- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #46655 üzenetére
Kinéztem, nekem ez már unalmas.
Egy kis krúzolásra épp jó volt.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #46705 üzenetére
A nonFL-esnek nem, annak ilyen króm a nózija.
FL typeS-nek már van az orrán.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #46708 üzenetére
Hátul lennie kellene. (le is lophatták)
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
Iminek adtam egy kis munkát.
Remélem nem fog úgy szentségelni mint amikor ott voltam és a cerkán vezérlést cserélt.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Van hogy érdemes a jófogásra felnézni, olyan csemegék vannak ott is hogy csak nézel.
Én a pentákat ott szúrtam ki aztán megnéztem hogy a hondafórumon is fent van-e. Fent volt csak olcsóbban, hondáskartárs kedvezmény.Amúgy még http://autoalkatresz.hu
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #47196 üzenetére
Megnézném mit lép.
#47197 BigBlackDog: nem sokkal kevesebbért ment el egy 2007-es fl ats ... az ár nagyon rendben van, az más kérdés hogy nem merném megvenni
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Track Day Package 2017
Blox állítható lengőkarok is megérkeztek tegnap.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
No végre bent az állítható lengőkarok és már az első setup is elkészült, ami nem 100%-os,
mert az összetartást nem tudtuk állítani a két mozdulni nem akaró csavar miatt. Így majd ha megjön a tartalék hátsó keresztlengő akkor szépen lehet flexelni. Gyári 29k/db, vaanyátokat .... yamato ugy-t talált nekem ott a srác 19ért a 2darabot postával dojcslándból. (se a bárdiban sem unixban nincs ugy, seholsemnem)
Akinek esetleg a jövőben kellene, ez a honda gyári száma: 52341-S04-000 -> erre keresve ebay.de -n elfogadható árút talál. Remélem p&p lesz és nem lesz semmiféle szopó. (majd kiderül)Remélem meghozza az álmom, 2:20 alá bemenni a Hungaroringen.
[ Módosította: Qru ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz yodamester10 #47642 üzenetére
Szintén kint voltam.
Nem tudom mit látsz ebben szépnek. Nagyon nem szoktam ízlésről vitatkozni, mert ugye minek,
de ezt az új civicet én valahogy egyáltalán nem látom szépnek. Pénzt nem adnék érte.
7gen accord sokkal különbül néz ki.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Jaffa75 #47659 üzenetére
Nem jött a crx-en semmi.
Arrafelé álltam ... egyik kormány elment, jaja. Végülis csak fél évet kellett várni. Így is megérte.
Másik csudiszép még nem kélt el. De többet be nem bőröztetek ilyen kormányt, inkább adom a szarfoskopottat 70-80ért akkor. Nem fizetik ki az igényes munkát.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #47681 üzenetére
Kicsit több mint egy éve találtam egy nagyon hasonló ezüst FL ats-t, leleveleztem az első tulajdonossal és kimentem érte.
Na ezért ki kel útra?(még közelebb is van)
2007/11 ezüst accord type s 116ekm
Sokat nem esett az áruk, szépen tartják. (ami nekem csak jó)Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
MTA I. Hungaroring Kupa
Hol is kezdjem, talán ott hogy tudjátok mi volt a célom, bemenni 2:20-as idő alá.
Már az első etap 3. körében mentem egy 2:20.105 és az etap utolsó gyors körében meglett
volna a 2:19közepe, de a Leon-os srác pont szar helyen volt (messziről villogtam, nem szokásom), rossz ütemben engedett el, el is vettem a gáz. Bosszantó volt, kérdeztem is a srácot hogy hát azt ott hogy? Hát elengedtelek. Hát mondom azt nem így kell, megbeszéltük.
