- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Java programozás
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- OpenMediaVault
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- AliExpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz rbalint88 #13659 üzenetére
mindenképpen lesz ültetés ha találok megfelelő felnit én is max 3-4 centire gondoltam, mivel napi használatos és nem kiállításos autó
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #13664 üzenetére
Hát akkor a Goodyear és a Ventus maradt, nem tudom melyik legyen.
A Goodyearból már van egy itthon, elég jól megy, kérdés mennyire kopik egy idő után, a Ventus olcsóbb bár ez nem szempont most.
Mennyire stabilan tartja a kocsit kanyarokban a Ventus?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #13678 üzenetére
Amiket írtam azokból a legdrágább a Michelin de az is 18.000ft, a többi mind 13-16 között mozog, azért mondtam hogy az ár most nem számít ha jobb a Goodyear vagy bármelyik lényegesen akkor legyen az, én mind az 5-6 gumit egyformán jónak találom.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz rbalint88 #13669 üzenetére
Így már értem...
Most, hogy végre megvettem a SporTrac 5-öt, láttam kijött az Ultrac Satin...
No majd "legközelebb"...Ákciós árak, akit érdekel
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rbalint88 #13771 üzenetére
Én is ezért gondolkodtam el rajta. Meg fotók alapján szép. És nem is drága.
MÁS:
Oké hogy tehermentesítő nélkül ráteszem a kocsira leengedem. De úgy gurulhatok vele egy picit? Mert máshogy nem tudom meg hogy mondjuk a hátsó keréknél beleérhet-e valamibe vagy elöl. Elöl még bekanyarítva is itt a szisztéma. Mert szerintem a gyárihoz képest 5mm befelé lógás nem fog semmit sem okozni de az ördög nem alszik.Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rbalint88 #13780 üzenetére
Négy évszakost nagyon nem szeretnék. Mindenkitől eddig csak negatívumokat hallok róla. Viszont akkor azt fogom tenni hogy veszek valami használt nyárit ami egy szezonos hogy olcsón jöjjek ki és akkor majd ha aktuális lesz veszek egy garnitúra télit.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rbalint88 #13783 üzenetére
Akkor jobban utána nézek mert igaz ami igaz hogy akik mondták hogy nem jó fajták azok az emberek inkább a régieket ismeri.
molnarpeter:
Azért kell cserélni a gumikat nekem mindenképp mert elöl van elég profilmélység hogy télig jó lenne de viszont olyan régiek a gumik hogy össze vissza vannak repedezve szóval egy durvább út és már durranhat is.Aztán a hátsók meg mikor fel lettek téve akkor nem állították be a futóművet így azok meg kockásra kopottak és már 20km/h fölött hallom hogy kopog, stb...
Szóval ezek miatt cserés. És jövőhónapban azt a ~90km-es utat Debrecenbe ezzel így nem fogom levezetni meg még vissza is.
Smoke some weed nigga!
-
-
addikt
válasz rbalint88 #13821 üzenetére
Hát nem tudom, ha nekem azt mnodják, hogy valami kintebb van, akkor az nekem alapból azt jelenti, hogy annak a valaminek a közepétől távolabb. Most a kerék közepétől ha a belső oldala van távolabb, akkor én úgy értem, hogy az kintebb van. De aztán utánaszámolva annak, hogy mit ír ki a kalkulátor, kiderül, hogy ő nem így értelmezi, hanem hogy a karosszériához képest hol helyezkedik el. Logikus ez is, de attól függ mire van ráállva az ember agya. Ezért tisztáztam inkább.
-
Skillet
őstag
válasz rbalint88 #13871 üzenetére
Hja, de ennek mennyi köze van ahhoz, hogy valaki nagy autót választ?
Nagy, persze... nagyobbak és drágábbak a gumik, igen... és? Ezt miért kelljen feleselegesen megfejelni egy idétlen méret miatti nem kicsi plusz költséggel?
Egy elcseszett méretű 16-os árából már normális méretű 18-as gumikat veszel! Ennek mi értelme van?
Semmi. Én nem tenném, de mindenki azt csinál a pénzével, amit akar.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
őstag
válasz rbalint88 #13871 üzenetére
Hja, de ennek mennyi köze van ahhoz, hogy valaki nagy autót választ?
Nagy, persze... nagyobbak és drágábbak a gumik, igen... és? Ezt miért kelljen feleselegesen megfejelni egy idétlen méret miatti nem kicsi plusz költséggel?
Egy elcseszett méretű 16-os árából már normális méretű 18-as gumikat veszel! Ennek mi értelme van?
Semmi. Én nem tenném (értsd, nem vennék idétlen méretű gumit), de mindenki azt csinál a pénzével, amit akar.Qru, dupláztam
Kérlek töröld az előzőt... ilyenkor persze jó, hogy itt vagy, mi? Bezzeg amikor 18+ dolgokat akarunk linkelni[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #13875 üzenetére
Enyémre fel se megy a 15"-os kerék. Ha felmenne azt vennék rá 16"-17" helyett.
Az 4wd miatt nem szükséges a széles pacsker kapaszkodna keskeny gumikon is, cserébe a 15 olcsóbb és jóval könnyebb is lenne... Jó kanyarban nyilván nem tartana olyan jól de ez járgány a huligánkodáshoz úgy is gyenge.mod:
Ezek a gyári mértek:
205/55R16; 205/50R17, 225/45R17, 235/45R17; 245/40R18
Felniből meg: 6,5-től 8,5-ig.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
őstag
válasz rbalint88 #13875 üzenetére
Gyárilag azért bele kellene férjen az a max 10mm, hiszen nem beszélünk többről, nem extrém ültetésről volt szó! De amúgy pont az alfánál miért is nem előnyös lejjebb rakni? Annyira lent ül? Mennyire?
De mondom, nincs azzal gond, ha valaki megveszi az értelmetlenül többe kerülő, beteg méretű gumit... én nem tenném, ennyi.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
addikt
válasz rbalint88 #13875 üzenetére
*235/45R18
Jó is lenne, ha 235/40R18 lenne, olcsóbb lenne jóval
(#13877) Skillet
Annyira, hogy a 159-esemmel, ha padka van a parkoló végében, akkor meg sem próbálok orral beállni. Hosszú orra van és alacsonyan van. Mindezt 225/50R17 gumikkal, 225/45R17-el (ami az olcsóbb, standard méret a 225-ös 17-esnél) meg sem merném nézni. Ahol még mindenki vígan rááll a padkára orral, ott én már tuti felakadok. Ha mégis orral kell beállnom akkor úgy szoktam belőni, hogy kb. a mellettem lévő autó B oszlopánál legyen a tükröm, akkor még tuti nem éri el az orra a padkát.
A 235/45R18-al viszont egy bő fél centivel feljebb emelkedik majd. Valamennyit biztos számít majd. -
Skillet
őstag
válasz rbalint88 #13879 üzenetére
Enyém már le van tekerve. Én a mostani mérettel nyertem (magasabb lett az autó) 4.5mm-t
Van elöl és hátul is alsó toronymerevítőm, megpróbálom majd lemérni, hány centire is van a flasztertól, mert kíváncsi vagyok rá... de az biztos, hogy alacsony a kicsike, vigyázni kell vele.
Szóval... összességében ki lehet jelenteni, hogy egy átlag autón (szerintem a legtöbb azért eléggé bokorugró) simán belefér egy elterjedtebb méretre csere, az idétlen helyett... és van pár vas, aminél meg kell gondolni, mert alapból alacsonyan fekszenek.
Tény, hogy ezeken az utakon meg kell gondolni mindent, mert hamar oda lehet verni a gépet.
Pár aszfalt felgyűrődésen én is megjártam már korábban. No meg az árkád parkolóháza is egy vicc(#13880) HussarF
Szerintem az alap, hogy nem állok be sehova orral
De ha mégis, az autót nem viszem a padka fölé soha! Amúgy sem az elejét, sem a fenekét! Akkor sem, ha magas autóval vagyok... minek?
Itt a savoya parkkal szemben, az aldi előtti parkoló vicc kategória. Olyan kicsi, hogy kilóg az autó... mármint kilógna, de nem szoktam, csak keresztbe beállni, vagy sréhen.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #13893 üzenetére
CC-n kívül van itt a topicba valakinek más 4 évszakos?
Gondolok itt a Vredi Quatrac 5, Goodyear Vector4Season G2, Apollo négyévszakosra.Feltehetően én is Vredi vagy GY 4évszakost fogok venni ősszel.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
addikt
válasz rbalint88 #13893 üzenetére
Ne már, 4 évszakosat egy Alfára? Rendesen vezeted te azt a kocsit?
Attól, hogy itt nagypapák vannak meg úgy éltetik a 4 évszakosat, mintha fizetnének nekik érte, nem kell átvenni tőlük
A Hankook VP3 egy teljesen korrekt, jó gumi, miért cserélnéd le?. Az enyémen most Ventus V12 van. De jövőre már megy rá a Vredestein Ultrac Vorti. Ha már a kocsi Giugiaro design, akkor legyen a gumi is az
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz rbalint88 #13902 üzenetére
Ja, hogy csak téli helyett lenne 4 évszakos? Érdekes elgondolás. De szimpatikusabb, mintha tényleg 4 évszakra vennéd
Btw regen nem volt ilyen buzulas, hogy teli meg nyari gumi, aztan megis megoldottak a dolgokat.
Ja, legtöbbször árokba csúszással. Meg azért a wartburggal meg az ezerkettes ladával nem is mentek úgy, mint a mai autókkal
(#13903) tomcsi23
Van egy Apollo-s mérnök ismerősöm, rajta keresztül veszem. Így valószínűleg kijön olyan 42E/db-ra. Meg aztán gondolom, ha gond lenne vele, akkor elég közvetlenül el is tudnám érni a gyártót[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
-
Skillet
őstag
válasz rbalint88 #13915 üzenetére
Igen... de a megállással sem volt gond.
De tutira balesetveszélyes vagyok. Elhiszem.
Ahogyan minden téligumis is, amikor télen 10-15 fokok vannak
És az azért annyira nem ritka.
Szerintem a téligumik nem ebbe az országba valók.
Akkor már inkább CC.
Amúgy tényleg hibátlannak éreztem télen a nyárit, de azt aláírom, hogy az utolsó tél már nagyon bátor dolog volt.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
addikt
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #14014 üzenetére
2 option van: 165/70/14 ez van most, a másik a CC miatt lehetne a 175/65/14 nem tudom milyen lenne a 165 után, vezetés élményileg, tapadás, komfort szempontból a szélesebb gumi.
A másik a GY 4évszaktól azért félek, mert ugyen téligumi alapú, és oké hogy télen nagyon király, de nyáron?40 fokban nem nyúlós, nem kopik nagyon, nem nyikorog kanyarokban?!
Mert tél nagyon nincs az elmúlt 1-2 év alapján.Viszont a CC meg Vredi jó nyáron az meg kérdés hogy egy -15 fokot hóval hogy bírnak.
Szerk.: Téliből nekem Nokian, Michelin jön be leginkább.
[ Szerkesztve ]
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #14017 üzenetére
És ez a GY nyári kopására valamit?Azért mert téli keverék.
Jelenleg egy lassan 10 éves Stella Matador MP15 van rajta, és ezzel is ha satuzni kell, ha hirtelen irányt változtatni eddig hálistennek stabilan megoldottam.Szárazon nagyon jól fogom a kanyarokat vele, nedves úton volt már instabilitás de nem mindig.Szóval ennél elvileg a Vredinek is sokkal jobbnak kell lennie, pedig hát én ezzel is megvagyok, csak Októberre már mindenképp kell egy új 4 évszakos.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #14020 üzenetére
Évi 5.000km-t sem biztos hogy megyek.
De mondom nagyon király a Matador szárazon.Nem tudom 1-2 hónap van még, majd eldől hogy Vredi vagy CC vagy GY.
De ha ilyen enyhe telek vannak akkor szerintem bármelyik jóó, de kitudja lehet idén 30centis hó lesz 0-24.[ Szerkesztve ]
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Skillet
őstag
válasz rbalint88 #14033 üzenetére
Akkor: nálam, a gyári 16"-os felni helyett jött 17"... gyári nyomás 2.3 elöl és 2.1 hátul.
Ebből lesz 2.5 és 2.3. Idáig oké. De mi van akkor, ha volt szélesség növekedés is? 205mm-es gumik helyett 225-ösek lettek, vagyis 20mm-t nőtt a gumik szélessége.
Akkor hogyan alakul a guminyomás?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
stickermajom
addikt
válasz rbalint88 #14063 üzenetére
Részben ilyen KTI-s felmérés volt, a vezetést befolyásoló tényezőkről, ezért volt "telefonálás" és víz ivás. Na azóta nem iszom az autóban, mert esélyem nem volt semmire, ha ott volt a palack.
Ha elvettem a gázt és időben ellenkormányoztam, akkor szépen meg lehetett fogni, közben a DSC próbált beavatkozni, hogy egyenesben tartsa. Azt sajnálom, hogy nem próbáltam meg kikapcsolt elektronikával, mert nem jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #14070 üzenetére
Csak az ilyenek elbizonytalanítanak, és nem tudok dönteni a Vredi és a CC között még inkább, ugye te az Apollot nézted, hát most ha szerinted az megfelelne, akkor a Vredi tuti, nem?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #14072 üzenetére
140-él nem nagyon megyek gyorsabban de mire gondolsz, miért nem bírná?Nekem a lényeg hogy esőben is legyen stabil a kanyarokban, meg ne csúszkáljon összevissza.
TaaT: Pest megyében lakok, télen kis esélyt látok hogy felmegyünk a Mátrába, inkább Pestre, vagy valahol vidéken fürdeni, másra nem kell csak helyben.GY -t sokallom 20k/db áron, Michelin 17, Vredi 15 durván.Az is megzavar hogy van olyan teszt ahol jobban teljesít a Vredi mint a CC agy GY, pl. Autobild .
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
choco01
addikt
válasz rbalint88 #14077 üzenetére
54 lóval csak úgy lehet.
TaaT: Gondolom tavasszal-nyáron-ősszel remekül teljesít a CC, csak a télen gondolkozok a Vredesteinen, mert ugye az rendelkezik téli mintával, meg a tesztek alapján jól kapaszkodik a hóban.
gg72: Gondolom szárazon meg alapból jó, nem?Te mentél már vele télen?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
-
diegho
nagyúr
válasz rbalint88 #14097 üzenetére
Hol vannak azok (minimum 3) tesztek, amik azt mutatják, hogy az Apollo egy jó 4 évszakos gumi?
Ezt a kínai gumis témát pedig felejtsétek már el. A méretemben 185/60 R15 arukereso.hu árai szerint:
CC: 22900
GY: 23170
Firestone WH3 (Adac jó minősítéssel): 12950
Kumho KH27 (Adac jó minősítéssel): 13700Valóban drágább ~4k-val a két gumi, de mindkét gumi az erősen ajánlott kategóriából való, nem pedig kínai fos. Ha a Kumho-t a még mindig használható Infinity Ecosys-re cserélem (10230), ami szintén ajánlott Adac szerint, akkor ugyanannyiból jövök ki, mint a CC-vel, vagy a GY-el és még mindig nem vettem fost.
Hozzátenném én már 2009-ben is vettem 4 évszakos gumit újonnan és használtam is, semmi bajom nem volt vele (Kléber Quadraxer), de azt akkor azért vettem, mert téli és nyári szettre is szükségem volt. Most a nyárim még 1 szezont simán kibír, a téli ha enyhe a tél talán elmegy szintén egyet, de már kezd repedezni, ezért cserélni fogom. Nekem a CC-t megvenni jelenleg nem biztos, hogy jó ötlet lenne, a gumisom 150 HUF-ért centíroz és szerel kereket nekem, szóval az ilyen költségeket ne számoljuk, mert nem tényező.
Egy módon lehet jó választás a CC, ha a jelenlegi nyárit jó áron el tudom adni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Belsős ügyek: megújult a Logout.hu!
- Főzőcskés topic
- Itt az új LOGOUT!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen program, ami...?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sorozatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen