Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kigyossy

    csendes tag

    Sziasztok!

    Nagyon-nagyon kezdő vagyok. Olvasgattam már sok mindent, átrágtam magam a fórum elején lévő összefoglalón, de nem mondanám, hogy bármi közöm is lenne a témához. Ezért a ti szakértő segítségetekre lenne szükségem egy végleges beszerzési lista összeállításában.

    Ez lenne a helyszín:

    Magyarázat a rajzhoz:
    - a nappalink kb. 30 m2, 3,8m belmagasságú
    - piros vonalak jelölik a falba helyezett kábelek végződéseit
    - kék szaggatott vonal a vetítési hely (jelenleg falfelület)
    - kék V a projektor helye
    - alatta van egy zárható szekrény, amiben a hangfal kábelek végződései vannak
    - ebben a szekrényben van jelenleg egy notebook (ami full HD filmek lejátszásánál már szaggat), itt van a LAN végződés is, ami a NAS-hoz vezet (ahol az összes filmet, zenét tárolom)
    - ebbe a szekrénybe tenném az összes új ketyerét, a szekrény 4 méter széles (van benne 3 osztás) és kb 50 cm magas

    Költségkeret: 300e Ft (max. 350e Ft)

    Igények amit a fenti keretből kell megvalósítani (eddig csapnivaló hangkeltő eszközeim voltak, semmi nem használható belőlük):
    - jó lenne lecserélni a notebookot: én valami média lejátszó irányába indulnék, de nyitott vagyok az ötletekre (zenehallgatás és filmnézés az egyedüli igény a nappaliban, minden egyéb másra van gép máshol)
    - mivel 5.1 van bekábelezve, ezért ezt is valósítanám meg - tehát ehhez kellenek hangfalak és erősítő
    - 80-90%-ban filmnézés, 10-20% zenehallgatás (néha buli) az igény
    - minél stabilabb magas kialakítású hangfalak kellenek, mert 4 gyerek van (8-1,5 éves korosztály) ami komoly veszély minden érzékeny, high-tech megoldásra

    Köszönöm, hogy foglalkoztok vele. Egy témában kezdő szintjén fogalmazzatok.

    Örs

    [ Szerkesztve ]

  • kigyossy

    csendes tag

    válasz Patice #60247 üzenetére