- Crypto Trade
- Milyen NAS-t vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon Prime Video
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Gmail
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
"A cpu-ra háruló meló, adott játéknál, ha eltekintünk egy-egy graf opció egyedi hatásától, szinte kizárólag az fps-tól függ."
Ezektől nem lehet eltekinteni, mert ezek a beállítások is képesek CPU limites környezetet előidézni, ergo ez is CPU limit...
Ez olyan mintha azt mondanád, hogy ha eltekintünk attól hogy a barnamedve barna, akkor végül is jegesmedve...
Amit leírtál, az a CPU limit egyik formája.
Bőven 200 alatti framerate-el is lehet CPU limited erős VGA mellett, csak más formában.
Közelmúltból ott van pl. a Battlefield 2042.
Megjelenés után még fél évig az aktuális csúcshardveren sem igazán lehetett belőle átlag 110-120 FPS-nél többet kihozni, csont minimum beállításokkal sem.
1-2 threadet maxolt ki a játék bármely akkori procin, és ez volt a limitáló faktor.
A minimum értékek meg egyenesen katasztrofálisak voltak.
Ha konzolba beírtad a perfoverlay.drawfps.1 parancsot láthatóvá vált, hogy a CPU jóval kevesebb frame-et tol ki, mint a VGA.
És akkor mellé volt mondjuk 100-120 FPS-ed, akkori csúcskártyákkal.
Klasszikus proci limit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest