-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fifi
őstag
Ígérem tényleg ez az utolsó hozzászólásom ebben a szálban.
Nem néztem meg a gránit kondíciós listát, de már az ATM-ből történő KP felvételért számított jutalék ellentmond nálam a pénzügyi tudatosságnak:
Én fél évtizede biztos egy forintot sem fizettem bankszámlavezetésért és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokért, akkor a gyermekeim miért tegyék?
Miattam más a gyerek macskájának is nyithat folyószámlát - én tartom magam ahhoz a véleményemhez, hogy felesleges - és a gránit applikációval művelődhet pénzügyi téren.
Mi inkább leültünk több alkalommal a gyerekekkel megbeszélni, kockás papíron/táblázatkezelőben megmutatni a kamatos kamat erejét, alapvető pénzügyi fogalmakkal megismertettem és tudja, hogy adót, járulékot is kell fizetni a bevételek után.
Sőt voltam olyan botor, hogy hiteltermékeket is ismer, tudja, hogy az nem ördögtől való mikor és mire jobb használni, mint a saját tőkét, de remélem ez miatt majd nem kell megmenteni őt.
Elnézést kérek ismételten a fórum többi tagjától, részemről itt a téma lezárva!
-
mentor_4
újonc
"Ha nincs oda írva darabszám akkor értéket néznek csak."
Köszi, nincs sehol darabszám, de még mindig nem világos.
Utalásonkénti, vagy havi a 20.000Ft limit?Van itt valaki, aki biztosra tudja? (tehát használja)
Csak annyit írnak, hogy "20 000Ft összeghatárig".
Ennyi van a hirdetményben:#29460 Qtyii
Köszimondjuk ezt pont nem használom, nincs sehova qr kódom ahova utalni szeretnék (társasház stb)
[ Szerkesztve ]
-
mentor_4
újonc
Köszi, nekem is ez az értelmezésem.
Viszont számomra továbbra sem 100% egyértelmű a szövegből (biztosan velem van a gond, elismerem)
Majd azért rákérdezek a banknál.#29466 Qtyii
ezer hála
tehát akkor nem is érdekes a 20.000Ft-os téma, hiszen korlátlan utalás díjmentes így a számláról, legalábbis amíg meg nem változtatják, csak egy qr generálásba és esetleg egy reklamációba kerül ha levonnának díjat -
cocka
veterán
De az e-személyi elektronikus aláírós részéről is tudok, sőt még tanúsítványt is kértem, csak lejárt és nem használtam, csak kíváncsi voltam hogy megy ez az egész.
De tekintve, hogy kissé bonyolult ez az elektronikus aláírásos móka, talán semmi csodálkoznivaló nincs azon, hogy az emberek ezt nem használják széles körben.
Alá lett írva, be szkennelve vagy fotózva. Csatoltan elküldve emailben és ennyi volt.
Ezt mondom, hogy még mindig itt tartunk. És az aláírásmintád a személyidről volt meg?
ráutaló magatartással elfogadtad és kész.
Magyarul, ha bármi hátrányosan érint, kuss a neved. Mert ők bevédik magukat a saját ÁSZF-ükkel 66-szor, neked viszont semmi lehetőséged nincs semmire kb.
Tehát ahhoz, hogy ki legyél szolgáltatva egy banknak még aláírás és írásbeli megállapodás sem kell.Elég ha szóban elmondod nekik, hogy az ÁSZF-jüket magadra nézve kötelezőnek tekinted. Röhej.
-
cocka
veterán
nem fognak alád dugni papírt, mert a számlanyitás teljes értékű, ha chippel végezted el.
Jó, de ha nem chippel végezted el, akkor hogyan "íródik alá"? És elég a sima fotó vagy scannelt kép a személyiről?
A számlanyitás folyamán jelenik meg, végig kell olvasni (vagy görgetni), jóváhagyni, hogy elolvastam tudomásul vettem.
És mindeközben látják is a kameraképet rólad? Mert ennyi erővel bárki más is odamehet a géphez és bepipálja helyetted, míg kiugrasz a WC-re. LOL
Túlságosan analóg világban gondolkodsz.
Erre az a magyarázat, hogy nyilván akkor tudnék digitálisan gondolkodni, ha már csináltam volna ilyet, de mivel sosem volt rá szükségem, tapasztalatok hiányában kérdezem.
-
-
RR-13
őstag
Elvileg igen, mert ez az alap díjmentes 150 ezret egészítené ki, ha működne..., és engedélyeznék is a bankok.
A Pennynél pár éve már működött ez egyébként, csal az OTP betámadta őket, hogy ez így nekik nem tetszik, mert jogtalan díjmentes kp. kivétre tesznek szert az ügyfelek, aztán ez miatt felfüggesztésre került.
-
4Grider
nagyúr
De persze beépíti. Csak éppen a cashback esetén nincs árumozgás, szóval ott nincs hova beépíteni. A többiekébe beépíteni pedig nem célszerű, mert ront a versenyhelyzeten, ami most nagyon kiélezett.
A kártyatársaságok szerződései a kiskereskedelemben pedig nem engedik, hogy kártyás vásárlás esetén magasabb áron adj valamit, mint készpénzes/utalásos fizetés esetén. Más kérdés persze, hogy sokan erre magasról tojnak, csak éppen akkor már nem lesz vicces a dolog, ha az embernél nem lehet majd mondjuk MC kártyákkal fizetni.
Szóval nem várom mostanában az elterjedését, a mi bolthálózatunkban akkor sem lesz, ha ne adj isten a konkurenciáknál megjelenik, mert a mi üzletágainkban a kisebb egységáraknak sokkal nagyobb vonzóereje van, mint a cashback elérhetőségének. -
4Grider
nagyúr
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy konkrétan alig tervezi valaki bevezetni.
Egyébként nálunk nem feltétlenül a költség a legfőbb probléma vele kapcsolatban, hanem az, hogy nem tudjuk hogyan bizonylatolni. Az online pénztárgépnek egálban kell lenni az alatta lévő kaszával és az azt módosító kivét-bevét bizonylatokkal. Csakhogy egy név nélküli (készpénzes/nyugtás) vevőnek nem állíthatok ki kiadási pénztárbizonylatot, azaz NAV ellenőrzéskor a pos-t is zárnom kellene, ami eddig készpénz szempontjából nem volt szokás. -
4Grider
nagyúr
Úgy, hogy ezeknél a cégeknél a NAV nem csinál kasszazárást. Múltkor csak néztem, hogy a pénztáros egy visszahívott/hibás termék árát úgy fizette vissza, hogy a gépbe semmit nem ütött, vonalkódot nem olvasott le. Csak kivette a kasszából a kp-t és kifizette.
Ezt úgy hívják, hogy bizonylatolási kötelezettség elmulasztása. Első körben csak néhány 10e Ft-os bírsággal jár, második körben 250e Ft körülivel, a harmadik kört ne akard megvárni... -
axioma
veterán
A keszpenz serulekeny es hamisithato. Az informatika jelen allapotaban az elektronikusan feljegyzett penz igazolhatosaga sokkal biztosabb (n+1 helyen replikalt).
Az meg hogy mennyit er, teljesen fuggetlen a formajatol. Amennyiben te megmaradsz csak a kp-nel, de a tobbseg nem, akkor egy esetleges vegleges elektronikai kieses eseten se fogsz tudni vele fizetni. Ha nincs kommunikacio, nincs bizalom a papirfecniben es a sargan csillogo, adott alaku femekben sem, tekintve hogy a technologiai reprodukalhatosaga ma mar nem XIV. Lajos korahoz me'rt. Marad neked is a cserekereskedelem, cserebe addig is szivatod magad. Te dontesed. -
axioma
veterán
-
axioma
veterán
Ilyen alapon bortonbe is zarhatnak. Nem mindegy nekik? pont ugyanaz kell hozza. Vagy elzarnak az orvosi ellatastol [az is elektronikus alapu], erventelenitik a szemelyi okmanyaidat, akkor munkat se tudsz vallalni, kp-ert se.
Vagy me'g jobb, pont a kp-rol veszik le a kezuket, rohadt draga fenntartani. Es csak utana zarjak [az elerheto] bankszamlakat.
Raadasul pont a forinton es Mo-on ules a leheto legnagyobb kockazat, ha ennyire felsz legalabb demokratikus es vilagszinten elismert alapvalutaju orszagban gyujtened a papirfecniket.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Leállás hiba azon a felületen is lehet, ahol a tokent használnád.
Ez igaz, csakhogy ha ez mondjuk a webes felület (ami egyébként sokkal lassabb, mint a javás), akkor ez ugyanúgy érinti a withkey-s bohóckodókat is, ha valamilyen oknál fogva mégsem az appban, hanem a weben szeretnének belépni.
És ehhez adódnak az appos anomáliák. Tehát ha mondjuk rendszerhiba van, akkor az mindenkit érint függetlenül attól, hogy withkey-vel, appal vagy hard tokennel szeretne belépni.
De a mobilappot időről időre frissítik is és minden alkalommal megy a cirkusz a működéssel kapcsolatban. Na most ha a mobilappot kiveszed a képletből, akkor már csak a szerverszintű hülyeségek maradnak, mivel a hard token tapasztalataim szerint MINDIG generál, gyakorlatilag bármikor. Tehát nem egy app hibás működésétől fog függeni, hogy ugyan most kapok-e belépéshez vagy tranzakcióhoz kódot vagy kidob a picsába 1002-kre meg egyéb baromságokra hivatkozva és kezdhetem a folyamatot elölről.
Szerintem aki a CIB-nél hard tokent használ, az nem azért döntött emellett, mert élvezi, hogy lehúzhatják, hanem azért, mert stabil működést akar és nem elég azzal jönni, hogy az app ritkán áll le vagy hogy csak néha van hibaüzenet, mert a jelek szerint még most is több az annál, mint amennyi kéne! Már csak azért sem érdemes ezzel előhozakodni, mert Murphy törvénye szerint éppen akkor nem fog működni, amikor használnád. A token meg remélhetőleg mindig működni fog, kivéve karbantartásoknál vagy elismert hibáknál. (ez eddig is így volt)
Nem tudom mennyi egy ilyen kis token, de szerintem már rég ki lett fizetve, tehát akkor a további havi díjak felfoghatóak a megbízható működés "zálogaként".
-
axioma
veterán
-
RR-13
őstag
És ez, hogy jön ide most
Olvastam az appban, de attól még sok volt ez a 4 nap.Meg úgy látom a tájékoztatások ellenére (amit ezek szerint jó sokan nem kaphattak meg, akiknek nem volt aktív a hírlevél) elég káosz alakult ki ma pl. az Örs vezér terén lévő MBH Bank előtt is várakozó hosszú sor miatt.
-
RR-13
őstag
tájékoztatásra?
Általánosságban nincs panasz a tájékoztatásra, de ügyfélre lebontva már nem ilyen egyszerű a helyzet.Azért nincs tele a Topik, mert nagyon kevés exBB tag olvassa, és aki olvassa az is nagy valószínűséggel kapott e-mailt, postai levelet róla időben.
Pl. ezt a 4 napos leállást beírhattad volna te is itt jó pár nappal ezelőtt, vagy akár héttel ezelőtt, ugye a sok korábbi"haszontalan" egyéb helyett is, mert ennek legalább lett volna haszna és értelme.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Eleve azt nem értem, hogy a segítő szándékomat, hogyan tudod ennyire kicsavarni, és ellenem használni a Topicban, ami a 4 napos leállással kapcsolatban kiírt Hsz. volt.
Mi a családban nem kaptunk sem postai, sem e-mailes, sem semmilyen értesítést, hiába erősködsz, hogy kb. mindenki kapott csak én nem.
Mivel az alkalmazásban eddig is sok értesítés volt a karbantartásokról, és a rövid leállásokról, ezért alappal gondoltam azt, hogy ez is olyan, hogy ott értesítenek azt ennyi, bár hiányoltam pl. az e-kivonat végén a tájékoztatót, vagy a postai kivonat mellékleteként, korábban a másik leállásról küldött részletes leíráshoz hasonló leírást, amit most nem kaptunk.
Egyébként más dolgom is van, mint azt nyomozni, hogy erről van-e cikk, és hol.
És mi egy híradásban sem láttuk, pedig azt mindig figyeljük.Nem gondolom, hogy ha lehetőséged is lett volna berakni a 4 napos leállást itt, akkor is megtetted volna, mert az egyik mondatodban az van, hogy kb. minek, és a KH karbantartásokat sem szoktad beírni.
Akkor mire is hivatkozol most, és főleg minek"Topik gazdaként ezt nem gondolhattad komolyan, mert ez komolytalan"
Fejezzük már ezt a hivatkozást itt be, mert, ha a bank sok esetben nem tud válaszolni a kérdéseinkre, vagy marhaságokat válaszol, akkor nekem mint nem bankárnak, nehogy mindenről tudnom kelljen csak azért, mert egy fórumnak folyamatosan a "része" vagyok."Más is azért nem írta be, 99%, mert "minek még ide is, akit érint úgyis tud róla"."
Persze, mert te mindenki helyett tudsz nyilatkozni, amiről egyáltalán nem tudod, hogy úgy van-e.
A törvényi kötelezettségüket meg elvileg lefedte az alkalmazásban történt tájékoztatás, és nem az általad linkelt cikkek, és "híradások", ami pl. nem tudom hol volt, mert egyet sem láttunk, de azok nem tekinthetőek a bank hivatalos tájékoztatásának.
Még egy jogásznak is elkerülheti valami a figyelmét, akaratlanul is, pl. cikkek keresése arról, amiről nem tud, hogy rá kellene keresnie, de nem értem, hogy a "jogászt" pl. mikért kellett ide behoznod.
Megint súrolsz egy határt.
Ügy lezárva.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Vagy nem ütköztem bele
Voltál OTP-s mondjuk 2000-től 2007-ig? Ha nem, akkor nyilván nem ütközhettél bele.
az is inkább ilyen őskövületet ami visszamaradt a régmúltból.
Igen, csak akkor ezek szerint a takarék meg az OTP ebből a szempontból fullba nyomta a kretént. Vagy talán még most is.
-
hát azért az a káosz, ami az összeolvadás miatt van jelenleg elég alap ahhoz, hogy előítéletes legyen. arra se vennék mérget, hogy a fontosabb pozikba a megfelelő szakértőket pakolják és nem haverokat "fizetnek ki" velük.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
máshol nincsenek átalakulások, illetve az erste meg a cib még nem fejezte be, de már használható. mbh még most megy bele a sűrűjébe. lásd még vodafone, ami még az UPC-s kivásárlást se heverte ki, de már közben jött az új kivásárlás, majd nemsokára a branding change
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
"Természetes, hogy leállásokkal, átalakulásokkal jár még hosszabb ideig."
Nem. Nem az. Bármely más országban akkora büntiket kapnának a helyi GVH-tól. De nálunk az MVM összeolvadás a vodafone összeolvadás és minden más is fel van mentve a helyes kivitelezés alól, mert holló hollónak..
Olyan területen dolgozom, amely a legtöbb országban kritikus infrastruktúrának számít. És vannak ott is nagyon nagy átalakulások. Egy ilyen "természetes" leállás után, akkora büntit kéne fizetni, hogy inkább nincs leállás. Nem véletlen amúgy, hogy a vodafone-os átalakulásnál a mobilszolgáltatásban nem volt leállás, mert az 5 9-es rendszer, szemben a számlaügyintézéssel, vezetékes internettel, stb.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
nem állítottam, hogy a voda összeborulás (minden értelemben) állami tulajdon miatt lett volna, bár azért az ügyfélszolgálat motiváltságában, gyorsaságában érezhető volt, amikor az állam belépett és senki nem tudta, hogy mi lesz... (ekkortájt fél év alatt tudták visszafizetni egy halál miatt megszűnt szerződés túlfizetését. úgy, hogy kétszer kapták meg a hallottit is meg a hagyatékit is, mert valahogy elvesztek a rendszerben. 5ször voltam benn személyesen, míg végül sikerült utalniuk. persze kamat és bocsánatkérés nélkül)
ha 2 óránál hosszabb teljes hálózatot érintő leállás lett volna (sőt igazából egy 10 perces is), akkor az benne lett volna a hírekben és most meg lehetne találni. ezzel szemben csak a 6 napos (tervezett, előre bejelentett) ügyfélszolgálati leállásukról találni bármit is.
az mvm-nél a mai napig külön vannak a korábban volt elműs ügyfelek a többiektől. a gázos ügyfélszolgálat teljesen máshogy működik és nem kommunikál az elektromos oldallal. 1 éve valaki más szerződését küldték ki (a személyes adataival) együtt. pár hete kérték egy családtagomtól az olyan adatait, amik szerepeltek a szerződésén. megkérdeztük, hogy ez most mi a fene. kiderült, hogy adatmigrálás közben elvesztették az ügyfelek egy részének az adatait. (és ahelyett, hogy elővennék a szerződést, vagy egy backup-ot, inkább az érintett ügyfeleket keresik meg egyesével...)
szóval a nagy l0f@szt szubjektív. és ezzel ki is szálltam a vitából/eszmecseréből, mert fárasztó és mert már nagyon off. (bár hozhattam volna az erste george-ot megelőző netbank cseréjét is, ami hónapokig tele volt bug-okkal, de az már nagyon régen volt)
egyébként mikor mondtam a hitelügyintézőmnek, hogy az mbh-t kerülném, akkor mondta, hogy meg tudja érteni, mert ugyan nagyon jó kamatokat hirdetnek, de már az összeolvadás előtt is volt káosz mindhárom előd intézménynél, de azóta totál káosz van hitel ügyekben.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
"Szétbombáznak levelekkel, meg ajánlatokkal, elveszek a sok levélben"
szerintem ez marketing. mostanában nem nyitott semelyik ismerősöm se náluk, de kb. 2 éve azt hiszem csak a szerződés jött, meg néhány tájékoztatóanyag. az is mind digitálisan. papír alapon csak a pin és kártya. de lehet arra gondolt a kolléga, hogy általánosságban gránittól függetlenül is bombázzák
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Most mit mondjak.
Ketten álltak ott az asztal mögött (fiókvezető, meg a helyettes), és az ügyintéző meg ült, és jobbra-balra tekingetett, hogy akkor most mit hogy csináljon, én meg kénytelen voltam elmagyarázni nekik, hogy, ha nincs már élő kártya, mert 30 napnál régebben felmondtuk, akkor lehetőség van azonnali hatályú felmondásra főleg, ha nincs semmilyen zárolt tranzakció, de kártya nélkül nem nagyon lehet.
Telefonáltak a központba, és központ jóváhagyta az azonnali hatályú felmondást, de azért, hogy telefonáljanak sokat kellett "könyörögni", mert hárman sem tudták eldönteni, hogy akkor most megcsinálhatják-e vagy nem, holott az ÜSZF-ben le volt írva a lehetőség.
-
szóval, ha bankrablás közben lelőnek minden második embert a bankban, de Téged pont nem, akkor a Te szubjektív véleményed az, hogy a bankrabló nem volt gyilkos, hiszen Téged nem ölt meg?
a leállások, a bénázások tényszerűen voltak/vannak. lehet, hogy nem hiszed el nekem/nekünk (ebben az esetben a szó, amit keresel nem a szubjektív, hanem inkább az anekdotális),
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Ők nem cég, hanem Áfakör nélküli vállalkozás.
"Egyéni vállalkozó lesz, de nem áfakörös, így lakossági számla is elegendő."
Az Ő dolguk, hogy mi alapján döntenek szerintem.Én pl. a kérdésére válaszoltam, és nem kezdtem el spekulálni.
Nem csak Tg.-be nem kell belekötni, hanem senkibe, itt kezdődik a tisztelet.
Egyébként nagyon jól tudta, hogy én szerkesztettem az összefoglalót, és azt is olvashatta április óta, hogy hivatalos Tg. is voltam."Miért adna meg bárki is hamis ajánló kódot? Annak mi értelme?"
A trollkodás, a kiszúrás, hogy az ajánlásért ne kapjon semmit az illető, szerencse, hogy időben rájöttünk az átvágásra, és más ajánló kódja lett így felhasználva a CIB-nél.
És láthattad nem tagadta az illető, de kár is lenne, mert jelenleg is van rá bizonyíték, hogy szándékosan hamis kódot adott meg. -
cocka
veterán
Gránit, de ott már eleve vagyok is, szóval csak át kell utalni az összeget.
Azért még beteszem nektek ide, hogy mit akarnak ledugni az emberek torkán:
"Jelen CIB Internet Bank funkcióban Ön most a CIB Bank szerződésmódosítási ajánlatát olvassa. A Szerződésmódosítás egyrészt tartalmazza a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatás és eBroker igénybevételéről szóló szerződés (továbbiakban: Szerződés) módosítását a CIB Bank mobilalkalmazás nyújtásáról és a CIB O-key Tokennel történő azonosításról továbbá tartalmazza a Felhasználói mellékletet (a továbbiakban: Szerződésmódosítás). A Szerződésmódosítás Ön általi elfogadásával és annak Bank általi visszaigazolásával és a Szerződésmódosítás Üzletfél CIB Elektronikus Szolgáltatásban lévő postaládájába történő elhelyezésével jön létre. A Szerződés jelen módosítással nem érintett pontjai változatlanul alkalmazandóak, továbbá a jelenlegi Felhasználó melléklet helyébe a Szerződésmódosítás részét képező felhasználói melléklet lép.
Szerződésmódosítás ELJÁRÁSI RENDJE:
1. Ön a CIB Internet Banki szolgáltatási felületre belép.
2. A "CIB Bank mobilalkalmazás igénylés" funkcióban a Bank tájékoztatást nyújt az Üzletfél részére a CIB Bank mobilalkalmazásról.
3. Ön ellenőrzi, hogy az Ön mobil eszköze megfelel a CIB Bank mobilalkalmazás Felhasználó Kézikönyvben meghatározott minimális technikai feltételeknek és azt, hogy mobil eszközén elérhető-e a CIB Bank mobilalkalmazás, melynek neve: CIB Bank mobilalkalmazás.
4. Ön a Bank által kezdeményezett Szerződésmódosítás eljárási rendjét és feltételeit elolvassa. Amennyiben Ön elfogadja a Szerződésmódosítás feltételeit, meg kell adnia a Bank által kért adatokat, különösen fontos egy belföldi vagy külföldi mobil telefonszám megadása, mely belföldi vagy külföldi mobil telefonszámra küldi a Bank a CIB Bank mobilalkalmazás regisztrációjához szükséges kódot. A szükséges adatok megadását követően Ön elfogadja a Szerződésmódosítás feltételeit az "Elfogadom a Szerződésmódosítás eljárási rendjét és feltételeit" felirat előtti négyzetbe kattintással és a jelszógeneráló eszközével generált jelszó CIB Internet Banki szolgáltatási felületen történő megadásával Ön aláírja a Szerződésmódosítást.
5. A Szerződésmódosítás sikerességéről a Bank visszaigazoló képernyővel értesíti Önt. A Szerződésmódosítás akkor jön létre, amikor a Bank az Ön CIB Internet Bank felületen elérhető postafiókjában elhelyezte a Szerződésmódosítás létrejöttéről szóló visszaigazolást, valamint a Szerződésmódosítás szövegét pdf formátumban, ahol 6 hónapig kerül tárolásra, mely idő alatt a Bank biztosítja, hogy a Szerződésmódosítás más helyen történő tartós tárolásáról Ön gondoskodhasson
6. A Bank megküldi az Ön által megadott belföldi vagy külföldi mobil telefonszámra - és a visszaigazolás képernyőn QR kód formájában is megjeleníti - azt a 48 óráig érvényes kódot, ami a CIB Bank mobilalkalmazás regisztrációjához szükséges, azaz, hogy a CIB Bank mobilalkalmazást használatra alkalmassá tegye a mobil eszközén.
7. Ön letölti a mobil készülékére a CIB Bank mobilalkalmazást alkalmazást és 48 órán belül elvégzi a regisztrációt, azaz alkalmassá teszi a mobil eszközön a CIB Bank mobilalkalmazás használatát. A regisztráció során Ön megadja a CIB Bank mobilalkalmazást PIN kódját.
8. A Szerződésmódosítást követően Ön kizárólag a CIB O-key Tokennel történő azonosítási mód alkalmazásával tud belépni a CIB Internet-alapú Elektronikus Szolgáltatás rendszerébe. A CIB Internet Bankba és a mobilCIB-be történő bejelentkezéshez a Felhasználói azonosító és a CIB Bank mobilalkalmazás által generált jelszó, illetve aláírást igénylő műveletek esetén is az CIB Bank mobilalkalmazás által generált egyszer használatos jelszó megadása szükséges, míg a CIB Bank mobilalkalmazásba történő bejelentkezéshez a PIN kód megadása szükséges.
9. Önnek lehetősége van a Szerződésmódosítási folyamat során az Ön által esetlegesen beírt hibás adatokat javítani, az üresen hagyott mezőket kitölteni. Az Ön által üresen hagyott, de kitöltendő mezőket a CIB Bank azonosítja és figyelmezteti Önt a kitöltés szükségességére.
Szerződésmódosítás FELTÉTELEI:
1. A CIB Bank mobilalkalmazás egy okos telefonra telepíthető Elektronikus Szolgáltatásokat nyújtó alkalmazás és egy egyszer használatos jelszót generáló eszköz (szoftver) egyben, mely egyszer használatos jelszavakat állít elő.
2. A Bank és az Üzletfél megállapodnak abban, hogy az Üzletfél az Elektronikus Szolgáltatás(oka)t az alábbiakban szerint kéri beállítani \\Azonosítás módja (Internet Bank): CIB O-key Token.
3. Üzletfél tudomásul veszem, hogy ha Szerződés alapján a Bank részemre eBroker vagy mobilCIB elektronikus szolgáltatást is nyújt, a CIB Bank mobilalkalmazás aktiválását követően az azonosítási mód ezen szolgáltatások vonatkozásban is az O-key Tokennel történő azonosítási módra módosul.
4. A Bank és az Üzletfél megállapodnak abban, hogy az Üzletfél az Elektronikus Szolgáltatásokba bevont számlák körét és a Felhasználó(k)nak a CIB Internet Banki szolgáltatásra vonatkozó szolgáltatási csomagnak megfelelő szolgáltatási csomag alapján jogosultságait a CIB Bank mobilalkalmazásban is kéri beállítani.
5. Üzletfél kijelentem, hogy a banki szerződésemre vonatkozó mindenkor hatályos Kondíciós Listában meghatározott díjakat vagyok köteles fizetni és kötelezettséget vállalok a díjak megfizetésre.
6. Üzletfél kijelentem, hogy a CIB Bank mobilalkalmazást a CIB Bank mobilalkalmazás Felhasználói Kézikönyv, valamint a CIB Internet alapú Elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó Különös Üzletszabályzat ismeretében, azok feltétételeit tudomásul véve, veszem igénybe.
7. Üzletfél kijelentem, hogy a Szerződésmódosítás során:
7.1. Ellenőriztem, hogy a mobil eszközöm megfelel a CIB Bank mobilalkalmazás Felhasználó Kézikönyvben meghatározott minimális technikai feltételeknek és azt, hogy a mobil eszközömön elérhető a CIB Bank Mobilalkalmazás.
7.2. A Szerződésmódosítás Eljárási rendjét megismertem és az Eljárási rend szerint járok el a Szerződésmódosítás során.
7.3. Tudomásul veszem, hogy a Szerződésmódosítást követően a Felhasználói azonosítóm abban az esetben módosul, ha jelenlegi azonosítási módom a jelszóval történő azonosítási mód.
7.4. Tudomásul veszem, hogy a jelen Szerződésmódosításban nem szabályozott kérdésekben a mindenkori fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló CIB Internet alapú Elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó Különös Üzletszabályzata, a CIB Bank mobilalkalmazás Felhasználói Kézikönyv, CIB Internet Bank Felhasználói Kézikönyv. Illetve a mobilCIB Felhasználói Kézikönyv rendelkezései az irányadók, azok jelen Szerződésmódosítás mellékletét képezik.
7.5. Tudomásul veszem, hogy a CIB mobilalkalmazást, melybe beépítése kerül a CIB O-key Token, a mobil eszközre telepíteni kell és a mobil eszközön a CIB Bank mobilalkalmazást alkalmassá kell tenni a használatra, azaz a regisztrációt el kell végezni.
7.6. Tudomásul veszem, hogy a CIB Internet Bank lízing szolgáltatás igénybe vétele esetén a Bank a CIB Lízing Csoport tagja(i) képviseletében jár el. A lízing szolgáltatás igénybevételére vonatkozó feltételeket a CIB Lízing Csoport tagjainak mindenkor hatályos Üzletszabályzata tartalmazza, mely feltételeit megismertem és tudomásul vettem.
7.7. Tudomásul veszem, hogy az Elektronikus Szolgáltatás elérésére, valamint az Aláírást igénylő műveletek aláírására/jóváhagyására szolgáló azonosítókat és Jelszógeneráló eszközöket, mobil eszközt, melyre a CIB Bank mobilalkalmazásba telepítve van - így különösen, de nem kizárólagosan a Felhasználói azonosítót, bármely jelszót, kódot, CIB Bank mobilalkalmazáshoz tartozó PIN kódot, Aláírási kódszót - köteles vagyok biztonságosan kezelni, nem hagyom azokat őrizetlenül, harmadik személy rendelkezésére nem bocsáthatom. Tudomásul veszem továbbá, hogy az ezzel ellentétes magatartásból eredő károkért a CIB Bank Zrt. a felelősségét kizárja.
7.8. Tudomásul veszem és hozzájárulok, hogy az általam a CIB Internet-alapú Elektronikus Szolgáltatások keretében használt mobil eszköz, technikai eszköz, szoftver, kapcsolat technikai azonosítót a CIB Bank Zrt. rögzítse technikai, statisztikai, ellenőrzési, bankbiztonsági célból.
7.9. Tudomásul veszem, hogy a Szerződésmódosítást követően a Felhasználó(k) kizárólag az O-key Token online Tokennel történő azonosítási mód alkalmazásával tud(nak) belépni az Elektronikus Szolgáltatási felületeken."Az már csak ilyen hab a tortán, hogy mobilalkalmazás helyett mobilalkamazást írtak meg beállítani helyett beálítanit meg szerződésmódosítás helyett szerződés-módosítást (nem, ez a szabály nemcsak annyi, hogy ha hat szótagnál több, akkor kötőjellel írom, hanem megnézem azt is hány tagból áll, a kéttagúakat többnyire egybe kell írni, de ha ezt nem tudod még mindig ott az MTA webes helyesírás-ellenőrzője /igen ezt meg kötőjellel kell, mert az első tag összetett szó/ ).
És ez egy bank! -
cocka
veterán
Nyilván nem adtam fel! Mert amelyik faxkalapnak az a rögeszméje, hogy márpedig nem lesz legalább kétféle hitelesítési mód, az szarjon sünt! Nem érdekelnek a kifogások.
Nincs olyan, hogy egy eddig tökéletesen működő megoldást kinyírunk és nem kínálunk mobilalkalmazáson kívül más hitelesítési lehetőséget.
Aki szerint az rendben van, hogy a világot egy okostelefonos univerzumba kényszerítjük, az agybeteg. Azt tessék megérteni: én nem az okostelefonok ellen vagyok, aki akarja, használja, nem érdekel. A kényszerítés és korlátozás ellen vagyok! Legyen már egy qrva alternatíva, hogy akit nem érdekel a
z okostelefonos ésmobilappos kényszer, az hadd oldhassa már meg másképp is![ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
OK legyen netbank. De ne legyen mobilappos bohóckodás a belépési feltétel hozzá.
Telebankhoz érdekes módon évek óta elég egy számlaazonosító meg egy PIN kód. Ott nem volt PSD-s hiszti, pedig simán el is változathatnám a hangom.
Azt várom már mikor jön a hangelemző telefonos ügyfélszolgálat, amelyik elutasítja, hogy bármiféle adatot kiadjanak vagy változtassanak, ha nem a megfelelő hangot ismeri fel a gép.
Ha rekedt vagy már sztornó!
-
cocka
veterán
Gránit pont mobilra épít azért meglepő.
De hajlandó SMS-t is küldeni. (ahogy egyébként a Wise is) Ellentétben a CIB-bel, amely csak akkor küld SMS-t, ha valami fontos tájékoztathatnékja van. Például a PSD2-ről, a pénzmosdáról stb. De az SMS-ben sem írnak le túl sok mindent, hanem kb. mindnek az a lényege, hogy bővebb infókat nézd meg a weboldalon.
-
cocka
veterán
Ingyenes, sose számoltak még fel érte díjat. De megnézem mindjárt külön neked, hogy igazam van-e. Nincs SMS díj. Csak AFR átutalási díjak vannak, ha éppen utaltam az adott hónapban, ha nem, akkor az sincs.
külön kell igényelni a mobil infót, nem kértem, mert felesleges az sms
Soha nem igényeltem egy banknál se mobilinfót, az OTP-nél is tukmálás eredménye volt, amit később le is mondtam. Meg a CIB-nél is aktiválták a "kártyafigyelőt", de azt is lemondtam.
-
cocka
veterán
mert jön újabb esetleg jobb
Ja igen, de tudjuk, hogy az újabb nem mindig jobb. Sőt! Valahogy mindig oda lyukad ki a sztori (főleg termékek gyártásánál), hogy bár az újnak számtalan előnye van a régihez képest, a hátrányok mégis jobban előtérbe kerülnek. Tervezett avulás és társai. És megint ugyanott tartunk, hogy korlátoznak.
Az msn is eltünt, az ADSL is eltünt.
(amúgy hosszú ű) De az msn egy kalap végtermék volt már az elején is, nekem az se tetszett, az ICQ jobb volt, de onnan éppen az msn miatt menekültek el az emberek. Az ADSL meg eleve labdába sem rúghatott egy koaxos kábelnet mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Wuthering Waves
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Diablo IV
- Formula-1
- Motoros topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD