Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomas
tag
válasz kisspista #9004 üzenetére
Off: Köszönöm, de párszor már megjártam azt az utat. Még az "ősidőkben" is, amikor még Karlovacig volt csak pálya, utána meg végig a régi 1-es (vagy 5-ös?) főuton, egyszóval Plitvice felé. (Szigorúan papírtérképpel... ) Szerintem az új horvátországi pályás közlekedés annyira egyszerű, mondhatni primitív hogy nemhogy TMC, még Igo sem kell hozzá. A múlt évben Ithakán voltam, (1800 km) oda azért nem ártott...
Amúgy muszály Bosznia felé mennem, Sarajevoban is van szállásom. Meg egyre többen mennek arra, mert a horvát pályadíj árából bőven megvan az üzemanyagköltség, főleg, ha a Dél-Dalmát részekre mész. Horvátország sarló, avagy "vargabetű" formája nem igazán teszi előnyössé az arra történő közlekedést. Ja, és vannak erre vonatkozó időbeli összehasonlítások is: Pl: Makarskába többen írták az illetékes fórumokon, hogy hamarabb leértek Bosznián keresztül mint ha körbe pályáztak volna Horvátországon. Km-ben is jóval rövidebb. Nincs 230 kuna körüli (csak oda) pályadíj. Ja, és sokkal szebb, legközelebb fontold meg. És az sem mellékes, hogy a "bugybereki utakon" - már a horvát pálya egyszerűségéhez képest - arra aztán tényleg van lehetőség az Igo tesztelésére. Lefkadán tavaly a friss térkép bevitt egy olyan murvás útra, ahol egy kerítés volt az út vége... Pedig "jól követhetőre - avagy egyszerűre volt állítva, és nem mellesleg véletlenül sem volt pipa a földút mellett... aztán később megtudtam, már jó 3 éve elbontották azt az utat...
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...