik felét is annak amit írtam. Előfordulhat olyan eset, hogy ténylegesen megszüntetik az adott csomagot, de ilyenkor egy másikba, a jelenlegitől jobba teszik át az előfizetőket. Olyanról még sosem hallottam egy szolgáltatónál sem, hogy megszűnt egy csomag, és az abban lévőknek csak drágábbat, vagy a felmondást ajánlották volna fel. UPC-nél amikor megszűnt az 50-es csomag, mindenkit átraktak a 60-asba, most pár évvel később megszűnt a 30-as, és onnan mindenkit átraknak a 120-asba, változatlan díj mellett.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #25132 üzenetére
Lehet nem is Invitel-es volt aki hívott, hanem valami fejvadász cég ügynöke. Nem tudom kikkel és milyen rendszerben dolgoztatnak, de egész biztos vannak külsősök is. Engem anno 1 évvel az Invitel előfizetésem lejárta után is kerestek mint "régi és hűséges előfizetőt a visszautasíthatatlan ajánlattal". Egy Invitel dolgozónak látnia kellett volna a számítógépben, hogy már égen nem vagyok efi, ez csak úgy eshetett meg, hogy valami elavult adatbázisból dolgozott valaki.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz zsof Nokia #25260 üzenetére
Ebben az Invitel mindig is jó volt, amikor előfizető voltam náluk, nekem is volt olyan eset, hogy még a bejelentés napján jött a technikus, és hozta az új modemet.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz gabor9991 #25406 üzenetére
Az NFM-nél lehetett pályázni EU-s fejlesztési pénzekre, és minden régióban egy-egy szolgáltató nyert erre támogatást. Gondolom neki mindenképp teljesíteni kell az elvárásokat, hogy elérhető legyen legalább a 30Mbps sebesség, de ez nem zárja ki azt, hogy akár ő, akár más szolgáltató értékesítsen ettől lassabb csomagot is.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #25533 üzenetére
Már hogyne lenne...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nem hiszem, hogy ebbe ilyesmit kellene belelátni. Ezek nagy volumenű projektek, a kidolgozásuk és a kifutásuk hosszabb időt, akár éveket vesz igénybe, minden bizonnyal ez már jóval a DIGI-s felvásárlás előtt tervbe volt véve, és az élet nem áll meg a tulajdonosváltás miatt sem. Ezen kívül megeshet, hogy noha önerőből csinálják, ez másfelé kötelezettségeket is ró a társaságra, így azt leállítani se nagyon lehet, és ha ezek így vannak, akkor nyilván az eladási árba is be voltak kalkulálva.
Amúgy az akvizícióról tényleg elég nagy a csend, anno amikor a UPC felvásárolta a helyi kábelszolgáltatónkat, novemberben hallottam róla először egy RubiCom-os belső infóból, majd hivatalosan következő év márciustól kerültünk a UPC-hez, és azt hiszem áprilisban vagy májusban történt meg a tényleges átállás, amikor megkaptuk a UPC-s eszközöket, csomagokat, csatornakínálatot, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kokopo #25806 üzenetére
Szia!
Ez attól függ, hogy milyen területről van szó, ADSL, VDSL, vagy esetleg optika? Amúgy meg ha belterület akkor jó eséllyel van még DigitalVác is.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kokopo #25810 üzenetére
30Mbps az már biztosan VDSL, mert ha jól tudom, az ADSL2+ szabvány felső határa valahol 24-25Mbps körül van, ha "rajta ülsz" a DSLAM-on. Azzal viszont számolni kell, ha TV-t is rendelsz mellé, akkor az némileg lassíthatja a neted sebességét, lévén ugyanazon a kapacitáson osztoznak.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz tothjozsi96 #25840 üzenetére
Szia!
Hivatalos válasz? Akkor hívd a 1443-as ügyfélszolgálati telefonszámot.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz FIREBLADE78 #25889 üzenetére
Mikor viszik? Ők semmikor, majd Te viszed. Egyébként 8 nap a felmondási határidő, ennyivel előtte kell jelezni feléjük.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz FIREBLADE78 #25891 üzenetére
Gondolom így is jó, bár biztosan más módon is le lehet mondani az előfizetést, pl. telefonon, email-ben, vagy esetleg faxon, postai levélben, és akkor a 8 napos határidőig az eszközöket el kell juttatni hozzájuk.
Én anno még faxon mondtam le, de eszköz nem volt nálam, mivel csak ADSL-em volt, azt a modemet meg nem kérték vissza. Igaz ennek már vagy 6-7 éve.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #25976 üzenetére
Van. [link]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #25978 üzenetére
Azt nem tudom, hogy elég-e telefonon, erről nem írt Ace Ventura, de mivel ez rögzített hívás, gondolom igen.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz M@Db0Y #26088 üzenetére
Na, ez jó hír, akkor ezek szerint nem akarják megtartani a régi rendszereket. Amúgy nem csak ott, már Hódmezővásárhelyről is jelezték.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- Eredeti játékok OFF topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Nyaralás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen