Új hozzászólás Aktív témák

  • xyzikeee

    aktív tag

    Üdv!

    A mai napon felhívtam a 1443-as számot. Hamarosan lejár a hűségidő és szeretnénk a meglévő 10 megás net +telefon ról nagyobb netre + telefonra váltani.

    A telefonban az úr mondott egy 8500 forintos összeget 30 megás net + telefon Start max csomaggal.
    Az interneten, beírom a címemet, rámegyek hogy invitel ügyfél vagyok, összeállítom a csomagot és kijön 6890 Ft.

    Hogy lehet az hogy telefonon 8500, interneten 6890.

    Rákérdeztem telefonon erre is.

    Válasz: Az interneten lévő árak csak tájékoztató jellegűek, valamint bizonyos esetben csak új előfizetőkre vonatkoznak.

    Akkor miért kérdezi a címemet neten? miért kérdez rá hogy meglévő ügyfél vagy új ügyfél vagyok?

    Rákérdeztem hogy iylen esetben mit lehetne csinálni mert azért nem mindegy hogy 8500 FT vagy 6890 FT.

    Válasz: Ki kellene fizetni valami Csomagváltási díjat ami 8500 forint, és akkor lehet kedvezőbb áron kötni csomagot. ( De itt se mondta ki hogy akkor erre a 6890 Forintos kedvezőbb árra gondolt).
    Ez hogy működik valójában? Tényleg van ilyen?

    Ezek ennyire szarba veszik a már több éve náluk lévő ügyfeleket?

    Megkérdeztem hogy mi van akkor ha lemondom a szolgáltatást és újrakötöm.

    Válasz: Lemondást követő 3 hónap múlva lehet csak újrakötni.

    Szép....

    Nemrég bejött hozzánk a Telekom. Nem 30 as net a legnagyobb hanem 120-as, emellett kedvezőbbek is az árak. Mondjuk hallottam rosszat is róluk.

    De ez így elég vicc... hogy szarba se veszik az embert.

    Ötlet? Lehetőségek? Köszönöm a segítséget

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák