- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 10
- Facebook és Messenger
- Mesterséges intelligencia topik
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Üdv a topiclakóknak!
Adva lenne egy új 2019-es Toyota Corolla , amihez téli gumi és felni kellene. A logika annyi, hogy a kereskedő ajánlata téli gumi és felni terén nem győzőt meg, ahogy nézegetem, kb. fele annyiból kihozható, és akkor olyan téli gumi (Kleber Krisalp HP3) lesz rajta, amit én szeretnék, és olyan felni lesz, ami tetszik nekem. Csakhogy rögtön több problémába is belefutottam, és ezek tisztázásában kérnék szépen segítséget.
1.: Felni osztásméret. Az összefoglalóban is ajánlott wheel-size.com oldalon 5x100-ast írnak, de pár helyen 5x114,3-ast olvastam. Amúgy például a W-S.com oldalon nem is található 1.6-os motorral szerelt Corolla, holott ugye itthon létezik. A 2020-as Corolláknál már van az oldalon 1.6-os, de csak 121 lóerővel (amúgy 132 a Toyota szerint). A 2017-esek között találni ilyet, de ott 5x114,3 van már feltüntetve.
A honlapról letöltöttem az autó kézikönyvét, amiben csak annyit írnak, hogy például 16x7J, és slussz.
2.: Mivel van TPMS, ráadásul ennél a típusnál aktív, jól értem, hogy a felszerelésnél programozni kell? Vagyis az naív elképzelés, hogy házhoz hozatom a készre szerelt kerekeket, és csak felrakom majd?
3.: Az összefoglalóban is írják, hogy a gagyi felniket kerülni kell. Mit jelent a gagyi? A kínai alibabás felniket kell kerülni, vagy a 26-30 ezer forintos itthoni webshopos márkákat, pl. Dezent, Viper, stb. is kerülendő?A válaszokat előre is köszönöm szépen!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz kisza25 #36315 üzenetére
Köszi a választ! Hát ez nem túl bizalomgerjesztő. A hivatalos ajánlat acélfelnivel 236 ezer, 16" könnyűfém felnivel, Bridgestone Blizzak LM005-ös gumikkal 352 ezer. Az utóbbit kicsit sokallom. Ha 250-ért adják, még esetleg...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Köszönöm szépen a részletes választ
Mondjuk tény, hogy a TPMS terén nem néztem még túlzottan körül, de ha azt is számoljuk, akkor azért az annyira nem kevés.
TPMS programozás amúgy magadtól, otthon megoldható, vagy gyári szerviz kell hozzá?Én Dezent TY vagy TD felniket néztem, értelemszerűen téli minősítéssel. Azokból 4db 120e Ft alatt kijönne. A négy Kléberrel és még négy TPMS-re 50 ezerrel számolva, szerelve is 250 ezer körül lenne. Na holnap futok emiatt egy kört, ahogy látom...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Csabroncka #36324 üzenetére
@ Kisza25: Ahogy most matekolok, 120e a Dezent TY felni, 84e ft rá a Kléber Krisalp HP3, mondjuk 60e Ft a TPMS, 10e ft a szerelékek és egy 10e Ft a szerelés. Ez nagyjából 285e Ft, vagyis még mindig nagyjából 70e Ft-bel beljebb vagyok.
Igen, rohadt kínos valahol, hogy ilyen fillérezés megy már a végén...@Csabroncka: Köszi, megnézem!
@rbalint88: A végső megalkuvás a kiegészítőkre még hátra van, holnap-holnapután kiderül mi lesz. De eddig nem nagyon engedtek semmiből, szóval ha ebből se fognak, akkor azért a bő 70e Ft-ért megéri nekem utánajárni.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz tboldi #36328 üzenetére
A #36326-ost közben editáltam, de tovább már nem nyúznám...
Elgondolkoztam rajta, főleg az adott körülmények között, de végül elvetettem. Azzal együtt, hogy már nagyon a takaró végéig nyújtózkodtam, azért teljes értékű nyári és téli szettet szeretnék, és lemondanák arról, hogy fel-le szerelgessék folyton a gumikat, tehát kellene a plusz felni. A TPMS terén voltam sajnos tájékozatlan, ezt eddig kihagytam a matekből.
Erre még aludnom kell, azt hiszem...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz kisza25 #36330 üzenetére
Elnézést a tudatlanságomért, de alapvetően miben nyilvánul meg a "jobb"?
Sérülékenyebb egy Dezent mint a gyári?A gumidot-os árat köszi (kamilláztam rendesen ), azért ez megint 14 ezer Ft mínusz lenne a custom felni + gumi melletti rubrikában...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz kisza25 #36332 üzenetére
Most elszontyolodtam. Szóval a legjobb, amit tehetek, hogy megpróbálok megalkudni a 16"-os alufelnire és rászerelt Blizzak LM005-re.
Csak annyira vonzónak tűnt, hogy én választom ki, milyen felnim legyen és milyen gumin...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
- a műszerfalon a visszajelzőből kiszeded az izzót
Ez szerintem jó ideje nem opció már a modern műszerfalaknál (eleve LED-ek vannak).
- mind a 4 tpms-t belerakatod a pótkerékbe
Tehát beleszórják a pótgumiba, felfújják, 'oszt jó lesz?Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ebben az esetben opció lehet az, hogy megrendeled, és az adott telephelyen veszed át. Ilyen például az AKH.
De egyébként sokat segít a témában, ha elárulod merre járkálsz. Én például a Tárnok melletti Alfa-Radiálnál rendeltem végül felnit és gumit, ami náluk fogja várni a kocsimat. Árban ugyan nem a legolcsóbb opció volt, de az e-mailes érdeklődésemre felhívtak telefonon, és olyan korrektül álltak a témához (nem engedték, hogy kifizessem előre, mondván, hogy ha esetleg nem lesz jó, akkor így tisztább, stb.), azt a mondjuk 10 ezer forintos felárat bőven megéri nekem, hogy nem kell hurcolnom ide-oda a kereket.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Eleve ott kezdődik, hogy a C3 így kevés infó, hiszen azért van pár évjárat és alváltozat.
Most csak felmentem egy oldalra, és megnéztem a C3-asokra kidobott ajánlatokat.Ott a 6,5x15 a legnagyobb a listában.
Felmentem a Dezent konfigurátorába.
Ott bármelyik C3-ast választottam ki (2002-2016 között három széria is volt ugye), legtöbbször a 6x15-ösöket dobta fel, néhánynál opcióként a 6,5x15-öst. A 2010-2016-os C3-asoknál például a TI Dark felninél a 7x15 is opció, de ET15-ös változatban.Ez alapján én nem lennék biztos benne, hogy a belinkelt tulajdonságú felni jó lehet neked. Esetleg márkaszervíz vagy gumi/felniszereléssel foglalkozó cégnél egy e-mailes érdeklődést meg lehet próbálni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #76500480 #36421 üzenetére
Ha jól értem, akkor "csak" az autópályán és jó időben ment fel 2.8-ra, aztán visszaállt 2.5 körülre?
Én azt olvastam, hogy 10%-nyi nyomásingadozás "normális" hőmérsékletváltozás és vezetési körülmények hatására, pláne, ha még meg is hajtottad az autópályán.
Ez szerintem még belefér kategória.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz atenza #36431 üzenetére
Én felnivásárlás után vagyok (autóm még nincs, de téli gumin és felnim már van... ), és a gumis előre közölte, hogy csak gyári méretet hajlandó rendelni, a nem gyári méretet csak úgy, ha enyém a felelősség, mert túl sokszor találkoznak azzal a problémával, hogy "elvben jó" dologra megrendelték a cuccokat, aztán felszerelve kiderült, hogy nem adja ki.
Én ez alapján azt mondanám, hogy igen, kell a 16"-os felni, ha 205-ös gumit szeretnél...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz atenza #36435 üzenetére
atenza: Elég biztos vagyok benne, hogy egy jobb minőségű gumival nem lenne probléma. Már amennyiben ésszerű körülmények között jött elő a probléma, és nem 90-el akartad bevenni a lassú kanyart...
Qru: Köszi, érdekes adalék!
dj79: Na, még egy apró betűs rész, amit nem vettem észre...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az acélfelni azért szokás, mert olcsóbb, mint a könnyűfémfelni.
Amennyiben a könnyűfémfelni fel van készítve a téli használatra (bírja a fagyot és a sót), akkor nincs para.
Az új autóknál is simán adnak gyári felnivel téli gumit...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz baluka6 #36468 üzenetére
Néha már teljesen elvesztem a fonalat. Ahány teszt, annyiféle eredmény. Itt a Bridgestone Blizzak LM005 vitt nagyjából mindent, máshol inkább csak követte az élbolyt. Az mondjuk meleg, hogy a Barum mennyire jól szerepel az árához képest...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz KAMELOT #36488 üzenetére
A gyártó még önmagában kevés, olykor azonos gyártón belül különböző gumik között is nagy különbséget mutatnak. Meg a vicc valahol az, hogy az ember nagy eséllyel csak akkor szív komolyabban, ha valami extrém gagyi (vagy rosszul sikerült) szériát fog ki.
Nekem mindenféle gyártóval volt dolgom, amikor a Nokian téli bevált, kértem Nokian nyárit, amivel egy gond volt: hangos volt. A télinél is hangosabb. De elmentem vele 5 évet, és nem volt soha gondom, nem pördültem meg esőben, mindig sikerült megállnom vele, stb.
Legutóbb téli guminál ajánlották a Laufenn-t, munkatárs is mondta, hogy milyen jó. Mondom legyen. Egy héttel később jött az ADAC teszt, ahol a Laufenn csúnyán elhasalt a vizes aszfalt teszten, és emiatt nem ajánlott lett...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Predator2 #36545 üzenetére
Korábban már volt szó róla, hogy az élvonalbéli gyártók saját márkás termékei (Michlein, Continental, Pirelli, stb.) azok, amik minden földi jót megkapnak. A B és C listások már kevesebbet kapnak meg, például az élettartamért felelős adalékokból, emiatt is olcsóbbak.
A listádon ilyen B és C listás gyártók termékei vannak, plusz két Koreai gyártó, a Hankook és a Nexen. Be kell látni, hogy olcsón minden téren jó gumit aligha fogsz kapni. Azokat célszerű tehát kerülni, amikkel nincs tapasztalat.
Itt a topicban többen ajánlották tapasztalatok alapján a Barum Polaris 5-öst, a teszteken is relatíve jól végzett, nincs nagy baj vele. Én most azt javasolnám...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Csápájev #36593 üzenetére
Egyrészt a kérdésem, hogy ha a gyári 195/55/15 helyett a jóval olcsóbb 180/60/15 meretet választom az gáz?
Ha a 180/60 R15 nem szerepel a gyári listában, akkor igen.Másrészt kéne valami közép kategóriás gumi 15-20 körül. Hankook w452?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #12901120 #36681 üzenetére
Azért annak nézz utána, hogy nem aktív TPMS rendszeres az adott autó típus. Ha igen, akkor sajnos *annyira* nem extrém az ár. A Toyota Corolla esetén is 236 ezer az acélfelni Semperit téli gumikkal.
Én 266 ezer forintért kaptam ajánlatot Dezent TY alufelnikre, aktív TPMS és Kléber Krisalp HP3 gumikra az alfa-radiálnál.
Azt kell eldönteni, hogy mennyit szánsz rá és milyen méretet.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #12901120 #36686 üzenetére
Két dolgot írnék első körben:
Nézz utána az ajánlatoknak. Mondom, én az Alfa-radiálnál kértem ajánlatot, és nagyon segítőkészek voltak, minden téren. Csak ugye ők Tárnoknál vannak. Most rákerestem az AKH féle Gumi.hu oldalon, ők Budapesten minden felé vannak. Ott azt írja, hogy 16"-hoz neked 215/60 R16 kell. Na most például ebben a méretben elég gyászos a kép náluk, például a Kléber Krisalp HP3-ból csak a nagyobb terhelésre hitelesített XL változat választható, ami csaknem 30e Ft per darab. Ez 120 ezer forint négy guminál ugye.
Felniből náluk csak acélfelni van, 14790 per darab, ez ugye cirka 60 ezer forint.
A TPMS ára cirka 50 ezer, a szerelés kerekenként mondjuk 5 ezer, a TPMS programozása mondjuk 8 ezer, a csavarok, szerelékek ára legyen még 8 ezer.
120e + 60e + 50e + 5e + 8e + 8e = 251 ezer forint.
Ez csak egy durva becslés, pontos ajánlathoz írj egy e-mailt nekik.
Ha könnyűfém felnit szeretnél, én azt találtam, hogy neked 6,5x16" kell(ene), 5x114.3 osztással. Ilyen méretben cirka 25-30 ezertől lehet már találni pl. Dezent felniket. Ha az olcsóbbikat nézed, akkor ugye kb. 40 ezerrel drágább a végösszeg, mint a fenti acélfelnis kalkulációnál. Ha egy 30 ezres felnit nézel ki, akkor 60 ezerrel.Ha nem Kléber Krisalpot nézel, hanem mondjuk Bridgestone Blizzak LM005-öt, akkor az nagyjából 35 ezer per darab, vagyis még egy 20-assal megtolja a végárat. Ha Continental TS 830-at, az 39 ezer per darab, tehát az már 36 ezerrel lesz magasabb az acélfelnis kalkulációnál.
Ebből már tudsz kalkulálni melyik éri meg neked.
A másik dolgot csak mellékesen említem meg: határidők. Függően attól, mikor lesz a kocsi átvétele, elég ciki szituáció, ha nyári papucsokkal kell kavirnyálnod, amíg időpontot kapsz a gumistól. Én is ebbe a problémába kormányoztam bele magam, ami azért ciki csak, mert a Casco esetében például benne van, hogy nem időszaknak megfelelő gumi esetén bekövetkezett káresetben nem fizet(hetnek).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #12901120 #36694 üzenetére
Ha így állunk, akkor inkább maradjatok a kereskedő által ajánlott megoldásnál. A nem megfelelő felni és kerékméret többször probléma forrása lehet. A gyárilag megadott mérettől ne akarj eltérni...
Ráadásul kissé el vagytok késve, a jövő hétre szerintem nem sok gumis vállalna be, nekem másfél hete már december elejei időpont mondott mindenki...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Doki16 #36859 üzenetére
Ha gyári méret (a legnagyobb, ami gyárilag megfelelő, a 215/40R17, tehát 17"-os felni is lehet rajta), akkor jó lehet.
@No.01: Szerintem a Vredestein és a Bridgestone is jó, legalábbis a teszteket elnézve.
@kenguru99: Vannak olyanok, akik a szépségért bármit beáldoznak. Én is kaptam már ívet arra, hogy miért ballonos 16"-os felniket szeretnék... Mondom mert a kátyús utakra ez való...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
nagyúr
válasz rendon #36891 üzenetére
Az összefoglalót kinyitod a topic tetején, ott találsz egy csomó tesztet. Végig lehet bogarászni őket. Sajnos tudni kell, hogy olykor az eltérő méretekben másképpen viselkednek a gumik, így nem biztos, hogy az adott teszt eredményét egy másik méretű gumival sikerülhet reprodukálni. Illetve az is lehet, hogy az adott méretben az adott típus nem is kapható...
A gumikra írt értékek a gyártók által megállapítottak, iránymutatásnak jók, de ne ez alapján válasz gumit.
A gumiknál nem csak az tényező, hogy mennyire tapad jól hóban, és mennyire sokat fogyaszt vele az autó, de az is, hogy mennyire hangos (ez a harmadik, amit fel kell tüntetni). De ezen kívül tényező, hogy mennyire hamar mutatja az öregedés jeleit (bekeményedés, repedezés), milyen jól viselkedik esős időben, milyen gyorsan kopik, és így tovább. Ezeket nem tudod meg a rajta lévő matricáról...
A Nokian közepes gumi, nagyon nem nyúlsz vele mellé, nekem még 2014-től 2018-ig volt a gyártótól téli gumin, jól viselkedett, sose hagyott cserben, csak zajos volt (a mostani Laufenn hallhatóan kevésbé zajos). Ha megengedhetsz magadnak drágább gumit, és amúgy sokat autózol télen, akkor mondjuk lehet nem hülyeség egy magasabb polcon álló gumit nézned (pl. Continental WinterContact TS860 vagy Pirelli Cinturato Winter), én az ADAC teszt alapján a Kléber Krisalp HP3 mellett döntöttem, de még várok arra, hogy véleményt alkothassak róla...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz rendon #36894 üzenetére
"Belefér magasabb árfekvésű gumi is, csak kérdés hogy, biztosan jobb e annyival a tapadása..stb, mint a kicsivel olcsobb gumiknak?"
Ez valahol bizalom kérdése a gyártók felé. A tesztekben nem jellemző, hogy mondjuk 25 ezer km és 4 év használat után teszteljenek gumikat. Pedig esélyesen ilyen tesztfeltételek mellett teljesen más lenne a kép. Csak hát addigra az adott típusok már ki is futottak.
Továbbra sem árultad el a feltett kérdésekre a válaszok többségét, mennyit autózol télen, mennyire nagy teher adott esetben egy drágább gumi. Én például azért választottam végül a Klébert, és nem a Continental TS860 vagy Bridgestone LM005-öt, mert egyszerűen plusz 44 ezer forint már így is tényező volt, mivel plusz felni, plusz TMPS szenzor, stb. is a matek részeként szerepelt. Ha "korlátlan" pénzügyi háttérrel bírtam volna, megvettem volna a márkásabb gumit, függetlenül attól, hogy feltehetően a Kléber is jól szolgál majd.
A döntés a tied, a rövid válasz annyi lenne: ha nem is feltétlen az új állapot kori tapadásban, de többet nyújtanak a drágább gumik. Ettől függetlenül egy jó közepes gumi is megfelelő lehet - én is a mellett tettem le a voksom.
Szerinted érdemes lemezfelnit venni, ha a régiben van tojás?
Itt is túl kevés az információ. A régi miben van tojás? Könnyűfém felni? Egy gumishoz el kell vinni, valószínűleg (ha normális hely) meg fogják mondani, hogy érdemes-e görgőztetni a könnyűfém felnit, vagy csere érett inkább.
Ha csak egy felnid van, és azon szeretnéd a gumikat cseréltetni, és mellé szeretnél második felnit, akkor megint sokváltozós az egyenlet. Ha keveset autózol, akkor nem külön a téli / nyári, hanem egy jobb négy évszakos gumi a megoldás. Ha sokat autózol, akkor megtérül a két szett gumi, de itt meg tényező, hogy felnin vannak, avagy sem. Ha minden váltáskor cseréled a felnin a gumit, az egyfelől nem tesz túl jót azért a guminak, másfelől pedig a szerelés árából két szezon alatt megtérül egy új acélfelni szett ára.
Igen a régi. 15 éves a felni, a kocsit meg használtan vettük.
Akkor szerinted érdemesebb újatt venni?
Az én golfomon is 15 éves könnyűfém felnin van a nyári, volt már görgőzve kátyúk miatt. Szerintem keress egy megbízható gumist, és kérd ki a véleményét. Ha azt mondja, hogy a felni még menthető, akkor egy görgőztetés sokat segíthet. Ha nem éri meg, akkor egy új acélfelni...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz rendon #36900 üzenetére
A méret alapján pedig gondolom nem valami többszáz lóerős izomautóról van szó.
Ezek alapján viszont másfelé terelnélek: ha évi nagyjából 10 000 km-nél kevesebbet autózól, akkor inkább érdemes lenne elgondolkozni egy jobb négy évszakos gumin. A téli és nyári párhuzamos használata nagyjából itt vízválasztó, ha felezzük a futásteljesítményt (5-5 ezer km per szett), akkor 6-8 évig kellene kitartania a téli-nyári párosnak, és nem elkopni fognak, hanem egyszerűen elöregednek. Egy négy évszakos gumi 3-4 évig kiszolgál, nem kell fel-le szerelgetni semmit.Itt a topicban és az Autós topicban többen is használnak 4 évszakost, általánosan megelégedve. Nyilván egy nagyon zimankós időben kevésbé jó, mint egy téli gumi, de összességében a célnak megfelel. A összefoglalóban található osztrák 4 évszakos gumiteszten győztes Continental AllSeasonContact cirka 18-19 ezer forint per darab a neked szükséges méretben. Márkás gumi, a fent említett előnyökkel és hátrányokkal.
Ha jól értem két szett felnid van, ha esetleg a nyárik is csereérettek lesznek jövőre, akkor ez szerintem a legjobb döntés, és a nyolc felniből csak össze tud a gumis szedni négy jót.
Amennyiben évi 10 ezer km felett autózol, illetve mindenképpen téli-nyári szetett szeretnél, akkor nézd meg például a Bridgestone Blizzak LM005-öst, az is kb. 18 ezer forint, tehát még elvben nem annyira drága, mint mondjuk a Continental TS860 (cirka 21-22 ezer). A Kléber Krisalp HP3-at most nem találom az adott méretben...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz rendon #36904 üzenetére
Wow, az elég jó ár, ha belefér, akkor hajrá!
Ugyanakkor megerősítve, amit már korábban írt molnarpeter topiclakó-társ, szerintem ha teheted, egy másik felniszetten is gondolkozz el. Pár szezon alatt megtérül, főleg, ha sikerül jó állapotú használtat találni. Az egy felniről fel-le szerelést annyira nem szeretik a gumik hosszú távon...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz cappa72 #36930 üzenetére
Én hasonló körben jártam. Hozzáteszem, gyárilag három opció volt, az acélfelni Semperit Speed-Grip 3 gumival 237 ezer ft, a 16" könnyűfém felni Bridgestone Blizzak LM005 gumival 352 ezer, a 17" könnyűfém felni Continental Wintercontact TS860-al 449 ezer forint.
Végül 16" Dezent TY felniket (a méretek terén ez úton is nagy köszönet No.01-nek! ) vettem Kléber Krisalp HP3 gumikkal, TMPS szelepekkel, összeszereléssel együtt 262 ezer forintért. (sajnos tegnap este csak ilyen képeket tudtam lőni, ma reggel meg márt vittem a kereskedésbe, hogy majd ezzel adják át az autót):
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- DIGI kábel TV
- Politika
- PlayStation 5
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Futás, futópályák
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen