-
IT café
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Timyyy
őstag
A review pontok osztását elmagyarázná nekem valaki? Csak mert rohadtul nem annyit kapok mint amennyit a GB előzetesen saccol.
Csináltam most egy értékelést, először magáról a tranzakcióról ugye, ez elvileg 5 pont. Utána a termékről, szép, normális szöveggel. Tettem fel képeket (30 pont), majd levideóztam normálisan, körbemutogatva mindent, amire ugye azt írja a GB hogy 50-250 pont kapható rá. Ez mitől függ?
Nem összecsapott munkát végeztem, és 70 pontot kaptam összesen... nevetséges. -
Timyyy
őstag
November 19-én rendeltem kollégámnak telefont... először és utoljára szerintem, más nevében. Soha nem akadt el / húzódott el ennyi ideig csomagom, most viszont igen.
Ezt látom a nyomkövetésben:
Ez mit takar? Tovább jutott a lopási folyamaton és meg fog majd érkezni hozzám, vagy ez a lenyúlós tranzitos bejegyzés?
-
Timyyy
őstag
Újabb levél a GB-től eltűnt telefon ügyben. November 15-i a rendelés, tehát a 60 nap január 15-én letellik, kilátásba is helyeztem nekik a paypal refund-ot, erre ezt kaptam:
According to the policy of our company, we would process the issue regarding refund or reshipment when the mail is shipped out 45 business days and the customer still has not received it.
If you still have not received the package until Feb 04, please contact us again and we will offer you solutions at that time .Ennyire hülyének néznek egyébként? Biztos nem várom meg a február 4-et, miért is tenném? Vagy arra játszanak, hogy addigra kifutok valamilyen határidőből esetleg a paypal szemszögéből is?
-
Timyyy
őstag
Eltűnt telefon ügy folytatódik, ugyebár nyitva van a ticketem, még a 60 nap nem telt le, de már kerestetem a csomagom.
Ezzel párhuzamosan nyitott ma egy külön új ticketet a GB, aminek ez a szövege:We are sorry for the delivery issue of your package.
(1) The latest logistics information:
2018-12-19 13:40:00The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.
2018-12-19 10:17:00The international shipment has been processed in the export parcel center
2018-12-18 21:44:00The international shipment has been processed in the parcel center of origin
2) Your delivery deadline is February 4,2019.
This is the deadline given by the shipping company, as in some rare case it will take longer than the delivery time frame to deliver the package.
3)To resolve the problem, please kindly tell us your address again.
Consignee name:
Detailed address:
City:
State:
Zip code:
Country:
Phone number:
We sincerely apologize for any inconvenience we caused. Look forward to hearing from you.Más is kapott ilyet? Most ha ezt kitöltöm újra az adataimmal és elküldöm nekik (ahogy meg is tettem), akkor tulképp mi fog történni? És miért külön ticketben írták ezt?
-
Timyyy
őstag
Váratlan fordulat!
A rendeléstől számított 60 nap holnap tellik le, a feladástól számított pedig február 4 lenne.
Ma írt a GB a tickethez, hogy akkor válasszak, újraküldjék-e, vagy adják a teljes refundot. (Redmi note6pro)
Paypalt még be sem kellett vonnom, pedig már a legrosszabbra és leghosszabbra készültem.Szerk:
Ez az a ticket, amit a GB nyitott, nem az enyém. A WINTER féle, amit Silent ügyintézése után kaptam a többiekkel együtt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest