Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsomboor

    tag

    válasz Csapoati #744 üzenetére

    Hát lehet én vagyok vak, de én semmi nyomát nem láttam rendes chat-nek így pár óra játék után se, egyedül a voice chat mint a 2-ben. :F

    Mindenesetre így némi játék után én is leírnám a véleményem.
    Ugyebár az első résszel játszottam rengeteget, ezekután a kettő hatalmas csalódás lett, fél óra után repült is tőlem. Cseppet sem hiányzott ez a beteg fizika amit nfs-ben is nyomatnak (nyomattak?) az utóbbi időben, hogy ha fejen állsz se tudsz kanyart bevenni anélkül hogy 60 fokos szögben csúszva haladnál előre.
    Ezek után ugye bejelentik ezt, várni vártam magát a játékot, némi reménnyel, de elvárásom nem igazán volt, így nincs miben csalódni.

    Na ehhez képest, egész jó lett szerintem, legalábbis ami a fizikát illeti. (de ha lehetne akkor az 1-ét választanám azt hiszem)
    Illetve nem egészen, csak részben. Mert vannak autók (pl Cat A túra autók), amikkel nagyjából képtelenség egyenesen menni, nagyobb sebességeknél rettenetesen imbolyog, ezekkel online egymás mellett menni majdnemhogy életveszély. Ugyan bill-el megyek, de alapjában véve nem az a baj hogy csúszik az autó vagy hogy nem tudom eléggé adagolni a kormányzást, hanem hogy olyan mintha fújná a szél jobbra balra egyfolytában, ezen pedig aligha segít sokat egy kontroller vagy kormány. Az olyanokkal ami csúszik, például Shelby Daytona vagy GT40 semmi bajom, azokkal el lehet boldugulni így is, sőt külön jó :C
    A többi viszont, ami nem ilyen mint amit itt leírtam feljebb, egyelőre bejött nekem, az idő majd megmondja hogy mennyire tud lekötni.

    A másik dolog pedig a segítségek, amik hát, eléggé érdekesek. Persze értem, abból ne legyen senkinek előnye hogy segítségekkel megy, ne lehessen úgymenni az abszolút legjobb időt. De ez talán kicsit túl sok, így nagyjából használhatatlanok. Kivéve talán az automata váltót, amit amúgy kénytelen vagyok használni, úgyhogy nem is bánok. Persze az is jobb lenne manuálisan, csak hát billentyűzettel nem nagyon lehet megoldani. Ilyen játékoktól meg messze távoltartottam mindig is a kormányt, valahogy nem lehet érezni normálisan, és ha nem érzem akkor olyan semmilyen na, nem szeretek ilyet kormánnyal játszani.
    Az első részben nem volt ilyen "szemét" a segítség, mégis úgy lehetett jobb időt menni ha ki voltak kapcsolva és volt valami kontroller mellé. Ellenben ha billentyűzettel be voltak kapcsolva, akkor lehetett normálisan vezetni anélkül hogy egyfolytában csúszna-mászna, fékezésnél meg blokkolna, illetve nem húzott szándékosan és ennyire nyílvánvalóan vissza mint itt. Jelenleg még billentyűzeten is sokkal jobb minden segítséget kikapcsolni, mert lépten-nyomon blokkolt kerekekkel is hamarabb le lehet fékezni az autót mint ABS-el. Ugyan így TC-t is teljesen felesleges használni, ha minden kanyarból füstölve jössz ki, akkor is gyorsabb leszel mint ha be van kapcsolva, plusz még váltásokkor és rajtnál is rettenetesen lelassít.
    Mondjuk az is igaz, hogy itt kikapcsolt segítségekkel is lehet billentyűzettel menni, nem csúszik olyan szinten mint az 1-ben például, ezért mindenképpen úgy érdemes menni. Lehet van akinek először elég nehéz úgy, de ha hozzászokik az ember, akkor sokkal gyorsabb itt.

    Csak egy példának, billentyűzettel minden segítség off az automata váltót leszámítva, leges legelőször mentem ezzel az autóval, a pályán meg egy pár kört még a karrier elején a virágboltival. (látszik is az elején az óvatoskodásból, meg aztán elrontott féktávok tömegéből) [link]

    Online pedig egyelőre nem nagyon volt gáz, 1-1 fékezni nem tudó akadt, meg 1 csaló is sajnos (illetve 1 tuti csaló, a többiekről nem igazán tudnám megmondani), de ezeket meg a verseny végén mindig kilökte magából a "tömeg", úgyhogy élvezhető volt, ha ez így marad akkor teljesen jó, az én igényeimnek legalább is :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák