Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sk8erPeter

    nagyúr

    válasz Wolfskin #4985 üzenetére

    "már nem emlékszem pontosan a régire, de jelentősen lebutították"
    Hát ezt aztán jól alátámasztottad... :)
    Én emlékszem a váltásra. Engem rohadtul zavart, hogy a felületet átszabták, hogy beszorították egy keretbe az egészet, korábban a teljes oldal görgethető volt, most már csak a külön "dobozok" görgethetők, lassulást is éreztem a felületen (de azért nem "retteneteset"), megváltoztatták az ikonokat a "modern" layoutnak megfelelően (modern manapság = szürke, élettelen, ocsmány fos ikonokkal telerakott egyhangú, minimalizált felület), valamint pár dolgot áthelyeztek.
    Ezek igazak.
    De az nem igaz, hogy "jelentősen lebutították".

    "pl. a címzett is csak egy felugró ablakban nézhető meg..."
    És ez jelentős butítás? :D Egyébként ha a levélírásra gondolsz, nyugodtan bepötyöghetsz pár karaktert a címzett nevéből, és máris kapsz egy, a mező alatt megjelenő listát, a gépelés alapján felajánlott nevekkel. Nem tudom, ez miért nem felel meg neked, szerintem halál kényelmes.
    Ha viszont arra gondolsz, hogy pl. az "Elküldött levelek" menüpontban bogarászol, és meg akarod nézni, kinek küldted a levelet, akkor rákattinthatsz a pici lenyíló nyílra, és felugrik az értesítő - de az nem egy felugró ABLAK, a felugró ablakon a külön megnyíló böngészőablakot/fület szokták érteni. Ha az a pici dialógusablak háborít fel, akkor arra nem tudok mit mondani... :N

    Ezeket a dolgokat kicsit értelmesebben is kifejthetnéd, ahelyett, hogy a szokásos "le a köcsög nagyvállalattal, akit fikázok, de azért a termékeit nyilván használom, mert annyira mégsem szarok"-dumát add elő. :)

    "amúgy azért jó nekik, mert így nem fogják üzleti célokra, iparszerűen használni"
    Ki mondta, hogy alapértelmezetten "iparszerű" célokat is ki kellene szolgálnia az ingyenes Gmailnek? Ha valaki "iparszerűen" (mit kéne érteni ezalatt jelen esetben?) akar használni egy szolgáltatást, attól nem túl nagy elvárás, hogy fizessen az extra szolgáltatásokért. Vagy szerinted elvárható, hogy ugyan már, biztosítsák már az extra igények kiszolgálását is ingyen? Hádenehogymá fizetni kelljen, igaz? Szokásos magyar sírás-rívás.

    Egyébként létezik issue queue a Gmailnél is, ha valami nem tetszik, írd meg nekik. Adnak a user feedback-re, de ha nincs feedback, akkor nem fognak csak úgy javulni a dolgok. Így is elég sok mindent a felhasználók kérésére raktak bele.

    "nem zabálják a tárhelyet"
    Basszus, most már több mint 10 GB tárhelyen terpeszkedhetsz, INGYEN. Remélem, az utóbbi szó elég hangsúlyos volt. Ha nem elég, akkor minek akarsz INGYENES ONLINE levelezőalkalmazásokat használni? Ha rengeteg és nagy adatot akarsz tárolni, akkor nagy eséllyel neked fizetős megoldásra van szükséged, VAGY offline tárolásra, saját költségedre - ha már iparszerű célokban gondolkodsz.

    Ha viszont a Yahoo-val kapcsolatban csak pozitívak a tapasztalataid, azt dicséred, akkor mégis miért nem állsz át rá, ahelyett, hogy ezt szidnád?
    Nekem nem tisztem ám védeni a Gmailt, de az nagyon tud idegesíteni, amikor valaki aktívan használ egy terméket, amiben csak a hibákat látja, mindeközben van egy számára tökéletesnek tűnő alternatíva, és valamilyen érthetetlen oknál fogva nem áll át arra.
    Ha meg a cégednek gmail.com-mal végződő e-mail-címe van, akkor az eleve komolytalanságot feltételez a cégedről - no offense, sok cég követi el ezt a hibát, de ezen könnyű változtatni. Egy cégnek legyen saját domainneve.

    "meg többet klikkelnek ugyanezért, stb. egy csomó felesleges fícsörrel teszik látványosabbá, de lassabbá, bonyolultabbá, nehézkesebbé a kezelését"
    Ja, hogyne, mert nyilvánvalóan az elégedetlenség az tök jót tesz egy termék népszerűségének. :D

    "ez tendencia ma"
    Ja, igen, tudom, ne is folytasd: régen minden sokkal jobb volt.

    "de hagyjuk is"
    Na, ezzel egyetértek. :K

    [ Szerkesztve ]

    Sk8erPeter

Új hozzászólás Aktív témák