Új hozzászólás Aktív témák

  • Sziasztok!

    Erste Priv L-ről váltotattam (váltanék, erről később).

    Raiffeisen Premium Gold 2.0 lett végül.
    Feleségem megadtam rendelkezőnek, kértünk külön azonosítókat neki, de sajna myraiffeisen app nem megy neki, csak a számlatulajdonosnak (megoldottuk, de ezt elfelejtették közölni).
    Korábban csak annyit tudtam, hogy 4x vehetek fel kp-t ingyen saját automatából. Most kiderült, hogy alkalmanként naponta max 300.000,-HUF csak ingyen (ez azért meglepett).

    Erste: bemegyek megszüntetni. Közli az ügyintéző, hogy fizessek még be ~3300 forintot (kinulláztam a számlát). Kérdem miért? Számlavezetési, utalási, stb díjak összesen. Mondom nézze már meg a csomagom, nekem ezek mind ingyenesek (teljesítettem a tárgyhóban is a feltételeket hozzá). Ügyintéző: neki ennyit ír a gép, nyomtatja a panasz lapot, töltsem ki, majd a központ kezeli (zárás előtt voltam ott 30 perccel). Nem igazán tudtam mire vélni a dolgot, bankkártyát persze elvette (ezt mondjuk nem bánom, megjegyzem a telefonos ügyfélszolgálat szerint nem kell átadni a megszüntetéshez, de ő kérte (feleségem társkártyája karcos volt, de bégül meglett az is)).

    Kicsit elegem van a bankokból.

    Ui.: Cibhez átballagtunk ezek után, majd mikor az utánunk érkező is sorra került már és senki nem várt (12 perc várakozás után) megkérdeztem, hogy sokat kell-e még várni, közölték, hogy legyünk türelmesek, nem sokára (korrektek voltak, de mintha (kinézetre, nyilván nincs így) senki nem dolgozott volna). Eljöttünk, mert időre mentünk máshová.

    Ui2.: de legalább a curve apple pay kompatibilis lett, így megoldva a raiff kérdést.

    A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

Új hozzászólás Aktív témák