-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26275 üzenetére
teljesítményre valóban nem lesz több egy spoiler szettől de azért kinézetre igen csak sokat tud dobni rajta ... nekem 1.6sport buszon is tetszik a ctr szárny, dobja és kész
miért lenne vicc tuning, nekem egy 2.0 7gen accordon is tetszik a type-s szárny
.
.
.
ha nem lenne olyan elkúrt drága a mugen szárny esküszöm megcsináltatnám, és akkor Zsivánnyal ketten uralnánk Mo-otLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26278 üzenetére
anno ez nagyon tetszett: 110lóra ennyit költeni, fujjfujj ... én értem a piCológját, de te is értsd meg a csinosítás szót, lehet h neki untig elég az a powa ami benne van, ill nem is volt +2misije az erősebb mocira, inkább a felét rászórta h szebben nézzen ki, van ilyen, de hány apukám
a 7gen accord segge meg úgy is jó
a) nincs rajta szárny
b) lip van rajta
c) type-s van rajta, nekem személy szerint ez utóbbi tetszik,
de h elbaszni nem bassza el a karakterét az ziher!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26312 üzenetére
épp ma találtam meg h mennyibe került 2012-ben a vti, miket kellett rajta cserélni
2012.03.08 olajcsere Valvoline Maxlife 10w40 8600
2012.03.08 bal első kerékcsapágy (Koyo) 28000
2012.04.14 hátsó typeR toldat+fényezés+kipu állítás 34000
2012.05.23 YUASA akkumlátor 54584 16000
2012.08.16 olajcsere+szűrő Valvoline Maxlife 10w40 10600
2012.09.06 hátsó motortartó bak csere 10000
2012.10.28 gyári ablaktörlő lapátok 7500
Össz: 114700hufA 2013-ast inkább nem írom, mert ugye beesett egy motorgenerál, de azon kívül:
- jobb első kerékcsapágy 28k
- jobb hátsó fék csere (komplett) 15k, +betét 5k
(az árak munkadíjjal együtt értendőek)2013-as átlafogyasztásom 8,5liter volt.
Ezekkel az értékekkel én is azt mondom hogy egy nagyon jó ár/érték/öröm autó.
Február v márciusban teszek bele spert, meglátjuk dobja-e annyival a bizsergést, mint ahogy mondják.Azzal nem értek egyet h millió alatt taláni jó, a jelenlegi lehetőségeket nézve inkább kicsivel felette találni már jót. (100-200k)
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
na pl itt egy makulátlan vti, melyet csak fórumon hirdetnek (sztem lehet még mindig elég lesz ott) ... Irányár: 1.9m, zene nélkül 1,8m.
kevés honda kapja meg mindazt amit ez megkapott: cs részletek
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26328 üzenetére
hogyne tudnám h mennyiért ment el az a fehér ep3 ami a dupláját éri, az kb még nagyobb kakukktojás mint ez a vti, szökőévente ha van 1-1 ilyen lehetőség!
2012 előtti 5évben 20ekm-t ment összesen, végig garázsban állt ... ugye nem gondolod h ha 300as willwoodra futotta akkor nem volt pénz a motorra?!?!?! de szerencséje volt, mert nem kellett, semmi füstje nincs, nagyon egyben van az a gép, semmi pamacs, 0
fura h miket kukáznál ki, tán a momo kormányt is kivágnád a szemétbe?!
teljesen gyári állapot minek?!?!?!?!? ... egyem a gyármániás mindeneteket, tuuudom, nem vagyunk egyformák (csak mostanság egész sok gyári gyári gyári szakjózást hallottam)
visszatérve az autóra, 2012-ben is gazdára talált és nem 1-essel kezdődött a számjegy!
látod az az ezüst ep3 sem megy el 2,5mért, lehet h 50ekm van benne, ki tudja, arra per pill nincs kereslet, lehet h ha valaki beleszeret egy ilyen sedan-ba kifizeti ezt a pénzt, így történt 2éve ismásik ezüst crt esete, alanyunk eladta 2,150Mért, majd aki megvette használta 3-4-5hónapig és valaki tett egy 2.750Más ajánlatot, természetesen gazdát cserélt ... alanyunk meg volt szorulva kellett a pénz ezért adta oda ennyiért, amúgy 2,5körülre tartotta vagy felette valamivel
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26332 üzenetére
plussz megy ki külföldre, gondolom ~2hetente lejjebb megy majd az ára, illetve ha odakerül akkor majd 1-1 utolsó ár, mint azt a fekete itr-t is 1.350mért hirdették a végén ... ennyiért tényleg nem fog elmenni
egy biztos a sztrítfájterek kímélni fogják
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26337 üzenetére
abban ezüstben tényleg 50ekm van?
ez a crt mennyire ismerős az buszosok körében, lekádreztétek?Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26462 üzenetére
heko légterelő rá 6ezeré azt viszonhallás ... bár nekem mindég legyütt, így inkább eladtam (pedig kétoldalúval raktam fel nem azzal ami rajta van, de így is vagy 3x tettem fel 1év alatt ... kiszárad a kétoldalú azt elengedi)
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26477 üzenetére
na nehogy má egy aksin múljon?!
jobb lesz kurvaanyázni majd az egyik reggel?
tessék elgurulni a fogarasira (én ott vettem 2éve) egy yuasa aksiért, vagy amelyik közelebb van: kattgyerekek, Bécstől délre 100km-re olyan hóvihar van megőrülsz, nem látni a külső sávot!
4napot voltam Lachtalban, péntek óta folyamatosan esik a hó, nagyon állat
2nap alatt megtanultam síelni, azt mondták úgy síelek mint aki 3adik szezonjánál tart ...jah volt egy kis 20éves jégkori múltam[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26479 üzenetére
a pesti fogarasira én úgy mentem oda hogy előtte jól felhívtam, hogy van-e 45ös yuasa aksi ... azjó, de mondom nem tudom melyik pólus van a izé... van mindkét fajta, jöjjön ... mentem úgy h előtte bebikáztak, és le sem állítottam ott a motort, beszaladtam h akkor légyszi gyere már ki és nézd meg h tutira van-e ilyen mert ha nem akkor bebika állapot van ... kicseréltük, kifizettem, azóta teszi a dolgát
előző banner volt 3 v 4éves, előtte persze töltöttem én is hogy hátha, de már vége volt ... reggelre feltöltött, pöccröff, azt délután mikor végeztem melóban akkor azt mondta h nem tovább#26480 !Overdose!: ilyen van az enyémben is
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Kamionos a zuhogó hóesében beáll a pihenőbe, kiszáll, majd éktelenül elkezd káromkodni.
-Pfej,pfuj köcsög hondás!
A többiek odaszaladnak és kérdezik mi történt?-Á ne is kérdezzétek pfujj ,pfujj köcsög hondás!
-Jövök lefele a hegyekből hát nem megcsúszott a szerelvény!pfejj, pfejj köcsög hondás!
-Próbáltam kijönni a hóbol de semmi siker ,feladtam! pfujj köcsög hondás!-De mi történt a hondással?
-Ááá köcsög hondás pfujj!
-Kiszállok és gondolkozom mit tegyek. Erre hallom ,hogy valami veszettül üvölt és jön felfele a havas szerpentinen!
-Pfejjj köcsög hondás!
-Akkor odaér mellém és látom ,hogy egy vti! Megáll ,kiszáll majd megkérdezi ,hogy segíthet e!
-Mosolyogtam egyet és mondtam neki, hogy nem hinném de azért köszi!
-Pfujj ,pfujj köcsög hondás!
-Azt mondja ,hogy van nála kötél és kihúz!
-Jót röhögtem majd mondom neki nincs ebben nyomaték!
-Pfejj köcsög hondás pfujj pfujj!
-Azt mondta ne izguljak, Sanya megcsigázta és torsen sper van váltóban!
-Bas...a meg köcsög hondás pfujj!-És mit mondál, vagy mi történt?
-Jól kiröhögtem majd azt mondtam neki ha te innen kihúzol barátom akkor leszoplak!
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #26507 üzenetére
és ha 100k km-t 9-10év alatt tekersz bele akkor nem öregednek a szíjak?!
Imi megaszondta ezt a csoda számkombinációt, én azt mondom korrekt
~75-80k km-t megyek 5év alatt, ha odaértem cserélem ... igaz nem gyári vezérlés szettem:
aisin vízpumpa
koyo feszítőgörgő
gates szíjlehet következő csere alkalmával már nem is nekem kell ezzel foglalkoznom
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
ha már így szervizelünk akkor én is .... pénteken voltam a hasper kipuműhelyben, mer a középdob előtt likas, ill jó néhány helyen már az idő vasfoga megmutatkozott
50k lenne a következő (max -1-2ezer)
leömlőtől minden cserélve lenne, kat konverter, 54-55ös walker cső, új közép dob illetve a hátsó dobot is újrafüleznék
még megtendereztetem janót és dinamitékat is aztán mehet a jöhetLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #26534 üzenetére
nekem 3.6-3.7l megy bele, mindig marad egy kicsi a flakon alján ... így h most már nem kell rálocsolgatni nem kell szerencsére
ellenben az olajszűrő és a blokk közötti baszomfütty tömítést cserélni kell, jöv héten le is lesz adva 1napra
+ jön hozzá gyári momo csavar is
már csak a bőrözős (érdi) mesterhez kéne eljutni, na majd holnap felhívomLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #26569 üzenetére
én is szemezek vele, gyári csonkra a 4dugós 262es wilwood
van olyan is ami alatt elfér a 282-es, vagy rosszul láttam?!DeathAdder: többször leírtam h nekem mennyire jött be az ebc+sárga, utcai és racing használat esetén is (kereső dobja majd) ... tény hogy porol az elején, de be kell koptatni, ez ilyen játék
tácsának 2év után sincs egy kis válla sem! na azért is gondoltam h a wilwood 262es fékeket rábaszarintom,
csak ott meg mintha az ebc betét nem menne bele, más méret miatt (bár betétet meg úgyis vennem kéne)
van itt agyalás!m3tr0: így van, szerintem is tökfölösleges annak aki nem pályázik, utcára elég egy erősebb tárcsa+betét kombó ... még csak fém fékcső sem kell meg fékstopper
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #26572 üzenetére
Póknak is ippeglen fér csak el a 15" felni az itr 282 nyeregnél, sőt a súlyokat át kellett tenni az egyik felnin, szóval nagyon ki van számolva
nagyon kíváncsi vagyok mit foghatnak ezek a wilwoodok, birtokolnom kell egy ilyetés arra mekkora főfékhenger kell, elég az 1" ?
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
veszel egy flakon sonax extreme felni tisztító + párszázas azt akkor vereted le a felniről a cuccost amikor akarod
aggasztó por, áhh, a por mondjon leIntegra:mondjuk én is addig akarom bekoptatni amíg a fekete ubiszelők vannak fent (téli szett)
bár mondom mojolok ezen a 262es wilwoodon ... csak úgy vagyok vele mint te,
nekem is elég az erő fékhatás, még pályán is ... én kicsit többet megyek vele 10-15ekm/év[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26616 üzenetére
én ilyen módon járattam be: katt
Imi így írta elő, így tettemanno a féket is óvatosba járattam be, én ezt a vonalat képviselem, az is bevált
jövő héten kapok árajánlatot a wilwood szettre
illetve a kormány bebőrözés is meglesz#26619 Mókus: pont nekem is leesett egy kisebb darab, mondom miiiiii, és akkor én tényleg a vti társadalomhoz képest nem taposom az autót ... mondom ezt meg hogy, kurvára bassza a szemem, valszeg nem fog úgy maradni, kérdeztem is Imit ha le lenne szedve akkor a tömítés elbírja-e hogy visszategyük, mondta h azt még simán ... majd idővel azt is
szép köröd volt
nekem jövő héten még lesz egy blokk és olajszűrő közötti ógyűrű csere
+ a kiput is rendbe kell rakni
van mit csinálni[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26622 üzenetére
megveszem azt a tegiwa sport katot amit árul fent egy integrás srác (30k), aztán mehet az 55-ös walker cső, ami ugyan nem rozsdamentes (annak is megvannak a hátulütöi) de tökéletesen meg fog felelni a következő 7-8évre
ha kész a bőrözés, mindenképp beszámolok, tűkön ülök
rücsis festésre, ha majd ott tartok megkérem Eriket (azt hiszem ő nyomatta az inti topikban), h csinálja meg nekem ... lehet fehérre fújatom, ha már a felnim színe is fehéren virít , de ezt majd még kitalálom, ezen még nem töprengek
pár napon belül lehet h hozzájutok jó áron Pók tesó 1éves advan a048 gummáihoz
rég volt ennyi kiadás, de úgy vagyok vele, hogy az új hely első fizuját el kell durrantani
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26631 üzenetére
nem csak abba kötnek bele ... legutóbb 3 dologba:
a) nagy kipu, mondom itt van hátul a szűkítő, várjon 1p és becsavarom
b) első pilácsok mókoltak (ki van fújva), mondom ott az E jelzés, menjünk tovább
c) lehív az aknába, hogy ezek a futómű be van-é jegyezve a forgalmiba, naaznincs .... jól van mondjad mennyi, mert mondom most máshova is elvihetem de az plussz idő nekem
23,5k volt akciósan, amúgy 26k a műszaki két éve ... mondott 28k-t, mondom legyen 26k és mehet a jöhet, elfogadta ... így kvázi alap áron csináltattam meg, amennyit egyébként is elkértek volna
akkor is mértek co értéket, már akkor sem volt megfelelő, a 4-1 leömlő megzavarjanekem még azért nem repedtfazék, illetve az azért lehetett mert kat konverteres volt, az csinálja ezt a egykettes lada hangmizériát...a kat konvertert evégett el is vetettem
egy kicsit nagyobb cső átmérővel szerintem még jó leszek, illetve nagyon remélem
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26633 üzenetére
őszintén bevallom nem igazán néztem, illetve elég maguknak valók voltak, épp csak rákérdeztem, h na milyenek az értékek? (mert én úgy voltam vele, hogy kat benne, meg csak hátsó kipu van módosítva, biztosjó)
kicsit csóválta a fejét az ürge h nem az igazi, annyira nem foglalkoztatott h mennyire nem az igaz, illetve a silencer sem volt benne, bár az nem tudom mennyit osztott vagy szorzott volnaLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #26635 üzenetére
lövésem sincs ... augusztusban megyek újra, majd jobban figyelek
DeathAdder: gyári kattal is ordít, hisz ott a szkánktú
remélem pont annyival kapok többet, amennyivel szeretnék és nem az lesz hogy de nagy hülye voltam h nem maradtam az 50es csőnél ... puding próbálja, meg kell játszani, több esély ilyenre nem lesz
innem már csak kombi mazda6baLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26638 üzenetére
haverom tavaly vett egy fehér crz-t 60ekm-el, a váltógomb minősíthetetlenre volt kopva, szar anyagból van, lehet hogy azoknál a részeknél a 8g sedánból is kisajnálták a minőségibbet ... én optimista vagyok, inkább van szerintem erről szó
amúgy ő meg van vele elégedve, nagyon szereti ... kár h leállnak az értékesítésével,
lehet ott rontották el, h nem megfelelő számú motorválasztékkal lehetett venni?!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
egy tényleg makulátlan vti: katt
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26662 üzenetére
anemjóját, 75papír ... nem ér annyit
annyiért inkább elhagyok 10 heko típusú megoldástLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26666 üzenetére
Pók oda azt a zöld kétoldalút tette, nyílván a másik végét nem szedte le h a kalaptartó ne ragadjon oda, szerintem hellyel-közzel bevállt ... bár neki a 60as rendszer is 'szétkapta' a műanyagokat, én már csak ezért sem akartam/akarok 60as rendszert
ma megyek a sport katért, a kormány is kész van, de csak holnap jutok el érte
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26672 üzenetére
Ő az, a huligán
ma kocsiért,holnap kormányért, csütörtökön sport katért ... szaladgálás a köbön, de ez a megéri féle
majd posztolom mindenhova .... pénteken megyek Gyenesre, így 220km-en át fogdoshatom és markolászhatom magamLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26674 üzenetére
pozitívtopikbatettem
embertelen jó fogása van, még szokni kell a vastagságát is
még1pozitív, a tegnapi fogyasztás mérés:
484km 39.33l ~8.1liter/100kmma megyek a sportkatért, aztán holnap hívom is a haspert
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
ma viszem a táltost a hasper kipusokhoz
holnapra már benne lesz ez a kis sport kat (tegiwa)már nagyon mennék érte
aztán megint csak egy kis nélkülözés lesz (4-5nap):
jobb hátsó ívcsere + fényezés
mocitető telibefújás
csomagtartón is a puklisodásokat eltüntetjük + telibefújjukLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26771 üzenetére
nem lett brutál hangos, ahol eddig is elviselhetetlen volt, 100-110km/h ott még olyanabb, de szerencsére azon tartományban nemigen közlekedek
ez még nem rázza szét a kasznit, nem 60as szisztem...csak ötvenötöske
majd viszlek egyet azt meghallgatodLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
jöhet: CTR
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26774 üzenetére
csinálok majd padlózós videót is, illetve lehet majd alagutasat is
nem sokszor volt alkalmam ellőni neki még, így nem tudom állítani h most ez mekkorát dobott, valszeg ehhez jó lenne felprogiztatni, ill. optimalizálni kicsit, erősen foglalkoztat
és akkor itt jön a kérdés mert láttam h téged is foglalkoztatott (2011 végén), csak azt nem látni h a vti-d kapott-e itr/aebs szívósort és hogy azzal van-é tapasztalatod?
rákérdeztem 1-2 embernél h van-e értelme felprogiztatni, Krisztől jött egy ilyen válasz h dobjak rá még egy cai-t és egy aebs szívósort és utána (~170pacira saccol)
szerinted megérné a befektetést? illetve mint nagy megszakértő Integra is nyilatkozzon, hovatovább a többiek, hogy miként látják ezt a dolgot?
aebs 30k
cai 15k (nem fogok heroinárért aem-et venni)
progizás 60-70k
most jól ellentmondok magamnak, mert elindulni nem akarok a szívó tutingba, sok ilyet végignéztem már a crx topikban, igaz, biztos nem tennék bele 3-4-500ezret h akkor 14es időm legyen, nekem nem az a fontos, itt ennél most csak annyi lenne hogy egy írt chippel optimálisabb lenne az autó, illetve állítólag a fogyasztáson is hozhat (mérem még a deciket is )látszik mikor jól megy a szekér kezd elborulni az agyam
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #26797 üzenetére
kösz,igen ez is egy meglátás, de már van benne 12ekm, szépen be lett járatva, stb
tény nem feltétlenül locsolnám bele a pénzt, eddig sem voltam lóerő hajhász, most sem vagyok, mondom a jólét elveszi az észt
jöhet még a meglátásLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26800 üzenetére
a szóval itt kellene megállni alatt azt érted, hogy ez idáig rendben van de fel kéne programoztatni?
tulajdonképpen én nem amiatt az 2-3ló miatt progiztatnám fel, hanem h optimálisabb legyen (írtad te is az ölbítéses résznél)lehet az lesz lemérem így 400on Lacházán áprilisban, és utána átgondolom a felprogizás részét
ecu+progi 48k
átalakító 11k
+benya ... cirka 70ezret azért lehet inkább eltankolnám, na majd meglátjukLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26809 üzenetére
remélem meglesz a várt tapadás
szép szettnekem meg megint beállt a jobb hátsó fék amit cseréltem fél éve (használtra) így most a plussz darabot újíttatnám fel, ha megtalálnám, de sehol nem lelem, agyvérzés
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs