Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz RR-13 #31356 üzenetére

    Nekem most "en bloc" nem működik a CIB online szolgáltatás. Eleinte még be tudtam lépni a internetbank kliensbe, de minden utalási kísérlet hibára futott.
    A mobil appon keresztül sem tudtam belépni a banki felületre. Többször piros "rendszerhiba" üzenetet adott.

    Egy idő után már belépni sem engedett az internetbank kliens... kétszer feldobta a "Hibás felhasználónév/jelszó" üzenetet, természetesen harmadszor nem kísérleteztem vele, hogy ne tiltson le.

    Jó bő fél óra múlva újra próbáltam, de ugyanaz az eredmény.

    A "CIB Online" felületen, böngészőből pedig még csak hibaüzenet sem ír; miután megadom az azonosítómat és a mobil app által generált kódot, egyszerűen csak kitörlődik minden a bejelentkező ablak mezőiből, és nem történik semmi.

    Valami központi meghibásodás van most? :F

    (A CIB24 fél órája játssza a fülembe a karácsonyi dalt... azóta várom, hogy egy ügyintézővel tudjak beszélni.)

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák