- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
Overwatch se igazán lefele spirál. Plusz lényegében a WoW is stabilizálódott legutóbbi kieggel. Illetve szerintem következő Blizzconon lesz valami nagy durranás, mert tényleg nagyon csend van minden fronton. Jó nyilván Blizzes tempóval az még 3-5 év mire kijön
Destiny 2 bekerülése szerintem inkább a Destiny 2-nek promó, mint fordítva. Amekkora hype volt az első rész körül, annyira nem kapták fel. Így meg mégis látványosabb helyre kerül, plusz ugye WoW goldból meg lehet majd így venni, így sokan hc-bb arcok ki fogják próbálni, mert "ingyen" van, ami meg segíthet az elterjedésében.
Szerintem rég ment olyan jól a szekere a Blizznek, mint jelenleg. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
h3lios #71229 üzenetére
Szerintem ez sokkal kevésbé OP, mint elsőre tűnik. Burgly Bullyból azért annyira nem olyan könnyű kiszedni azt a 2 coint. Plusz oké, van köröd felhúzni, mert controll deck, de fel kell húznod a dk lapot, a 2 Burgly Bullyt, az Auctionmastert, plusz legalább 1 olyan 1 manás spellt amit nem kell ellőnöd ahhoz, hogy túlélj addig amíg nincs meg az OTK kör. Plusz ugye ott az 1 manás spelles kiszedős lap, amit mindenki játszana fog, ha ez a deck elterjedne, tehát esélyes hogy a secretes murlocot fel kell húznod. Ha sikerült mindent felhúzni, akkor még ki kell játszani mind a két Bullyt úgy, hogy ne tudják letradelni.
Ráadásul gyakorlatilag csak controll-controll meccsen van az egésznek jelentősége, mert más esetben már úgyis eldől a meccs mire az egész összejönne.És mindez feltéve, hogy nem jelenti be a Blizz, hogy az Auctionmaster csak a basic heropowerekre fog hatni
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #71276 üzenetére
Ladder nem nagyon érdekel. Nem játszok annyit HS-el, hogy normális eredményt elérjek (rank5 / legendary). Ha az nincs meg, akkor meg minek szenvedni ladderrel? Rank20 is olyan jó, mint a r15. Nagyrészt annyit toltam, hogy a questek meglegyenek. Viszont questeket azért tolja az ember, hogy legyen gold, a gold meg azért kell, hogy legyen elég lapja, ami azért jó, mert jobban tud haladni ladderen... na itt jöttem rá, hogy miért nincs értelme questeket tolnom
Ekkorra már összejött 12k, abból most ugye előttem 4k-t, hátha lesz valami legendary, de igazából már questelni se questelek talán 1 hónapja. Néha aréna, aztán ennyi. Így jó sok idő lesz mire elfogy a gold, de ha mégis elfogyna, akkor is pár quest, aztán lehet menni arénázni.
Ha az ember ennyire keveset játszik, akkor vagy szenved budget lapokkal és deckekkel ladderen / casualon, úgy hogy igazán az új lapokkal sose fog játszani. Vagy elmegy arénázni, és akkor játszhat mindig friss lapokkal. Nyilván ehhez az is kell, hogy az ember szeressen arénázni, mert már mint a constructed, de én szeretek, szóval ezzel nincs gond
Valahol jobban is élvezem, hogy ha "random" lapokból kell random helyezeteket megoldani, mint ha az előre "betanult" taktikát kellene kivitelezni (ugye constructed lényegében arról szól, hogy ismerd pontosan a paklidat, illetve ismerd a metában lévő többi pakli fontos lapjait, illetve win condicionjait és ezekből fakadóan, hogy várhatóan milyen lapokat fog kijátszani a következő körökben. Nyilván lehet máshogy is, csak akkor az már nem optimális
).
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
pachito #72219 üzenetére
"Az a baj az Innervate-el, hogy BÁRMIT printelnek az alapból -2 mana."
Ami ugye nem igaz, mert csak akkor -2 mana, ha csak 29 lapod van. Plusz ugye fel is kell húzni az Innervate-et."Minden egyes kieggel jön a power creep"
GvG óta nincs már igazi power creep.Másik oldalról, ahogy írod is, az Innervate mindig is létezett. A legpowercreepebb Naxx és GvG kiegek alatt is. Ennek ellenére sose volt vele probléma. Most kijött pár kieg (mert nyilván a korábbi kiegek lapjai is kellenek, hogy erős legyen a druid jelenleg), X darab új lappal, probléma lett. Tehát nyilván nem az X darab új lap a problematikus, hanem az Innervate. Logikus. Ugyanez igaz az Ice Blockra is amúgy. Az is ott van már kezdetek óta, érdekes módon mégis csak most lett problémás. Nyilván az Ice Block a probléma, nem valami új lap.
Ugyanez igaz amúgy Ragnaros meg Tyrionra is, mindenki oda van, hogy milyen OP-k, aztán tippre rövidebb ideig voltak meta lapok a HS történelmében, mint nem meta lapok.
De ha mindez nem lenne elég, Druid = Ramp. Nagyon minimális az esély, hogy pont ehhez nyúljanak hozzá.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
h3lios #72246 üzenetére
Tehát a druidnak mindig is kellett az innervate ahhoz, hogy legyen életképes paklija, sőt még volt azzal együtt is egy időszak, amikor nem volt neki. Ugye ehhez még vegyük hozzá, hogy sokáig a combo druid volt az egyetlen életképes druid, amihez kellettek olyan lapok amik abban a formában már nem léteznek.
Ebből nekem az jön le, hogy még véletlenül se szabad hozzányúlni az innervate-hez, mert akkor pont annyira használható lesz a druid, mint a disco lock. -
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
DaveNo1 #72391 üzenetére
Nem áll a Blizzard mögött az Activision. Nem felvásárlás volt, hanem összeolvadás. Vivendi Games állt mindkettejük mögött, de abból meg kivásárolták magukat. Szóval ha valaki itt smucig az maga a Blizzard
Másik oldalról szerintem inkább arról van szó, hogy egyszerűen a Blizz nem akar eSport játékokat gyártani. Azt nem szabad elfelejteni, hogy azért ez nem olyan egyszerű, hogy van egy játék amivel szeret a közönség játszani, belepakolnak ezt azt, és a közönség ugyanúgy szeret majd vele játszani, plusz még eSport is lesz. Egy játék akkor lesz jó eSportra, ha direkt rászabják, ami esélyesen azt jelenti, hogy nem proknak annyira nem fog bejönni a játék. Divatból lehet tolni fogják így is sokan, de akkor is beáldoztad a játékot az eSport oltárán (lásd HS: ahhoz hogy eSport legyen, drasztikusan le kéne szorítani az RNG-t, viszont akkor tömegek hagynák abba a játékot, mert rank20-ról nem tudnának elmozdulni). A blizz láthatóan ezt nem akarja megtenni, az eSportot láthatóan csak mint marketing alkalmazza.
Hogy ez jó döntés-e? Nehéz megmondani. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
#75376384 #72407 üzenetére
Bár ezt soha senki nem erősítette meg, de az Overwatch esélyesen úgy lett, hogy amikor rájöttek, hogy kénytelenek lelőni a tervezett új MMO fejlesztését, akkor úgy döntöttek, hogy túl sok minden elkészült belőle ahhoz, hogy tutál kukázzák az egészet. Szóval a meglévő lore / karakterek / látványvilágra építeni akartak egy (MMO-hoz képest) egyszerű játékot, hogy ne vesszen el minden (beleértve a tőkét is). Az, hogy emellé sikerült egy meglepően jó játékot összehozni, az csak plusz
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
h3lios #72422 üzenetére
"Ez olyan, mint a foci VB, ha kiesik az országod vagy az akinek éppen szurkolsz jó eséllyel szarsz bele a továbbiakba, vagy legalábbis nem akkora érdeklődéssel várod a későbbi meccseket."
Ebben totál igazad van, és pontosan ezért nem lesz a HS sose eSport. Ez a jelenség egyszerűen az rng miatt van, amit lentebb saen + általam írt okokból (szvsz mindkettő igaz) sose fognak kiírtani a játékből. Lehet még ha ki is írtják az is kevés lenne, mert a sokkal kevesebb rng-vel rendelkező MTG-ből se lett sose eSport, pedig akár lehetne is. Nyilván meg lehet kicsit tolni a meghívásos versenyeket, de abból meg előbb-utóbb botrányok lesznek (miért a népszerű és nem a jó / sikeres embereket hívják meg), szóval nehéz sztori.
Kíváncsi leszek Gwent-el mi lesz ilyen téren, az elméleti szinten sokkal alkalmasabb eSportra, mint a HS. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
h3lios #72459 üzenetére
Teljes lapkészlettel nyilván. Egyébként én most először érzem azt, hogy a pénzre hajt a Blizz, és ez az adventure úgy lett összerakva, hogy muszáj legyél venni a legújabb kiegből ahhoz, hogy le tudd tolni teljesen (vagy legalábbis drasztikusan nehezebb legyen anélkül). Szóval tök jó duma, hogy "ingyen" adventure, csak venni kell hozzá jó pár packet
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #72952 üzenetére
Szerintem inkább csak arról van szó, hogy nem kell rá paklikat gyártani, míg a questek nem sokat értek ha nem direkt nekik szóló pakliba tetted őket. Szóval a DK lapokkal nem vesztesz semmit, ha nem húzod / játszod ki fel akkor is konzisztens decked van, ha meg felhúzod a battlecry már önmagában megéri, meg a lecserélt hero power is erősebb, mint az alap.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
EmptyParadox #72957 üzenetére
Innervate nerffel továbbra se értek egyet. Egyáltalán nem volt erős lap önmagában, nagyon sokszor csak "discard a minion, your opponent discard a random removal from his hand" volt.
War axe erős volt, ez nem kétség, de szerintem nem volt baj azzal, hogy van erős basic lap. Sajnos az Innervate, Hex és a Murloc warleader nerffel együtt abba az irányba mutat a dolog, hogy a basic / classic lapkészletet tényleg csak kezdőknek szánja a Blizz, ha valamit el akarsz érni a játékba, legyen lapkészleted az összes friss kiegből.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #73091 üzenetére
Ettől függetlenül az nagyon jogos amit ír, igazából a kezdő playerek problémájára a legjobb megoldás lenne ha a matchmakinget rakják rendbe (illetve ezzel párhuzamban a laddert, mert a jelenlegi kevés rankkal sose lesz normális matchmaking). Ugye jelenleg az a gond kezdőként, hogy legkésőbb rank20 után azt tapasztalja az ember, hogy a basic + 1-2 nyitott paklis deckje semmit se ér. Nagy ritkán jön szembe olyan player aki ellen esélye van, de nagyrészt csak veri a fejét a falba. Nyilván erre jöhet motivációként, hogy jó akkor veszek lapokat, hogy legyen esélyem, de esélyesebb, hogy az a reakció, hogy hagyjuk. Ezzel szemben ha a matchmaking az esetek jó részében vele egyszintűekkel dobná össze, csak amikor már eljutna egy bizonyos szint fölé, akkor kezdenének egyre gyakrabban jönni az erős deckek, akkor azt érezné, hogy igen, jó vagyok, de kéne egy kicsi többlet, hogy feljebb jussak... és máris más a helyzet, mert nem azért vesz paklit mert muszáj, hanem hogy előrébb jusson. Lehet ha azt érezném, hogy mindig pont azért nincs meg a rank10, mert ott már túl erős ellenfeleket kapok, akkor még én is vennék paklit, pedig megrögzött f2p player vagyok. Jelenleg inkább abbahagytam a HS-t az utóbbi idők kieg designjai miatt (legendary lapokra épített mechanizmusok, mint fő attrakció)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
0karmacoma0 #73098 üzenetére
Valve féle kártyajáték nem lesz vetélytársa a HS-nek. Kártyákat használ az is igen, de teljesen más alapra építkezik, mint az MTG alapú HS. Nyilván nem véletlenül, a Valve is tisztában van vele, hogy közvetlen vetélytársként nem lenne esélye a HS kora miatt.
Amúgy a kártyacsere csak addig hangzik jól amíg be nem vezetik
Lásd amit később is írnak.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #73888 üzenetére
Én már 2-3 kiegészítő óta mondom, hogy minden újonnan létrehozott karakternek a legfrissebb kieg elején kéne indulni. Annyira drasztikusan más a fejlődési élmény 100-110 között, mint 0-90 között, hogy az elmondhatatlan. Mondjuk tény, hogy most már minden kieghez jár 1 karakter boost, de az pont azokon nem segít, akiknek leginkább kéne, hogy ne a ~10 éves contentet lássák.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #73890 üzenetére
Én se játszok már egy jó ideje, mobilos játékigényemet leköti pár teljesen más játék (amik jobban meg is felelnek az ultra-casual életmódomnak), amúgy meg újra nekiálltam WoW-ozni, szóval gépen meg eszembe se jut hogy HS-ezzek. Mondjuk ha valamiért újra akarnék valami CCG-vel nyomni, akkor meg esélyesen a TES lenne, HS-ben lassan úgyis csak classic lapkészletem lesz, ott meg legalább ott az újdonság varázsa. Igazából nem is tudom miért nem töröltem még a topicot a kedvencek közül
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
h3lios #74048 üzenetére
Az a baj szerintem ennek az egész Fireside gatheringnek nincs értelme egy digitális CCG-nél, és pont ezért olyan sikeres amilyen. Most miért menjek el csomó macera árán egy fizikai helyre telefont nyomkodni, amikor otthonról nyugiban is tudok telefont nyomkodni? Magicnél se azért gyűltek / gyűlnek össze az emberek, mert az önmagában akkora élmény, hanem mert máshogy nem lehetett megoldani. Nem véletlen, hogy nem erőltetik ott annyira a digitális vonalat... (tudom van, de nem az a fő iránycsapás)
De ha már mindenképp rá vannak kattanva, hogy fizikailag gyűljenek össze az emberek, akkor legalább annyi eszük lenne, hogy azért fizikai rewardot adjanak. Nem kell nagy dologra gondolni, mondjuk valami kártyából csinálni egy limitált példányszámú printet. Azért tuti több ember azt mondaná, hogy oké, ezért megéri odamenni. De azért hogy picit másszínű pixelkupacom legyen, amiből mobilon úgyse látszik semmi? Most tényleg, mit vártak? Így csak az fog elmenni akinek úgyis mindegy mert a szomszédjába szervezik, vagy aki reward nélkül is elmenne.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #74057 üzenetére
Jó kérdés, annyira nem követem
A legelső próbálkozásnál (amikor még foglalkoztam vele), tuti hogy 100%-ban elkülönült, azóta mint ha több variánst is kipróbáltak volna. Most a legutolsó talán, hogy egy fizikai lapot egyszer tudsz online gyűjteménybe aktiválni, utána már "csak" fizikai lapként használható. De lehet tévedek, majd talán jön erre valaki aki jobban benne van és kijavít
-
Cathfaern
nagyúr
Hagyjuk már ezt, nincs semmi "nyomorék, elavult technológia" a HS mögött, egyszerűen arra fordítanak programozási időt amiből úgy látják, hogy bevétel lesz. A jelek szerint úgy ítélik meg, hogy az online eventek több pénzt vinnének, mint amennyi plusz bevételt hoznának.
Illetve alapvetően azt gondolom, hogy a HS relatív kis költségvetésen fut (WoW, Overwatch-hoz képest), emiatt éri meg a Blizznek. Szóval amikor előjön egy bonyolultabb funkció (és igen, az online tournament funkció az... elsőre sima ügy, de ha elkezd gondolkozni az ember a konkrét részletekről, nagyon sok kérdés felmerül), akkor az is a kérdés, hogy erre fordítsuk az időt / energiát, vagy rakjunk össze egy jobb / összetettebb kieget?
De az 1000%, hogy ez nem technológiai kérdés. 20 éve az lett volna, de attól nagyon messze vagyunk már, hogy ilyen dolgok problémát jelentsenek ha tényleg meg akarják csinálni. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #74064 üzenetére
"Azért gondolom azt te se hiszed hogy a játékosok oldaláról nem lenne igény online eventekre meg kis tournamentekre.
"
Igény nyilván van. A kérdés csak az, hogy hogyan lesz ebből a Blizznek pénze. Mert az elenyésző számú ember aki amúgy nem játszana, de csak a tournamentek miatt visszajönne. -
Cathfaern
nagyúr
Olvasgatva a topicot, szerintem itt nem is a népszerűsítés volt a lényeg, csak beta teszteltetni akarták a funkciót
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #74650 üzenetére
Blizzconos bejelentés szerint a HS-nek folyamatosan nő a játékosszáma meg a bevétele is. Amíg ez tart, addig biztos nem lesz ilyen.
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
hyperspace #75025 üzenetére
"elemental mage"
WoW-os szemmel ez nagyon furán hangzik így leírva -
Cathfaern
nagyúr
Eddig nagyon tetszik a DR
Lehet ezzel el fogok játszogatni, főleg hogy ahogy látom megoldották, hogy ha bezárod a játékot, akkor is szépen visszanyissa ahol tartottál
Amúgy 3 paklim volt nyitni, abból jött 5 Healing rainSzerintem a játék arra próbál utalni, hogy a "rendes" részeit továbbra is hanyagoljam
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
#75376384 #75476 üzenetére
Ezt a játékmódot nem szabad hasonlítani az eddigi PvE módokhoz. Heroicoknak pont az a lényege, hogy tudod mire számíts, és összerakj egy olyan decket ami azt countereli. Ezzel szemben ebben a játékmódban az a lényeg, hogy *dobpergés* random jönnek az ellenfelek, illetve te is random kapsz lapokat, tehát nem tudod előre, hogy mire számíts, az a lényeg mennyire jól tudsz rögtönözni, illetve kezelni a randomot. Ha a "rogue", mint játékműfaj mond valamit, akkor arra hasonlít leginkább
Amúgy remélem népszerű lesz ez a mód, és jobban épít majd rá a Blizz, akár pl. egy achievement rendszerrel, vagy valami olyan reward rendszerrel ami a laddert nem befolyásolja.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #75481 üzenetére
Blizzardnak jobb statisztikái vannak, de tippre a HS-t játszó emberek többsége nem rewardért játszik. Legalábbis LoL-ból kiindulva, ahol van statisztika arról, hogy a playerek többsége nem ladderen játszik, hanem HS casualnak megfelelő játékmódban. Nem lepne meg ha ez HS-re is igaz lenne (Casual + tavern brawl + rank20-15 közti ladder). Onnantól kezdve meg nyugodtan játszhat ezzel is.
Illetve szívesen látnék questeket direkt ide. Napi első loginkor nem automatikusan kapsz egy questet, hanem feldob két questet, és választhatsz hogy PvP-s vagy PvE-s questet szeretnél. Még akár az is elfogadható lenne, hogy kevesebb goldot adnának, vagy ugyanannyi goldért többet kell melózni (szvsz aki PvE beállítottságú, az úgyis szeret grindolni).
-
Cathfaern
nagyúr
+ beherit:
Szerintem a legrosszabb amit tehettek volna a Dungeon Run-al, hogy olyan rewardot tesznek bele ami pluszt ad a már meglévő rewardokhoz. Mert onnantól kezdve mindenki kötelezőnek érezné, és menne a sírás, hogy legyen könnyebb / gyorsabb / egyszerűbb. Meg hogy köcsög Blizz direkt olyan RNG-t tesz bele hogy veszítsek és ne legyen meg a reward.
Szóval szerintem nagyon jó, hogy nincs benne direktbe reward. Olyasmit el tudnék képzelni, mint amit lentebb írtam (pl. questek helyett jönne reward), vagy valami teljesen függetlent a meglévő reward rendszertől (pl. tudnál unlockolni további képességeket a dungeon runhoz, vagy csak ott használható lapokat, stb.). -
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #75515 üzenetére
Rank 20-on gyakorlatilag bármilyen deckel összerakhat. Casualon lehet első pár meccset elveszted, de utána nagyjából szinted ("paklidnak") megfelelő ellenfeleket fogsz kapni. Hiányos lapkészlettel ez nagyon nem mindegy.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #75536 üzenetére
Pontosan mivel olyan lapkészlete van, ezért hasonlóan erős emberekkel sorsolja össze
Én nem tudtam olyan meme decket összerakni, amivel ne tudtam volna 3-4 meccs után nyerni.
-
Cathfaern
nagyúr
Hivatalos lore szerint a HS a WoW világában lévő kártyajáték. Legutóbbi intro csak ráerősít erre. Szóval lore hűséget csak annyira kell elvárni, mint egy rambo filmtől a történelmi hűséget, viszont attól még úgy illik, hogy a párhuzamok pl. spelleknél meglegyenek. De ez meg is van, pont ezt írtam
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Gyúrósok ide!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Gumi és felni topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- YouTube
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával