Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz axioma #17373 üzenetére

    Szerintem meg körülménytől függ, hogy "ez hiba-e" egyáltalán. Ugyanis, ha 1 db kártyára vigyázhatok, akkor 2db-ra is, hiába ugyanazok az adatai a kártyáknak. Az én felelősségem, hogy az egyiket megsemmisítem-e, vagy nem.
    Visszakövethető, hogy pl. egy időben két helyen vásároltam volna velük, de ilyen sosem volt.
    Lényegében semmilyen kockázat nem volt az esetemben, hogy két kártya azonos adatokkal volt nálam.

    És nem is volt belőle egyik esetben sem később sem probléma, egyszerre jártak le.
    A telefonos pótlás macerásabb volt, de ügyintézőtől is függ, hogy miként áll hozzá.
    Nekem az kényelmetlenséget okozott volna, ha tiltják a kártyám, és addig semmim nincs, amíg megjön a másik. Ezt elfogadták, és nem tiltották. :U

    "OTP"-nél ezt valóban nem tudtam volna megtenni, de ők sem tiltották mindig a kártyát, hanem csak törölték a rendszerből, ami nem volt ugyanaz, mivel a kártya törlése (kártyaszerződés megszüntetése) díjmentes volt, míg a tiltás nagyon drága.
    Ott személyesen néha ki is lyukasztották a régi kártyát, bármilyen indok miatt kértem a törlést, de azért ott is elkértem a régieket, megvan mind.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák