Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfman
veterán
válasz Csapoati #700 üzenetére
Azt azért lássuk be, hogy a kanyart nem úgy kellene bevenni normál esetben, hogy nem nyomod a gázt, hanem ahogy pedállal is lehet, óvatosan adagolni. Ha már nincs pedál, marad az billentyű, de csak ha a kipörgésgátló be van kapcsolva, de ekkor meg nagyon visszaveszi a gyorsulást a játék. Ebben az összeállításban nem sikerült ez túl jóra. Más játékokban annyi van ha bekapcsolod a kipörgésgátlót, akkor nem csúszik ki a kocsid, de nem gyorsul lassabban, nem játszik a váltóval, hogy úgy alakítsa, hogy jó legyen, egyszerűen megszűnik a driftelés. Itt nem.
Te (meg még sokan mások) megszoktad, de ez így nem a legfelhasználóbarátabb.[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
- = Zk = -
félisten
-
dunc
nagyúr
Gyerekek! Kezd más unalmas lenni a billentyűzet téma! Már nagyon régen a Grid előtti időbe is, gáz volt egy autós játékot billentyűzettel játszani, mert egy vicc a van gáz- nincs gáz, van fék-nincs fék! Minimum egy gamepad! (x 360 vezetés gampaddal játszok szinte minden autós játékot! ) Tehát ne várjuk már 2014 be,hogy billentyűzetre legyen egy autós játék optimalizálva!
-
Chereiose
addikt
van valakinek logitech kormányhoz setup-ja?
-
- = Zk = -
félisten
én is ezt mondtam anno...
aztán most is flesselek, mikor beveszek két S kanyart egymás után, fél gázzal
mintha sínen húznák a verdát, és nem változik az autó hangja" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Csapoati
nagyúr
Én a nyilakat is két kézzel kezelem. Bal kéz a balra + fék, jobb kéz meg jobbra és gáz. Jobb, mint az egy kezes módszer, egyrészt stabilabb a fogás, másrészt a gáz meg a fék mehet egyszerre is.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Brian_GT
őstag
válasz Csapoati #709 üzenetére
Amíg nem játszottam gamepad-al az autós játékokat én is elosztottam 2 kézre...nekem az autó érzése jobb volt...bal kéz vitte a jobbra-balrát jobb kéz a gáz-fék-kézifék kombót...csak én leosztottam úgy, hogy vagy a nyilak voltak a balra-jobbra vagy az a-d de mindig a másik kéz a num 0-num del-num enter-en volt... attól függ mennyire volt kedve a karomnak nagy vagy kisebb szöghöz.
Most így gamepaddal nem rossz bár örülnék én is ha xbox-os joyom lenne...kényelmesebb, mint a mostani gamepad...viszont analógon nem lehet szépen adagolni annyira a gázt mint szeretném így tc on-on tolom....viszont nem tudom nektek ez hogy van én itt is csutkára tudom gyilkolni a hátsó gumikat tc on-on is olyanokat tudok mclarennel menni egy jobbos-balosban hogy fáj hallani ahogy felsisteregnek a gumik meg látni egy endurance végén, hogy 7%-os maradt a gumi
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
dragonfx
veterán
nekem az endurance tetszik legjobban. végre megvertem a rawen.es csokat. de a béna csapattársam miatt esélytelenk avgyunk team.be.
ezen lehet javítani?
na meg hogynejn a zagato.val legyek?
a tuning örökké ilyen 3 állitos marad?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
CJ4567
veterán
Azt néztétek hogy Nathan Mckane(Grid 1 "boss") benne van a játékban?
No Sana No Life
-
félisten
-
sirszevenap
addikt
válasz FoxiestFox #717 üzenetére
Én xboxon toltam online a 2-őt. Én nem tudom mi volt velem, de nem nagyítok, én mindig első lettem. Pedig belevertem vagy 200 órát ( ez csak online ). Akkor lettem csak hátrébb amikor lemerült a kontrollerembe az elem. Itt meg... hát. Pezsgőt bontok ha tudok első lenni.
Idióta német gyerekek nem tudnak vezetni, kicsúsznak és bevágják inkább elém a kocsijukat h szívjam már meg én is.
Bankkártyával? Hát persze!
-
félisten
válasz sirszevenap #718 üzenetére
A nehézség nem probléma, de a leírt multis jelenség, mikor 10-ből 8-szor biztos tönkreteszi valaki az ember versenyét, már az. Kidobatni sem lehetett őket...
És akkor a másik a fizika, csúszkamászka, nem volt élmény vezetni.
Kíváncsi vagyok, mi változott. -
sirszevenap
addikt
válasz FoxiestFox #719 üzenetére
Az, hogy jelenleg mindenki szerencsétlen!
Ja és ha egyszer hibázol (kipördülsz, nagyon nekicsapódsz a falnak a kanyarba), több mint valószínű, hogy számodra vége a versenynek.[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
Brian_GT
őstag
válasz FoxiestFox #717 üzenetére
Nézd, mint feletted is írja szevenap a multival nem lehet mit tenni, ha olyanokkal akadsz össze akik vérpistike idióták és látod ő is írja németekkel megint összesodorta és bamm. Ezt el kell fogadni, hogy ilyen a multi. Annyi ments vára talán van a 3-nak, hogy úgymond ismét a rendes fizika érvényesül, ergó kiszámíthatóbb, hogy ki hol van a pályán...azzal nyilván nem tudunk mit tenni ha 200al belédszáll fék nélkül, az a 2-ben is alap faktor volt...viszont a 2-ben még mi társak sem tudtunk annyira vigyázni egymással hiszen mindenki driftelve vezetett és lehetetlen volt megjósolni ki hova érkezik..kinek hol tapad be a kocsi. Itt azért ha kanyar van lehet tudni ki az aki elől megy honnan fog fordulni, meg ki az aki megpróbál rövidebb féktávot és beesik...szóval lehet következtetni szebben.
Én mindenképp ajánlanám a játékot neked is, elég jól be lehet lőni kinek milyen segítség kell a vezetési stílusodhoz és a perifériához amivel tolod... mindenki megtalálja benne az arany középutat... talán még inkább adja azt az elképzelést, hogy aki kormánnyal tolja meg 1-2 billes aki azzal tolja mindig, fog elől csatázni... lesz egy középmezőny és lesz egy végmezőny...úrvezetők... de akkor is mindenkinek lesz ellenfele, nem úgy mint a 2-ben, hogy aki nem érzett rá a driftes vezetésre az halálra volt ítélve... itt egyszerűen aki lassabb az csatázik hátrébb majd.
Most mindenki tolja még a single-t, szokja a kocsikat-pályákat....én azt mondom te is vedd meg...gyakorolj kicsit és gyere... olyan nem lesz multiban, hogy hülyék ne legyenek....ez amióta az a szó, hogy multi létezik, nincs... ezt el kell fogadni.
[ Szerkesztve ]
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
félisten
válasz sirszevenap #720 üzenetére
Mondom, ez nem gond... annyi elvárásom van, hogy lehessen tartani az íveket csúszás nélkül, adjon egy korrekt vezetési élményt, és az idiótákat ki lehessen csapni multiban.
Ha nem lehet, de a többi feltétel adott, max single-re lesz jó nekem, azért meg marhára nem adok pénzt -
Brian_GT
őstag
válasz FoxiestFox #722 üzenetére
íveket tudod tartani főleg első kerekes autóknál...hátsó kerekesnél meg tőled függ részben...ha gyorsan mész tc on-al is megtudod csúsztatni, de az már a te vezetési stílusod miatt van...ha kikapcsolod a tc-t akkor pedig megint csak azon múlik mivel játszol...tudsz-e adagolni gázt... de ha biztosra akarsz menni és nem az számít, hogy első legyél, hanem az élmény akkor...tc-abs on...megjegyzem gamepaddal tolom abs nekem is on...különben satuzok állandóan... aki mondja, hogy de ott az analóg és szabályozható... aha...igen... az az időveszteség mire óvatosan húzod a kart, hogy ne satuzzon akkora időveszteség, hogy 4en elmennek közben melletted... abs off-hoz pedál kell... nyilván mehet billel is mazohistáknak...
korrekt vezetési élmény is szerintem alap...nagyon jó a hangulata.. szépek a pályák stb... érezhető a sebesség faktor...
idiótákat ki lehessen csapni multiban....erre ne számíts.... nem néztem utána de ha a kick rendszer ugyan az mint a 2-ben akkor kizárt... + jön helyette másik... megszoksz vagy megszöksz
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
Csapoati
nagyúr
válasz FoxiestFox #717 üzenetére
Szerintem vedd meg. A multirol meg nem tudok nyilatkozni, de a single alapjan marha jo a jatek. A grafika elesebb kicsit (foleg a Red Bull Ring alleejtos), a fizika meg szerintem jobb az 1-nel is. Total realis egy arkad jatekhoz kepest es nekem bill-el is tokeletesen iranyithato. Az assistok kikapcsolhatoak egyenkent all offon azert esznel kell lenni (Brian szerint akkor mazochista is vagyok ) fektavon meg kigyorsitasnal. En kb 17 oranal tartok (a karrier fele-ketharmadanal), de imadom. Az egyeduli siramom a szabad kocsivalasztas hianya, bar ahol tobb szponzor van, neha lehet valogatni.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
ABS off, egyedül a váltó automata a bill miatt. Ez nem szimulátor, főnök. De ha már itt tartunk, én gamepaddel nem játszanék autóversenyt, akkor már inkább kormány.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
-
wolfman
veterán
Nekem is egyre jobban tetszik, csak az a bajom vele, hogy kezdem is egyre jobban unni. Az első résszel is ez a bajom, hogy egy idő után rettenetesen rá tudok unni, picikét monotonok a versenyek, sokszor ismétlődnek a pályák (bár ebben még egyelőre nem). Szóval amennyire bekattanok néha, hogy játszak vele, annyira rá is tudok unni egyik pillanatról a másikra.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
raggg
senior tag
válasz dragonfx #732 üzenetére
Egyébként azt meg kell hagyni, szerintem a pályák nagyon szépek lettek. Főleg az épített versenypályák. Nem csak egy-az-egyben átpakolgatták hanem tényleg hozzájuk lett nyúlva, szebb a fű, szebbek a fák (még ha nem is egy Crysis) és tök jók a kis léggömbök, repülők a levegőben.. az autóknál már kevésbé éreztem előrelépést, mindenesetre a textúracsomag sokat javított az összképen.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Egyébként a Steam profilhoz automatikusan jár a RaceNet kontó? Vagy kérdezem máshogy: érdemes még külön regisztrálnom a Codemasters oldalán? Egyáltalán tudok?
ragklaatPS
-
Csapoati
nagyúr
Kulon kell regelni a racenet.com-on, ott tudod osszekapcsolni a Steam fiokoddal is.
daveoff: En az osztrak palyan tettem le a hajamat.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
raggg
senior tag
Az autók matricáin lehet észrevenni hogy kiélesednek. Mondjuk ha motorháztető nézetbe váltasz akkor ég és föld. Azért ezzerrel kavarva az aszfalton kevésbé feltűnő.
Köszönöm a Racenetes válaszokat, a Grid2-nél én nem regeltem, csak Steamből játszottam. Vagy létezik hogy regisztráltam csak elfelejtettem? Na mindegy, meglátjuk.
ragklaatPS
-
polonic
félisten
Nem olvastam végig a kimaradt 400 hsz-t. Szóval sorry.
Csak azt kérdezném, hogy ennyi idővel a megjelenés után, amikor már van egy kis tapasztalat. Mit mondtok, megéri akkor megvenni?
És a másik, hogy az adatlapomon lévő gépen milyen teljesítményre számíthatok?
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
Szerintem erdemes, sokat javult a 2-hoz kepest (multit meg nem neztem, de pl van chat). A gepeden meg ugy fog futni, mint a 2, sot talan meg jobban is.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
félisten
-
#70869248
törölt tag
Attól függ mire kell
Így visszanézve nekem nem kellett volna megvenni. Ezt a sorozatot a TOCA Race Driver miatt kedvelem, és én azt hittem valahova oda fognak visszanyúlni. Olyasmi karrier, olyasmi hangulat.
De ez nem, hangyányit sem sajnos
Jelenleg nekem a véleményem az, hogy ez elég pocsék lett Persze mindez ahhoz képest hogy mit vársz egy ilyen játéktól, ..ezért írtam hogy én mire vártam/gondoltam az előzetesek alapján.
Irányítás:
- kormánnyal játszom, és ritka idegesítő hogy nem vált normálisan, sokszor nem vált , hiába használod a váltót mint minden más autós játékban, itt ez nem valósul meg...van hogy elsőre vált, van hogy harmadik próbálkozásra. Nekem ez a legidegesítőbb...érthető lenne ha kuplungolni kellene, de én kuplungolok megszokásból. (egyébként semmit nem számít, de nem is vártam).
- Az autókezelés absz. arcade, oké vannak blokkoló fékek, vagy ellenkormányzás, de teljesen messze a valóságostól, blokkoló fékek ellen a hátratolt fékelosztás bőven elég, ellenkormányzás meg arcade, azaz a kerékhez semmi köze nincsen, inkább a kocsi középpontjához...un. nevezett 'tégla'.
játékélmény:
-AI (very hard fokozat): nem lenne rossz.., de sztem jön majd valami javítás ide is, mert nagyon direkt, vagy elnagyolt...első blikkre agresszívnak is mondhatnánk, pár verseny után nekem igénytelen..bár ez kicsit erős megfogalmazásnak tűnhet. Beleprogramozták hogy melyik pályán, hol legyen gyenge, ahol meg lehet előzni. Ki lehet forgatni, de azért valahogy látszik hogy ezt inkább az arcodba tolják a fejlesztők egy-két programozott hibával hogy lásd hogy tud hibázni az AI...mint hogy te tudd hibára késztetni..nincs ilyen hogy becsalogatod hogy rosszul gyorsítson ki...minden esetben jól fog kigyorsítani, és ilyen helyzetekben ordítóan arcade, jobb nem is erőltetni. Az AI 'very hard'-n gyors persze, és nagyon versenyzésidegen stílust kell felvenni hogy megfogd, de ha megfogtad akkor simán lehagyod.
-karrier: nekem ez a része egyértelműen csalódás, pláne mivel írtam 'milyesmire' vártam... de sztem a Grid1-hez képest is halvány. Sok pálya van benne, de Bathurst, vagy Spa visszafelé az nálam kicsit verte a lécet ..de érdekes élmény
- Hang, Grafika, optimalizáltság: Sztem nagyon jó, a pályák nagyon szépek, és mellé nagyon jól fut..jó pillanat volt amikor a lerepülő motorháztető után több hang jött be az utastérbe, erősebb lett a turbó szívóhangja
Ez a része nagyon rendben van sztem.
- Online: Nem teszteltem igazán, Racenet-s kihívások..de semmi online futam.Saját rossz élmény, még soha nem rúgtam le a kormányt a cockpit-ről, pedig játszok arcade játékkal is, mint a Nascar the Game 2013, vagy a WRC4, F1 2012 ami úgy nagyjából lefedi az érdeklődés köröm, szal itt előfordult, valszeg a 'very hard' fokozat volt az oka, mert ott nagyon kijönnek a játék hülyeségei, a tökön-babon át shoot'm up stílus, meg az AI bénázások, az irányítás bénázásaival.
elszívtam egy cigit, aztán visszaszereltem
...ha lejjebb veszed a kihívást, akkor végig lehet sétálni, mert belefér ha nem vált, vagy sokadjára, az AI a közeledben sincs, és nem kell az autókezeléssel sem annyira foglalkozni.[ Szerkesztve ]
-
intercooler
őstag
jelenleg feldolgozás alatt pár perc és elérhető...
-
raggg
senior tag
Én még nem vettem észre hogy nem vált el. Bamba volnék
ragklaatPS
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- További aktív témák...
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku