Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz axioma #11858 üzenetére

    Hagyjuk, te direkt azt akarod kihozni, hogy a CIB jol cselekedett mikor csak informalt.
    Nem. Csak annyi a véleményem, hogy még mindig jobb, ha a bank hibázása esetén értesítést küld, mintha simán csak ejti a meghiúsult tranzakciót.
    Csak azért "védem" a CIB-et, mert nem rosszabb, nem hibázik többet, mint bármelyik másik hazai bank.

    En azert nem gyanitom hogy pont a cib keszen all az azonnalira, mert tobb bank sajat hataskorben (azaz bankon belul) mar megcsinalta a 24/7 utalast.
    Már nagyon régóta működik a 24/7 utalás bankon belül. Az azonnali utalás még ötlet sem volt, amikor működött. Olvasd el a banki órarend hirdetményét, ott is le van írva.
    A #withPAY pedig pont az azonnali előszobája. Bankon belül már most is lehet azonnal, mobilszám alapján utalni.

    de az csak akkor mukodik, ha kreten (vagy csak szarul megirt, vagy mar elavult) szabalyok vannak. Azert a penzintezetek jogi kornyezete kozel se ilyen...
    Hát? Ha a jogi környezet olyan tökéletes lenne, meg a bankfelügyelet, akkor nem lennének időnként bankcsődök.
    A Takarékbanknál is volt az átállásokkor mizéria rendesen, az MKB-nál is, amikor lecserélte a rendszert. Meg tudta akadályozni jogszabály vagy a felügyelet?
    "Ami elromolhat az el is romlik." Murphy alaptörvénye. Amit ember csinál, abban hiba is lesz. Törvény, szoftver, autó, bármi - mindegy.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák