- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
dz1
tag
Úgy jutottam erre a következtetésre, hogy 2szer erősebb 1db GTX480-van egy GTX260-NÁL. Tehát nagyjából 1db 480-nak kellene hozni kb. 60fps-t. A másodiknak feltéve ha legalább 50%-kos a SLI skálázódás, akkor annak még plusz 30-at kellene hoznia.
Szerintem driver támogatással lehet a gond. Nem mükszik a sli rendesen. -
dz1
tag
A Grand Theft Auto IV - Episodes From Liberty City kiegben található két beépített benhm. teszt közül fog valamelyik szerepelni a PH-ás tesztben?
Én úgy vettem észre, hogy az alapjáték bench.-hoz képest hitelesebben lehet mérni a vga teljesítményt a kiegészítőben található benchmarkokkal.
-
dz1
tag
bit cauldront
Mi ez a bit cauldront?
én eléggé megutáltam mert nagyon durván elbánik a fényerővel, pedig projektornak elvileg "van", csak mégsem elég, rá kell segítsek.
Ezek szerint a Iz3d polárszűrös szemcsin keresztül jóval sötétebb a kép projectornál mint a 3D visionnál a Shuteres szemcsivel?
A projectorodat ezek szerint tudod 3D visionhoz+ iz3d-hez is használni? -
dz1
tag
még ha a villogás az őrületbe is kergeti a felhasználót
Azért ez így ebben a formában egy elég erős túlzás! Ha megfelelő fényviszonyok között van használva a stutteres szemüveg(sötét helységben) akkor egyáltalán nem villog/vibrál. Én már február közepe óta használom a 3d visiont, de még az égvilágon nekem semmi bajom nem lett tőle. Én úgy tudom, hogy az emberi szem a mozgóképet 24kép/sec-tól folyamatosnak érzékeli, ezzel szemben a stutteres szemüveg ennek a 2.5szeresét(60kép/sec)adja 1-1szemnek.
Szerinted a TV gyártóknak(NVIDIÁNAK) az az érdekük, hogy a felhasználókat az őrületbe kergeség? -
dz1
tag
Egy gyártó pedig jobban teszi, ha a felhasználói igényeket is figyelembe veszi, különben ki fogja megvenni a termékeit?
Hát szerintem a Hd58xx-as karik után sem kapkodnak nagyon(5850 80-90k, 5870 100k).
A másik dolog meg, hogy az ATI technológiai hátrányban van az NV-vel szemben,( 3d vision, Physix, CUDA támogatás hiánya) magyarán az ATI kullog az NVIDIA után. már több mint egy éve lehet kapni 3d vision kitett, legnagyobb supportja a 3D megoldások közül a 3D vizsönek van. Jelenleg a játékokban legnagyobb látvány javulást 3D-vel(3d vision)lehet elérni. Nálunk az ATI által támogatott 3d megoldások(iz3d, zalman polarizációs monitorok) közül kereskedelmi forgalomban egyik sem kapható, vagyis a gyakorlatban nem létezik ATI-ra 3D. -
dz1
tag
Nem teljesen értem, ez a hozzászólásod hogyan kapcsolódik az enyémhez?
Te ezt írtad:
Egy gyártó pedig jobban teszi, ha a felhasználói igényeket is figyelembe veszi,Ez úgy hangzott mint ha az NV nem venné figyelembe a felhasználói igényeket. Erre reagáltam én.
Ennyi erővel írhatnám, hogy az NV technológiai hátrányban van és az Ati mögött kullog, mert nem támogatja az eyefinity-t meg a havoc-ot, meg a stream-et..
De mégis írtad. Az "eyefinity" ellenfele a 3D vision surrond. Szerinted melyik a fejlettebb megoldás a kettő közül, amihez csak többmonitoros támogatás van, vagy amihez a többmonitoros támogatáson kívül társul hozzá még 3D hatás is?
A "havoc" az meg egy nyílt szabvány támogat mindent, "a stream"-re meg inkább nem is reagálok. Lényeg: Én még mindig úgy látom, hogy technológia hátrányban van az ATI az NV-vel szemben még ha neked savanyú is a szőlő.
Ezért érdemesebb inkább NV-t választani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest