-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #39541 üzenetére
Szép darab, sok balesetmentest!
Frissen mosott állapotában a kis type-s.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #39550 üzenetére
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Klassz nap volt!
gyári idő (gyári felni+gumi 225/45R17): 15.556s (meglepett, mert 15.9-16.1 körülit vártam)
2.453 láb
146.16km/h célvonali
porzott a tankKöszönöm a gulyást bubby00, f@sz@ volt!!!
Life is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #39678 üzenetére
Ne izélj már, így lelaktad, hogy már csak 600ért mernéd feltenni?!
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz sunny84 #39681 üzenetére
Itt hamarabb kapsz korrekt választ.
Azt gondolom amennyit rávernél abból kijönne egy másik jobb autó,persze a jelenlegi eladásával.
Igazi szopócunami tud elindulni ha elkezdesz turbósítani...úgy mondják hogy legyen még fél millió a zsebben ha előjönne valami gebasz.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #39808 üzenetére
Ismerem a tulajt, az előző tuljat is, az előéletet is.
Gyönyörű autó! Már felajánlottam neki, hogy inkább adok kölcsön csak ne adja el.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #40069 üzenetére
Annyiért hozok be nonFL-et akkor.
Ma voltam Iminél, nagyszervíz letudva az ATS-en:
- gyertya csere
- szelephézag állítás
- levegőszűrő, pollenszűrő csere
- olaj + szűrő csere
- benzinszűrő csere (reflash miatt kell)
- váltóolaj csere
- fékolaj csere
+ kapott egy új szőnyeg szettet, illetve pár izzó jégfehér lett (beltér és helyzet jelző)
+ hosszbordás szíj is cserélve lesz ha megjönLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #40071 üzenetére
Natessék, egy reálisan látó ember: ATS 2005 1.9M
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz 7600 GS #40102 üzenetére
Sajnálatos, és ahhoz képest kevés a km.
A gázhoz van egy esetem, nem rövid a leírás, melyben gázzal több pacit hoztak ki programmal!
Honda Accord TypeS Hondata
Engine power:
- E98 225hp on wheels
- LPG 232hp on wheelsModification list installed on the car and price of it when bought:
Engine power:
- Hondata + Acura TSX ECU (1200eur)
- Acura TSX camshafts (300eur)
- Acura TSX throttle body 64mm (50eur)
- Type-R Sedan FD2 JDM intake manifold (400eur)
- custom short ram intake with Sprint Filter
- Weapon-R exhaust manifold (600eur)
- Custom single pipe exhaust 2.5" with catalytic converter and MagnaFlow muffler (500eur)
- Oil catch tank Rutland motors
- Ingalls engine torque damper
- LPG system with potential up to 300kw and 60l tank.Gearbox and shafts:
- Helical LSD (700eur)
- EP3 gearbox with 6th gear from Accord for cruising (400eur)
- Exedy clutch (200eur)
- InsaneShafts.com drive axles up to 500hp (600eur)Suspension:
- Bilstein B6 dampers (400eur)
- H&R blue springs (300eur)
- H&R anti-rollbars 28mm and 20mm (400eur)
- Camber kit front and rear. Now it is possible to adjust camber to -5 degree or even more (300eur)Brakes:
- Type-R accord 2 pot brake calipers re manufactured (300eur)
- EBC Yellow stuff brake pads (150eur)
- EBC BSD series brake rotors (350eur)
- HEL performance brake line kitInterior:
- Deepdish steering wheel 90mm
- NRG adapter
- cruise and info buttons reallocated
- Bluetooth hands-free OEM HondaExterior:
- Parking sensors OEM Honda
- Removable tow hitch OEM Honda
- Ronal SX 3 piece split rims
- Front fiberglass splitter from 933motorsport.9000€-ért vitték el, nagyon gondolkoztam anno, hogy ezt behozzam.
Sokáig agyaltam és későn írtam rá.Life is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #40242 üzenetére
Széééép munka!
Én meg bejelentkeztem légzsák cserére (visszahívásos ügy).
Mondom ha már ott járok megkérdezem mennyiért lehetne a kormányon lévő H jelet kicserélni,
mert nekem kopottas. Azt csak úgy nem lehet, csak légzsákkal együtt.
Laza 390.000forintban megáll az anyagköltség.
Azt hiszem el tudom engedni.Helyzetjelző (is) jégfehéredett.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Lemérettem még így gyári állapotában. Jöhet a flash + sport kat első lépésben. Lehet annyi elég is lesz.
mérési görbe
Brutális hogy 5000rpm-nél mennyire nem megy, hogy a túróba csinálhatták ilyenre.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #40309 üzenetére
Már a 2.0-át is tudják flash-elni!
Vitt már Szabb, DW, Szaki, Eddy is a flash-elt autóval, hát azért ég és föld.
Ezt a kis moddolást biztos meglépem. Leömlő, cai és még megannyi lehetőséget nem valószínű.
Nem akarok még1x autó építésbe kezdeni.
Kényelmesen, háááát, ööö, még nem sikerült beállítanom úgy az ülést h ne fájjon a hátam. Biztos az én készülékemben (hátamban) van a hiba. Amúgy ég és föld a civichez képest a komfort, a biztonságérzet.
Fűtőmű nem olyan hitvány.bbubby00: 18k dynoproject.hu
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #40313 üzenetére
Akarok menni mindkettővel arrafelé majd, de nem a következő 1hónapban lesz.
Azaz az accorddal talán jövő héten kedden, és akkor arra jövök haza a flash moddolás után.
Nekem is a 1.5tonnával van bajom, bááár a kettőnégyes igen szépen mozgatja.
Billeg, az mocskosul feltünt az első pár dinamikusabb kanyarban, mondom jajj. De visszaülve a civicbe, uuu bazz az meg olyan feszes kemény ... amiennek lennie kell.
Kellemes meglepetés volt hogy elsőre 15.556-ot mentem 402-őn, full gyári vti szintidő. (VSA-t elfelejtettem kikapcsolni , a civicbe nem kell ilyeneket baszogatatni)
Szóval nem rossz ez, de élhetőbb lesz a flash-től az biztos.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #40315 üzenetére
Nem tudom, de nem gondolnám, mert inkább szól ez az optimalizálásról mint arról hogy kihegyezzék a motor karakterisztikát. Szabb-ot kell megkérdezni a crxforumon, hogy mit tud a 2.0 benzines flashelés
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz Kornel #40338 üzenetére
Tulajdonképp a vtec tartományt hozza lejjebb és tolja ki egyben, azaz 6100-7100rpm
helyett 4600-7600rpm-re teszi. De ezt nem úgy hogy csak odateszi azt jóvan mert ott jó, hanem
tényleges hoz ~20le/20nm teljesítményt középtartományban. (csúcsban nem!)
itt egy leírás, még kevés angollal is érthető: reflash spec
Bővülget a paletta hogy mit lehet reflash-elni, meg kell kérdezni.
Szabb már dízelt is tud, illetve 2.0 accordot. Rá kell kérdezni hogy civic-re van-e opció.yodamester10: képet mihamarabb tessék pótolni
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Kornel #40345 üzenetére
crxforum-on, Szabb nicknéven
lassan 2éve használják így az accord typeS-esek,eddig semmi gond nem volt
hiába tolták ki 7600-ig,egyikőjük sem szokta csak 7000rpm-ig eltolni, fölös tovább forgatni,mert úgyis vtec-re esik vissza a fordulat .... végig meggyőzően dinamikusan húz
emiatt hajtókar nem kakukkol ki, ettől nem tartokLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #40398 üzenetére
Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Imi nagyszervíz. ✔
Short shifter is bekerült, hát ez valami brutál jó.
Dögöljek meg jobb mint a vti-be az itr váltórudazat+itr váltórúd.My_CL9
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #40462 üzenetére
A short shifter egészen pontosan így néz ki: kép
Lerövidíti a váltókar útját. Kb 3cm és sebességben van.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #40487 üzenetére
executive: bőr +napfénytető + navi + esőszenzor és többnyire autoaták
grill rács más
typeS 14mm-el lejjebb ül (nem vagyok benne biztos)[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Ma megyek ecu reflash-ra, már tűkön ülök.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
ReFlash ✓
Aztapicsa de mocskosul megy. Lehet nem figyeltem és addig Szabb berakott valami nagyobb tengelyt, nem árulta el.
Tesztvezetésen meg mindketten pislogtunk, én a teljesítmény miatt, Szabb a fékem miatt hogy milyen jót fog. Zimmermann fúrtmart tárcsa + fekete ebc betét. Gyári fékcső + rbf 660 fékolaj. Egy zöldet szerintem elbír, de majd ezt még körbejárom,körbekérdezem. Sportkatra még talpakat kell tenni és az is mehet a helyére.Nade visszatérve még a reflash-re, valami bitang jól meg lett írva az a program. Mostanában csak ilyen 4000-4500rmp-ig forgattam, mert felette csak erőlködésnek éreztem, így papás mód volt mostanság. Flash után már alsó tartományban érezni hogy hoppá van itt egy kis többlet kraft is. Úgy hogy nekem még ezen kívül minden gyári. Vitt már Szabb, DW, Szaki, de ezt így vezetni azért más, úgy hogy előtte gyárival autózgattam egy 5000km-t, nem is akartam elkapkodni a flashelést, hogy nagyobb legyen az öröm,legyen összehasonlítási alapom.
Egészen lentről ~2500rpm-től húz és meg sem áll. Tiltásig felesleges forgatni, ha 7000rpm-nél elváltok akkor ~5000rpm-ig esik vissza a fodulat az meg ugye megint csak már vtec tartományban van. (6100-7200 vtec tartomány ki lett tolva 4600-7600rpm-re, meg persze ezen kívül még állítva lett minden féle paraméter) Bár ezt a vtec váltást nagyon nem érezni (i-vtec) ami nem is baj, annyira egyenletesen húz. Döbbenet!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #40599 üzenetére
Köszi.
Érzésre röhögve jobban megy,mint a vti.
Jön még egy CT icebox és a sport kat, utána leméretem és megnézem mit hozott a gyárihoz képest.
Idénre ennyi, vagy még talán a leömlő, de az kicsit húzósabb, így azt lehet csak jövőre.szerk: szerintem a kis 2.0-ás is megérdemelné a csipszet
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest