Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
Ezzel már én is próbálkoztam. Mármint konkrétan egy animáció során egy alkatrész helyváltoztatása helyett az alkatrész deformációjának szimulálásával ( nem pedig analizisével ! ). Ezt eddigi tapasztalataim és információim szerint még nem sikerült összehozni, és mások is azt állitják, hogy ez nem lehetséges. Ellenben szerintem vhogy mégis meg lehetne oldani. A probléma a regenerálás során adódik (állitólag). De ha az egymáshoz képest elmozduló alkatrészek pozicióit az adott időpillanatokra rendre le tudja generálni a rendszer, akkor meg kéne tudnia csinálni ezt a deformációval is (elvben). A többi már csupán részletkérdés.
(Egy lánc esetében természetesen más lenne a helyzet, hiszen azok a láncszemek csak poziciójukat változtatják, ergo csak idő és energia kérdése lenne az egész.)[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
- EREDETI - CHOICE - BUNDLE - STEAM KULCSOK - UPDATE!
- AMD Game Bundle: Warhammer 40,000: Space Marine 2 és Unknown 9: Awakening - kaparintsd meg már most!
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 19 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Fallout 4 Pip-Boy edition
- World of Warcraft (WoW) Díszdobozok
- Gyűrűk Ura - Trivial Pursuit TV játék és trilógia film - The Lord Of The Rings
- Windows 10 Professional 64-BIT HUNGARIAN (USB) - Retail dobozos operációs rendszer - BONTATLAN ÚJ
- Wolfenstein (2009) PC videojáték szoftver eladó!
- Interplay Adventure Hall of Fame doboz (Játékokat nem tartalmaz)
- Unknown 9 Awakening
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest