Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz dptrsk #14959 üzenetére

    Továbbra sem egyértelmű nekem, hogy a számlanyitás után hanyadik napon kaptad a kártyát és a PIN-t.

    Nem a munkanap érdekelne, hanem, hogy hanyadik napon kaptad naptári nap szerint, ahogy én fentebb írtam.
    És azt sem tudom melyik napon nyitottad a számlát. :N

  • cocka

    veterán

    válasz dptrsk #14959 üzenetére

    -azonnal befizetős ATM

    Már akinek. Városunkban 2 CIB fiók volt, mindkettőnél volt ATM, de ha már elbattyog az ember odáig, akkor miért ne fizesse be a fiókban. Az is ingyenes és azonnali, nem úgy, mint a borítékos. Szóval amióta az egyik CIB fiók megszűnt, azóta -2 ATM. Legalábbis az egyik, ami közelben lett volna, azt átpakolták a város másik végére. De mióta van tw, azóta nem nagyon foglalkozok ATM keresgéléssel, befizetni meg sose fizettem be ATM-en keresztül, pont a borítékos szarakodás miatt.

    -kártyalimit állítás sokkal logikusabb, gyorsabb, szabadabb(CIBnél előre megadott listából választhatsz, utána jóváhagyás)

    CIB-nél anno volt korlátok közé szorított limitmódosítás, erről a tájékoztató még megvan a netbankban, de most már akármilyen összeget be lehet állítani.
    Íme: [link] Azt írok oda, amit akarok. :)

    -ügyfélszolgálat max. 1-2 perc alatt elérhető(CIBnél 2 esetben eddig 10-15+ perc volt)

    Hasonlítsd már össze az ügyfelek létszámát. :)

    -hivatalos netbanki kommunikáció majdnem minden ügyre(1-2 nap átfutással)

    A form a CIB-nél is megvan rá. Más kérdés, hogy valószínűleg inkább emailt ír az ember.

    -minden ATM egyformán van kezelve, nem kell saját logósat vadászni, ha nagyobb összeg kell

    A CIB-nél sem kell vadászni, mert bár nem olyan kedvező a felvét díja, de az a fix 810 Ft, mondjuk több százezernél elenyésző mondjuk egy OTP-s százalékos árazáshoz képest.

    -van fizetési kérelem

    Ez miért olyan fontos?

    Gránitnál kihagytad a sokkal jobb árfolyamokat. Bár tw ezt is megoldja.

  • dptrsk

    addikt

    válasz dptrsk #14959 üzenetére

    Folytatva a CIB-es tapasztalatokat:

    -PUSH belépés iOS esetén 10/9 alkalommal megérkezik és beléptet.
    -ApplePay regisztráció elakadt a hitelesítésnél, fel kellett hívnom a telefonos ügyfélszolgálatot, kiderült a 3D Secure szolgáltatás telefonszám nélkül lett beállítva a fiókban, így nem tudott megérkezni az aktiváló SMS.
    -PIN csere díjmentes(nem találtam rá díjtételt a hirdetményben)
    -ATM befizetés jobban működik, mint OTPnél(CIBnél én zárom, OTP levágja a kezed a retesz, ha nem veszed el elég gyorsan :DDD )

Új hozzászólás Aktív témák