Azért ha már dumáltunk megkérdeztem hogy a 207lóhoz mennyi nyúlmókus párosul az Fr dsg edisönbe, hát 450nm-ecske lapul. (már futam előtt azt gondoltam, hogy ő lesz a első 2:16os idővel)
Első etap végén elég szoros volt a csata:
1. Szalóki Laci 2:19.277 (Civic VTi)
2. Flatsker Tomi 2:19.945 (Clio RS)
3. jómagam 2:20.1052. etap
Első kör 2:21.17 után egyből futottam egy 2:19.12-es kört.
Ezt mutatta a RaceChrono, ami sokat nem tévedett mert a transzponderes mérés szerint
ez 2:19.141. Ez is lett a PB-m! Előző időm 2:21.350, azaz több mint 2mp-et sikerült faragni.
Rettentesen örültem, illetve elsőre nem igazán hittem el, mondom biztos félremért.
Utána rögtön el kellett venni a gázt, de már nem emlékszem miért.
Kijöttem guminyomást csekkolni és ereszteni rajta.
Elől 1.75bárra (2.2-re ment fel), hátul 1.85bárra (2.2-2.3bárra ment fel) állítottam a guminyomást.
Az etap végén a utolsó előtti körben mentem egy 2:19.8-as illetve az utolsóban egy 2:19.5-ös időt. Mondom nézzük már meg hogy véletlen volt-e. de úgy néz ki azért az stabilan megy.
RaceChrono optimal lap: 2:18.5 ... azaz új cél van kilátásban, 2:18 eleje. (köv megmérettetés máj 19
RaceChrono így mutatja a PB kört:3. etapban már csak erőlködött mindenki, senki sem javított, kipurcantunk.
2:19.7es időm volt a legjobb ebben a fél órában.Végeredmény egy 3. hely lett!
Hivatalos végeredmény.Nem is gondoltam hogy így lehet egy "szaros" 3. helynek örülni. Bár azt a ClioRS-t nagyon szeretném megfogni, meg igazából Lacit is, de ő most nagyon über időt ment, grat neki is és Tominak is, jó meccs volt!!! Hamarosan folytatjuk a játék még nem ért véget!
A fék brutálisat fog, ez a ds3000 ez valami elképesztő!
A kanyarodás is érezhetően jobb, gokartosabb.
R888R, hát erről meg mit mondjak, aztakettéb*szottku***életbe!
Most újra vannak tartalékok az autóban, amit tavaly már úgy éreztem hogy nincs. Megint lehet faragni az időt.Videót még vágni kell, nem tudom mikor lesz rá időm, hamarosan azzal kiegészítem a beszámolót.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz yodamester10 #47774 üzenetére
Köszönöm a gratokat!
Tegnap megjött a hátsó keresztlengőkarok. Lehet bepattintani és finomítani a futóművön.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Végre volt időm a videókat megvágni.
PB köröm: katt 2:19.141
Itt meg egy kis móka a végén: Hogyan ne vedd az Alesit![ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Civicbe volt anno a gyári papírszűrő helyett ilyen simota sportlégszűrő (4db 1000ft-os üdülési csekkért vettem )
Hangban és lóerőben sem érezhető a hatása, ellenben nem kell évente menni a papírszűrőért a bárdilángunixba, hanem kiveszed 5-6ekm-enként és megtisztítod, kiszárítod és visszateszed.
Bálnapöcsnek szerintem szép hangja van, ültem már olyan vti-ben amiben az volt, nekem tetszett.
Volt ismerősnek sok moddolása a hecsi vti-jén és nem volt utána progizva, valamit ért, de persze úgy hozta volna a legtöbbet ha progizzák is. Az azért megint csak zsebbe nyúlós: p28 30-35k, fordítókábel 5-10k, progizás 25k ... azaz egy szaros direktszűrőért nem érdemes elrohanni felprogizni.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #47923 üzenetére
5gen hátsó stabrúd 15mm
6gen vti hátsó stabrúd 12mm
ITR hátsó stabrúd 22mm (jdm-é 23mm) -> fehér holló gategóriaSzerintem nem lehet drága egy gyári 5 vagy 6gen civic hátsó stabrúd, tele vannak velük a bontók.
Kutyacsont meg szintén nem nagy tétel, a 2 hátsó megvan 10k alatt. (ugy)Első stabrúd vastagságot nem tudom, csak azt hogy a vti-é ugyanakkora mint az ek9. De ezzel nem vagy beljebb.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #48034 üzenetére
Nekem úgy volt hogy amikor kiderült hogy kellene volna szilentezni a hástó lengőkarokat akkor vettem skunk2 copy-t és az a 6gen kutyacsonttal nem ment össze a 6gen stabrúddal, így adtak kölcsön egy 5gen stabrudat amivel már összement. Remélem ki tudod venni a lényeget.
Reális ára egy 5gen stabrúdnak, csak rúd kb 5-10k közé tenném.
Kérdezd meg a kabai/csepeli bontót, szerintem gombokért kapsz.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #48198 üzenetére
Engem ezzel a B20 piszkált hecsivel vittek (nagyon hosszú a lista ami ebben a kocsiban van, ~250-260ló)
Mindenhol húz, mint a barom , iszonyat power van benne. Van belső kamerás felvétel is, majd azt is mutatom csak vágni kéne még az enyémet is.Sikerült megint javítani az időn és bemenni 2:19 alá! :
Az első két etapban én vezettem a Steet kategóriát fél mp-el. A meleg "jótékony" hatása már most kijött, nagyon kevesen tudtak javítani. Már most kezdődött a vért izzadás a jó időért és akkor még hol van a kánikula.
Első etapban 2:18.912-t sikerült menni, az aznapi célomat elértem. Másodikban nem tudtam javítani, csak izzadtunk és erőlködtünk.
3. etapot már le is írtam, mondom ekkorra már végkimerülés, kevés koncentráció.
Felvezető kör után dobtam egy 2:18.474-es PB-t!
Mondom ez nagyon király, de nem bízom el magam, hogy elég az első helyre, mert Laci is tud a végére meglepetést okozni. Meg is futotta a 2:18.078-as idejét, így ezzel ő húzta be az első helyet, gratulálok!
Örülök a 2. helynek, illetve hogy sikerült javítani ugyanazzal a setuppal. Futómű állítás/finomítás elmaradt, mert későn sikerült a két hátsó keresztlengőt kicserélni és a két hátsó nagyszilentet is ki kell.....így nem is mentem el futómű állításra, hogy ne kétszer kelljen.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #48252 üzenetére
Marad a csepeli bontó és a fb csoportba kérdezés, tuti lesz valakinél.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #48252 üzenetére
Most látok egy EK9 hátsó stabrudat (22mm) 100£ + szállítás (nem tudom mennyi, kb 20-25£ lehet)
Nem olcsó, de nem is sokat találni belőle.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #48419 üzenetére
Hova viszed szélvédő cserére? Nekem is érik már egy ideje. Olyan mintha tűzharcban vett volna rész a szélvédőm.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz PartyNewl #48430 üzenetére
Mire ideér 130-140fontba szállítással együtt ez is megvan és annyira nem szép...bár egy kis csiszolás és festék szépen újjá varázsolja. Külföldi oldalon, nem is biztos hogy ide postázza,lehet csak UK-ba küldi. Ilyenek ezek az írek, angolok.
Jaja, ASR kell hozzá a felfogatáshoz. Jó a copy is 8-10ezerért.
Nem olcsó móka ez a futóművezés.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #48432 üzenetére
A) Katona felújítás
B) Monroe v Bilstein v Kayaba v Koni, szinte mindegy, mindegyik jóféle áru.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Az a jele, ha nem tudod hogy milyen öreg az olaj a váltóban!
7gen accordba ha jól emlékszem ~80ekm a csereperiódus.
MTF III -at tegyél bele, 2-2,5liter.
Az öreg és az új váltóolaj között érzed majd a különbséget, hogy könnyebben jár a váltó, de ezt nyilván csak a csere után.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
Kicsit más volt a szombati (2017-06-03) Hungaroring Superpole Kupa mint a többi "sima" Hungaroring.
1. qualifikáció: kirajzol egy sorrendet, mely alapján próbálják elosztani a pilótákat, úgy hogy jól elférjenek a pályán. Kb 10-12 autó került egy csoportba.
2:18.891-el akkor meg a Street kat 1 helyen kvalifikáltam.
Laci a Zestino gumikkal próbálkozott, amivel 2:21.681-et ment. Sajnos nem hagyta otthon a 3éves advanokat, gyorsan átgumizott és köv etapokban már újra hozta a formáját.2. superpole első felvonás: az egyes csoportok autói felállnak a boxutcában és egymás után kb 10mp-es késleltetéssel indítják.
A felvezető körben is haladósan kell menni, majd utána van két gyors köröd és egy levezető kör, ennyit takar a superpole. Kicsit rá vagy kényszerítve hogy azonnal jó időt produkálj mert csak ennyi lehetőséged van, nem pedig 30percig "furikázni".
Laci idegből ment egy 2:17.461-es időt!!!
Én meg egy szaros 2:18.4-et futottam.3. superpole második felvonás: ugyanaz mint az első felvonás, felvezető, 2 gyors és egy levezető
4. eredményhirdetés
Annyiban zavar a dolog, hogy ugyanannyi pénzért kevesebbet mész. Illetve ha mész egy "űridőt" akkor kb fel sem kell menned a pályára nyüstölni a vasat (kánikulában).
Eddig is úgy csináltam, hogy két vagy max 3 kör gyors és egy levezető, ki a boxba és guminyomás csekkolás, így nekem ez nem volt újdonság.
Laci már nem javított, én még két tizedet találtam, így új PB-van: 2:18.281
Lacinak grat újra az első helyhez, lassan abbahagyhatnád! Tessék visszatenni a Zestinokat és megtanulni velük pályázni!
Már kevésbé örültem a 2. helynek.Újdonság az volt, hogy Laci hozott hőmérséklet mérő műszert, így a gumikat csapatás után mértük: (belülről kifelé haladtunk, azaz gumi belső fele, középső és külső része)
Első etap után, kicsit itt már hűlt állapotban.
70,1 66,7 71,3 bal első
62,6 60,2 59,4 jobb első
52 50,6 46 jobb hátsó
56,1 56,3 58 bal hátsóMásodik kanyar után:
73,6 71 73,4 jobb első
71 67 67,7 bal első
58 55,2 50,7 jobb hátsó
60,5 58 56,5 bal hátsóAszfalt hőmérséklet: 50,6°C
Kép címe: Hol a f@szomba találjak még 1mp-et?!
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #48704 üzenetére
Kötekedni nem kötekednek érte, de ha baleset van és ránéznek a betétre, óóó hát ez egy kék ebc ami nem legális nálunk utcán. Úgy lehet a balesetben nem te vagy a vétkes, de hogy rád húzzák az ziher, úgyhogy a kék ebc betéttel csak óvatosan. Nem véletlenül nem vettem én sem.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Újabb 2. hely, de ennek már nagyon örülök!
2.18.281 ---> 2:17.851 /első etaban 2:18.083 volt a legjobb időm/Ezúttal volt egy kis malőr is.
Mansell kanyarral eddig semmi problémám nem volt, most valamiért beakadt és nemigazán találtam el.
Olyannyira, hogy úgy ráb@sztam a rázóra hogy a bal első blox állitható lengőkar kiugrott a helyéről. (persze első gondolatom az volt hogy valami nagyobb a baj, valami esetleg eltört)optimal lapra: 2:17.49-et illetve 2:17.2-őt mutatott a racechrono
Közeledek Lacihoz, már nem 1mp, már csak 0.5mp a hátrányom....egyszer csak meglesz, remélem.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #49005 üzenetére
szép lett
ha nem titkos akkor egy összköltséget tudsz mondani, csak h képbe legyek hogy mennyi egy ilyen manőverLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen