Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz Qru #17897 üzenetére

    Hát igen van aki meg más márkával nincs kibékülve

    Én például soha többet nem veszek Pirelli gumit

    Pirelli p6000 szinte egy nyár alatt elkopott annyira puha gumi volt
    Egy vészfékezésnél szó szerint 3mm profil elkopott a két első gumin, kifékeztem.
    Tapostam a féket mint állat hogy ne vágjak oldalba egy pótkocsit, zetorros elém fordult egy földútról a pótkocsija meg ott volt előttem
    Céges autó volt , ment hátra kicsit ütött de pár hónapot kellet kibírnia, kézifékkel elkoptattam hogy biztos cserélni keljen

    Fékeztem én már régen is nagyot hol kelből hol szórakozásból de ilyen mértékű kopást nem tapasztaltam egy guminál se

    Matador gumival viszont nagyon jó emlékeim vannak

    Emlékeztek még a 2002-2003 télre mikkor az a rettenet nagy hó volt sokáig, akkor egy Opel Astra F Classic Kombi 1.4 60le nyúztam Matador gumival, mentem vele mint meszes volt nap hogy 900km mentem abban a nagy hóban, és nagyon jók voltak a Matador gumik(akkoriban 5-6000Km körül volt az átlag futás havonta)

    Mindenki az emlékeiből gazdálkodik, amivel jó emlékei vannak azt megfogja venni és amivel nincs azt nem fogja

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • rbalint88

    addikt

    válasz Qru #17897 üzenetére

    én meg a contival vagyok így, hogy nem szimpi, kifejtem :)
    amit vennék: dunlop, pirell, hankook, apollo/vredestein
    feltételesen: michelin (pl cc, pilot sport), bridgestone (pl re002), kumho
    többit azért nem, mert általában van jobb alternatíva adott áron vagy csak kínaifos :P
    ami tiltólistás nálam, az a kléber. akkora egy retek szart még nem láttam, kínai gumik jobbak, de ez még drága is, merthogy majdnem michelin - a nagy frászt.

    Contival az a bajom, hogy a tesztek az ő irányukba csalnak, mert általában olyan tesztautó van, amin conti a gyári elsőszerelés. Plusz ugye fricc gumi, toljuk meg kicsit a szekerét és a szubjektívebb részeken kicsit adnak neki (nem sokat, de itt már ugye olyan kis különbségekről beszélünk, ami adott esetben pont a tesztgyőzelmet jelentheti) és hopp, megvan a világ legjobb gumija. Meg itthon általában mocsok drága, egyszerűen nem éri meg a felárát, ha tesztgyőztes, ha nem.
    meg amit eddig próbáltam (pc2, sc2, ts810), azok a tesztgyőztességük ellenére se voltak olyan agyeldoós gumik, a pc2 az konkrétan csak eldobós volt -szálszakadt vsz, dobolt- sehogy nem tapadt igazán jól. sc2 szárazon atom volt, vízen istenkísértés E34 M5-ön, ts810 octavián vízen nem hozta az elvárhatót.

Új hozzászólás Aktív témák