- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
eLit-MiLan #69131 üzenetére
Arról nincs konkrét infó mennyi ez a pár meccs, de azt többször kifejtették, hogy casualban mindig úgy próbálnak összesorsolni, hogy a pillanatnyi teljesítményeddel egyensúlyban legyen. Ha fogsz egy sz@r decket, akkor is 50/50 legyen pár meccs után, de ha netdeckelsz, akkor is.
-
Cathfaern
nagyúr
Véletlenül találtam, standard rota magyarázat és mikor mi pörög ki, lehet összefoglalóba is megérné betenni, mert mindig jön ezzel kapcsolatban kérdés kiegészítők közelében
[link]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
balisz #69229 üzenetére
Blizz minden játékmenetet befolyásoló bugot pillanatok alatt kijavít. HS-ben is, más játékában is. Nem, az nem játékmenetet befolyásoló bug, hogy nem tökéletes a kártyák nyelvezete.
De ettől függetlenül: ha picit végiggondolod, akkor rájössz, hogy exploit streamen bemutatásával nem a Blizzarddal cseszel ki, hanem a játékosokkal. -
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
fogtunder #69360 üzenetére
Hamarabb lesznek "class specek" (értsd: deck készítéskor beállítható alternatív hero power), mint újabb class. Ahogy írod túl sok macera, főleg balance terén (plusz szerintem már így is túl sok class van HS-ben, még ha "történelmi" okokból érthető is, hogy miért van ennyi).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
whitemetal33 #69387 üzenetére
Ha népszerű témához nyúlnak, akkor haldoklik a HS, ha nem népszerű / új témához nyúlnak, akkor meg ott a nagy warcraft lore, miért nem abból választanak valaki érdekeset
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #69424 üzenetére
Nagyon szívesen írnék, de még zárt bétában próbáltam ki pár napra, azóta nem játszottam vele, szóval nem lenne túl mérvadó. Csak néha bekukkantok a PH!-s Gwent topicba, aztán pont ma találkoztam salaam hsz-ével, amiből idéztem a lentit
Nálam Gwent alapvetően ott vágta el magát, hogy nincs board küzdelem, ugye a lerakott lapok nem tudnak támadni, csak battlecry és hasonló effektekkel tudod befolyásolni az ellenfél boardját (vagy spellekkel). -
Cathfaern
nagyúr
válasz
Chronos85 #69436 üzenetére
"Ez nekem hatalmas pozitívum, mert látszik, hogy valóban számít a játékosok véleménye. Nem az van, hogy mi kitalálunk valamit és akkor azt játsszál (pl.: jade druid vagy quest warrior/rúzs)."
Ránézésre ez pozitívum, de a legrosszabb dolgok mindig akkor történnek a játékokkal, amikor a fejlesztők nekiállnak jelentős mértékben a játékosokra hallgatni. Pontosan azért, ami felmerült már többször is: az esetek jó részében a prok se tudják megjósolni, hogy mik lesznek a meta lapok és mik lesznek erősek és gyengék. És nem azért, mert nem lennének jók, hanem azért mert nem látják át a teljes képet és nem is fogják addig amíg nem lesznek ők is fejlesztők."Itt jegyezném meg, hogy bár mások is említették már, nem félnek 1-1 laphoz hozzányúlni ha kell akkor akár többször is."
Beta alatt HS-ben is nagyon sokat változtak a lapok.Kari1 + whitezo88:
Warlock nem azért tűnt el ennyire, mert mondjuk 10% a winrate-je. Hanem azért mert nem 55, hanem 54,9, csak innentől kezdve mivel a prok nem játszanak vele meg a netdeck oldalak se listázzák elől, "senki" se fog játszani vele. És ilyen (olyan class ami picit gyengébb, mint a többi) mindig lesz. Plusz lehet hogy most gyenge egy kiegig, következő kiegben meg olyan szinergiákat kap a meglévő lapokhoz, hogy T1 lesz, és nem is baj hogy most pihent egy kicsit. RPG-kkel ellentétben HS-ben nem vagy hozzákötve egy-egy classhoz, szóval ha egy darabig mással kell játszani, mert az a kompetitívebb az nem nagy érvágás. Ha meg a warlock a kedvenced, akkor nyugodtan játszhatsz vele, nem amiatt nem leszel rank 5 ha nem vagy az.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Chronos85 #69450 üzenetére
"A bekezdés elején amiből idéztél, sztem korrektűl leírtam, hogy itt közel nem arról van szó h rögtön változtatunk, mert vkinek a kedvenc lapja, kasztja, frakciója vagy akármilye jelenleg kiszorult."
Nem is így értettem, annyira hülye devet még nem láttam, amelyik ilyenre hallgatott volnaEnnek ellenére én még nem láttam olyat, hogy a devek hallgattak a közösségre (akár direkt akár indirekt módon), és az pozitív hatással lett volna a játékra. Ellenben nem egyszer láttam olyat, hogy a közösség ahogy fikázott valamit, aztán később kiderült, hogy az igenis jót tett a játéknak.
"Arról nem is beszélve, open betában megjelenésig ha jól emlékszek semmi nem változott (nem 100%)"
HS open beta gyakorlatilag soft-launch volt. Closed betaban meg tudtommal folyamatosan változott minden (de tévedhetek, nem toltam akkor csak pár hétig)."Mondom ezt úgy h szeretek a HSel játszani (főleg az aréna részével), de látom a gyengeségeit is. Nekem személy szerint nem tetszik ez a vonal amin elindultak, Old Godtól kezdve, h minden kiegben nyomjunk power creepeket az aktuális új mechanikához majd a kövivel dobjuk az egészet a kukába és jöhet a kövi csak h minnél több pénzt sajtoljunk ki az új boosterek vásárlásából. De lehet, hogy ez teljesen megszokott a CCGknél, sajnos nincs összehasonlítási alapom, nekem a HS volt az első ilyen számítógépes játékom."
Amennyire van rálátásom MTG-re, ott azért ennél hosszabb ideig élt egy mechanika (2-3 kieg), ez nekem se tetszik, hogy ennyire hamar elhalnak a mechanikák. Illetve félreértés ne essék, nem akarom a HS-t mindenáron védeni (jelenleg gyakorlatilag nem is játszok, tavern brawlt nyomom le hetente), csak az általános véleménnyel ellentétben szerintem a Blizzard egyáltalán nem csinálja rosszul, és amiért megy a sírás az a műfaj sajátossága, és nem a fejlesztők inkompetenciája (lásd még amikor mmorpg-kben sírnak az emberek hogy sokat kell farmolni vagy hogy minek annyit questelni. Azért mert ez definiálja kb. a műfajt).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #69472 üzenetére
Én a murloc paladintól tépem állandóan a hajam
Valószínűleg amúgy az lett volna a cél, hogy legyen egy "healelős" pap, meg legyen egy "shadow priest" (ugye ez egy wow class spec). Be is rakták a shadowformot, csak gondolom rájöttek, hogy ha olyanra csinálják, mint a wowos shadow priest, akkor lesz egy mage 2, aztán így hagyták is ezt a vonalat. De igen, valami jobbat is kitalálhattak volna, főleg hogy a rogue-nak is van egy csomó lopkodós lapja...
-
-
Cathfaern
nagyúr
Szerintem arra gondolt, hogy ha következő kieg után nyitod csak ki a bármilyen forrásból addig megszerzett boostereket, akkor biztos nem kapsz duplikált legendaryt. Szóval ha letolsz egy brawlt és nincs meg az összes classic legendary, akkor van mit tartogatnod
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
DaveNo1 #69893 üzenetére
Szimpatikus irányba indultak el. Egyrészt a mostani gold duplázás, másrészt az ingyenes sztori rész (jó ezt tudtuk előre), harmadrészt, hogy a kieg "extra mechanizmusához" (ami a mostaniban a quest, következőben az alternatív hősök lesznek) mindenki kap ingyen hozzáférést. Casual szemszögből és sokkal szimpatikusabb, mint ha a 3 pakli helyett mondjuk 10-et adtak volna.
Ránézésre amúgy a hunter hős hero powerje nagyon lassú, de majd kiderül -
Cathfaern
nagyúr
válasz
thesound #69897 üzenetére
"A hero card ua. az analógia mint a quest."
Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy megint csak minionok meg spellek jönnek a kiegben... azért elég jelentős különbségek vannak a quest meg a hero cardok között."A téma tetszik, de majd jönnek a halálosan aranyos (nem szóvicc) kisgyerek kompatibilis card artok."
Ezt már akkor lehetett tudni amikor bejelentették a HS-t. Nem értem miért várja bárki, hogy ez megváltozzon. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
DJGABI #69898 üzenetére
"rengeteg deathrattle"
Nahát, te már láttad az összes lapot?"most akkor mégis lesz adventure?"
Amikor bejelentették, hogy nem lesz több adventure, bejelentették azt is, hogy lesznek helyette ingyenes solo küldetéssorozatok. Nem gond ha az ember nem emlékszik / figyel minden részletre, de akkor nem kell ugrálni -
Cathfaern
nagyúr
válasz
callmeakos #69929 üzenetére
Igazából ez pont annyire lore releváns, mint az Old gods. Ismert szereplőkkel, de "mi lett volna ha" felállással. Nem állítom, hogy ez rossz, de nekem jobban bejött a vanilla - naxx vonal (de elismerem, hogy az nagyon megköti a kezüket lapdesignban).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #69993 üzenetére
Egy tökéletesen balance-olt idealizált játékban az aggronak, mert pont attól aggro, hogy gyorsan nyer. Viszont figyelembe véve, hogy a HS mennyire favorizálja az aggrot (ladder és reward mechanizmusok miatt), ezért egészségesebb lenne a játéknak, hogy ha ilyen esetben a controll nyerne.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
whitezo88 #70218 üzenetére
A "nincs lokális meta" sose azt jelentette, hogy ugyanazok a deckek lennének jók 10-15 meg 5-1 között. Ahogy előttem írják ez már csak a játékosok skillkülönbsége miatt is garantált (amin még erősít is az, hogy nem lehet visszaesni). A "nincs lokális meta" azt jelenti, hogy attól, hogy egymás után kaptál 4 controll ellenfelet, még nem biztos, hogy az adott szinten sokan controllal játszanak (azaz a folyamatos deck váltogatás ellen érv).
-
Cathfaern
nagyúr
Arról van infó, hogy ezek az arena ticketek összegyűjthetőek és megmaradnak az event után is? Szóval ha a hetit nem használom el, akkor jövő héten már 2 lesz?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #70263 üzenetére
Ha hivatalos, akkor nem feltétlen (szóval nem csak suttyomban átállítják, hanem bejelentik hogy innentől kezdve a pénzért vettéknél nagyobb lesz a drop rate. Vagy rövidebb a pity timer). Mondjuk szerintem igazán az lenne érv, hogy ha az epic drop rate-et emelnék meg, de átlagusernek az nem lenne motiváló.
-
Cathfaern
nagyúr
Én azt látom, hogy érdemes aggro deckeket draftolni, még akkor is ha az alacsony manaköltségű lapok gyengébekk, mint a többi alternatíva. A kezdők többsége kiveszi az erős lapokat, amik tipikusan nagy manaigényűek, vagy legjobb esetben is valami draft segítő programmal kiveszi a max value-kat, de nem feltétlen tudja hogy kell őket használni arénában. Egy közepes aggro deckkel is hamarabb vége a meccsnek, mint hogy bármi értelmeset ki tudna játszani a másik fél.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
fogtunder #70532 üzenetére
Feltételezem ha beraknak neki egy controll hero powert, meg mutogatnak egy controll miniont, akkor talán adnak majd más controll lapokat is. Ha nem most, majd a következő kiegben, mint a quest rugónál vagy a taunt warriornál.
Ez egy jó controll lap, de nyilván ez nem jelenti azt, hogy ebben a kiegben játszható lesz. Az majd kiderül ha ismerjük az összes többi lapot is. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
fogtunder #70663 üzenetére
2 mana, 1/3. Voidwalker ugyanez a stat + taunt és 1 mana.
Ha azt akarod, hogy biztos csináljon is valamit, turn 4-ben tudod leghamarabb kirakni. És még akkor is első körben egy 3 manás frostshockod van, ha életben marad, akkor utána meg 2 manás frostshock körönként. Mondanám, hogy talán freeze mage fogja játszani, de neki se biztos, hogy pont single target freezere van szüksége (early gameben majdnem mindegy, lategameben 1 target freeze nem nagyon menti meg).[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Cathfaern #70886 üzenetére
Noh mérleg:
10 classic -> 0 legendary
20 wotg -> 0 legendary
10 mean streat -> 1. legendary 5. packnál
10 ungoro -> 0 legendaryNem nyitottam semmit mióta a duplikált legendaryk megszüntetését bejelentették.
Viszont érezhetően több epic és rare jött, mint szokott, a teljes nyitásban talán 1 olyan volt ami 4 common - 1 rare felállás volt. Nekem majdhogy nem úgy tűnik, hogy a rare-epic-legendary drop rate-be nyúltak bele, és emiatt jön a sok legendary (vagy valamit rosszul implementáltak és kihatással lett erre is).
-
Cathfaern
nagyúr
Nem lesz rosszabb semmilyen esetben sem, mint volt.
Eddig mi volt? Nyitottál egy legendaryt, vagy betörted, vagy nem. Mindkét esetben ugyanúgy kinyithattad újra.
Ezentúl mi lesz? Nyitottál egy legendaryt, betöröd: ez esetben ugyanaz, mint eddig volt, kinyithatod újra, de kaptál ugye dustot. Ha nem töröd be, akkor pedig nem nyithatod újra, szóval jobban jártál.Tanulság? Ugyanaz, mint eddig volt: csak akkor törünk be kártyát, ha kell a dust egy teljes deck összerakására, és legendaryt csak akkor törünk ha már nincs más (vagy duplikált). Mivel ha összeraksz egy decket amivel jobb rankingot érsz el és/vagy jobban bejön és többet játszol, akkor már többet ért, mint az hogy nem nyithatod újra az adott legendaryt. Nyilván ha feleslegesen betörsz egy legendaryt és semmit nem craftolsz belőle és újra kinyitod... na ez nem a Blizz hibája
Kanczy:
Én ültem 12k goldon, mivel mostanában max arénázok, ezért kiegre se terveztem ellőni. Szóval elment 4k, de mivel amúgy se nagyon nyitottam paklikat gyakorlatilag nem lett duplikált lap, wildban jók lesznek[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
F-ECT$ #70940 üzenetére
Szerintem az a kérdés mi a legfontosabb HS-ben (ez nem sorrend, meg nem is ítélkezés, mindenki döntse el maga)
- Élvezetes meccseket játszani és/vagy deckbuilding: ez esetben áll amit írtam, ha kell a dust egy új deckhez, be kell törni a legendaryt, ha nem, akkor nem szabad hozzányúlni.
- Minél teljesebb gyűjtemény: ez esetben nem szabad betörni, de szerintem akinek ez volt a fontos, az eddig se tört be semmit
- Ár/érték arány fontosabb, mint az előző kettő (mert amúgy nyilván fontos ez mindenkinek a bálnákat leszámítva, de általában nem ezért játszik az ember): ez az egyetlen problémás terület, de szerintem elég kevés embert érint ténylegesen (szvsz akinek ez a legfontosabb, az jobban jár ha nem játszik, mert csak megszokásból tolja). Itt ahogy írod van egy nehezen feloldható ellentét aközött, hogy kockáztatja a dupla legendaryt meg aközött, hogy csak "áll" a dustja a lapban. Szerintem itt az a nyerő taktika, hogy ha illetőnek van kedve játszani, meglévő deckjeivel eléri mindig az r5-öt, le tudja tolni a questeket, akkor nincs értelme betörni. De ha amúgy inkább hagyná a laddert (unja már, nem jók már a deckjei a metához, nem fekszik neki amit összerakott, stb.), akkor megéri betörni és csinálni belőle egy jó decket. Mert ugye semmi garancia arra, hogy kinyitja újra, viszont egyébként elbukna az r5-ös rewardtól.
-
Cathfaern
nagyúr
Elder Scrolls: Legends-et próbálta valaki? Épp olvasgatok róla, vannak benne érdekes dolgok, pl.:
"In ESL, each player starts with 5 runes and 30 Health. Each time a player loses 5 health from his total (at 25, 20, 15, 10 and 5 health), a rune is activated and he draws a card. This gives a big drawback for going face/SMORC because the more you deal damage to your opponents face the more card advantage they will have over you. Moreover, there are cards in the game that have the key word "Prophecy", this means that if this card was drawn by breaking a rune, it can be played immediately for free during your opponents turn. This is the only time a player can make an action during the opponents turn and he usually has something like 30 seconds to decide whether he wants to play the Prophecy card immediately for free or add it to his hand to be played later." (innen)[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #71103 üzenetére
Azért elég sok mindent átvettek a Legendsből. Újfajta quest rendszer, drain mechanika (jó mondjuk ez alap ccg mechanika volt, de fura legendsben bent volt alapból, pont most jött HS-ben is).
Illetve Legendsnek van már mobil appja, szóval ez az előnye nincs meg a HS-nek.Amúgy azt sejtettem hogy próbálták sokan, a kérdés inkább hogy van aki aktívan játszik vele Gwent / HS mellett / helyett
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
micafighter #71107 üzenetére
Szerintem a HS-nek a következő előnyei vannak a többi játékkal szemben (ha leszámítom a korábbi indulást és hogy a Blizzard nagy név, ezek nyilvánvaló előnyök), nem "hc" szemszögből, hanem hogy minél szélesebb játékosbázist meg tudjon szólítani (értsd: minél népszerűbb legyen):
1. Kiforrott, könnyen kezelhető, átlátható és egyértelmű UI (amin igen, rontott a +9 deckslot, de nyilván ez egy szükséges / vállalható kompromisszum)
2. Semleges grafika (nem animés vonal, mint a Shadowverse, nem darkos mint a Gwent)
3. Gyors játékmenet. Itt gondolok arra is, hogy nem tart sokáig egy meccs, de gondolok arra is, hogy a saját körödben nem kell várni a másikra (majd kipróbálom, de itt vállalható kompromisszumnak tűnik a Legends megoldása).
4. Van mobil kliens. Illetve az előző pontnak van egy olyan hozadéka is, hogy könnyen játszható "multitaskolva". Ellenfél körében nem kell figyelned, saját körödet gyorsan le tudod rendezni. Emiatt nagyon alkalmas lesz mobil játéknak is (pl. Eternalnak hiába lenne mobil kliense, nem lenne túl népszerű szerintem, nagyrészt PC-n játszanának az emberek).
5. A sok RNG-nek köszönhetően annak is lehet sikerélménye, akinek amúgy köze nincs a játékhoz (nyilván ez hc szemszögből kifejezetten hátrány)Amíg a fentieket nem hozza egy másik játék, addig esélye se lesz a HS népszerűségére (félreértés ne essék, ettől még lehet egy játék sikeres, HC-knak jobban fekvő, HS-nél izgalmasabb, stb.). Ha mindezt hozza, akkor már csak a sok éves megszokással és a Blizzarddal kell megküzdenie...
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
tomazin #71109 üzenetére
Eternalnak van mobil kliense? Le vagyok maradva, sorry
"Szerintem semmi nem fogja tudni soha behozni a HS-t, mint ahogy a wow-ot sem tudta semmi megközelíteni sem. Hiába jött ki utána bármi jobb/szebb, nem tudott akkora bázist begyűjteni."
A probléma az, hogy a WoW / HS tudja kannibalizálni a többi MMO / CCG-t. Legends nagyon jó példa, a korábban linkelt reddites "miben jobb a legends" kommentből gyakorlatilag az összes pontot betették azóta már HS-ben, egyedül az maradt ki ami alapvető játékmechanikát érint. Ugyanez történt és történik a WoW-nál is: bárki bármivel kijön, azt "rögtön" implementálják a WoW-ba is. Így gyakorlatilag a később érkezők nem tudnak semmivel se kitűnni, mert eleinte még kiforratlanok / kevés a content, mire azzal beérnének, addigra meg nincs már semmi egyediségük.
Kivéve amikor tök más az alapjáték, lásd Gwent (ott a mobil kliens hiánya a legfőbb probléma szerintem, meg az UI).
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával