- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
-
IT café
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vandor01
őstag
válasz Silent77 #33464 üzenetére
ez mit jelent??
eddig az összegik sarc mentes a rendelés???
ez EU-s rendelet vagy csak orbaniai?vagy mi?
minden forumozo kap ennyi casht??
én CNY be kérem!CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
válasz Silent77 #33466 üzenetére
na ez kiraly....
de eddig is a "kerekites" miatt azaz a NAV a beszedestol el kell tekintennie.. miatt
eddig is kb enny ivolt az osszeg!akkor most ez EU hivatalos rendelkezes azaz a 22euro helyett 36euro lesz a limit!
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Lomas
tag
válasz Silent77 #33643 üzenetére
Üdv, én is csatlakoztam mail-ben, a részleteket leírtam.
A legnagyobb bajom az, hogy évek óta vásárolok Alin, a legdrágább csomagom 115USD volt, illetve közel 100 rendelésem volt. Mivel egyszer jött hibás termék, és azt is korrekt módon rendezték, feltételeztem, hogy ez a GB-nél is így lesz, pontosabban azt, hogy ez is egy korrekt cég. Ez sajnos hiba volt... Olvasva ezeket a 20%-os kártérítés felajánlásokat, még elkeserítőbb a helyzet.
Nem egy csomag alapján ítélkezem, hangsúlyozni szeretném... Van további kettő rendelésem az MI 8 black friday rendelésemen kívül, ami eltűnt Feucht-ban. Mindkettő november 23-ai rendelés. Az egyik egy 70mia + GPS kamera, priority line, biztosítva, bankkártyával, amit végül - cirka egy havi csúszással - december 27-én sikerült paid-ből "partly shipped" státuszba tenniük, ez egyben az utolsó track info, gondolom úton van, kínából, reménykedem benne, hogy túléli feuchtot és végre megkapok valamit. A másik egyehhez tartozó 64GB-s Mc SDXC kártya, ezen 11.27 az utolsó track info, azóta semmi.
Megértem hogy többen vagytok, akik háborogtok azokon, akik a GB-t hibáztatják, de az én abszolút peches szériám megalapozza ezt, azt hiszem... Nyilván, ha lett volna korábbi negatív tapasztalatom, vagy épp előbb olvasom ezt a topicot, nem spóroltam volna a szállításon, hiszen biztosítást sem viccből kötöttem a saját kontómra. A röhej az, hogy két másik kollégámnak is javasoltam a GB-t, mindkettő csomagja ideért karácsonyra... Na, asszem' ilyesmire a közeljövőben nem fog sor kerülni... Sajnálom, de nagyon pipa és elkeseredett vagyok, hogy így át lettem húzva a palánkon... Várom a 60 napot, és bízom egy konszolidált és korrekt ügyintézésben. A bankommal már egyeztettem, mondták, ha nem jutok dűlőre, menjek, segíteni fognak. Igaz, majd 25 éve ügyfelük vagyok.
Jut eszembe, pontosan mi a bánatom az a "partly shipped"? Darabokban jön a kamera, mint az ikeás bútor? Mondjuk már ezen sem fogok meglepődni, az tuti...[ Szerkesztve ]
-
894418a684
újonc
válasz Silent77 #32428 üzenetére
Szia
Lenne egy kérdésem hogy nem e tudod hogy Netherlands Registered(PDM)-nél magyarországon kik hozzák házhoz
Mert az a helyzet hogy kissebb baki lett a cím megadásakor
Irányítószám és utca stimmel de városnak rosszat adtam meg
És pesten is van egy olyan cím csak nem utcával hanem Úttal
Nem tudod ilyenkor mi a teendő és hov kellene fordulnom mert nem kevés pénzröl van szó -
Lagos
újonc
-
Lomas
tag
válasz Silent77 #33748 üzenetére
Köszönöm - szerintem mindenki nevében, aki a feuchti ügyben érintett - hogy próbálsz nekünk segíteni! Kérlek jelezd továbbra is, ha bármi információd van.
De most komolyan, már boztosított csomagoknál sem korrektek? Mi fizettünk egy olyan biztosítást, amit nem is kellett volna igazán, mert a csomagokért övék a felelősség, úgy gondolom, őket nem éri kár a mi biztosításunk miatt, és ezt nem akarják továbbadni? Hát milyen cég ez, könyörgöm...
[ Szerkesztve ]
-
Flexy90
senior tag
válasz Silent77 #33748 üzenetére
Valószínűleg a Te közbenjárásod miatt nyitottak új ticketet, mert én is kaptam.
Nekem egy Winter nevezetű írt, de nem kérte újra a címem, csak írta, hogy várjak 5-7 munkanapot és felajánlott néhány pontot. Nem bánnám, ha nem kellene februárig várni a pénzemre, de türelmes vagyokSzerk.: A ticketek nektek is csak linkről nyílnak meg? Ha listából kattintok, hibát dob és nem nyitja meg.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Fan
-
Lomas
tag
válasz Silent77 #33808 üzenetére
Szia, nem lehet, hogy ezt a levelet az említett 5 db csomaggal összefüggésben küldték?
Bár ez is eléggé sablonszövegnek tűnik...
"Dear ...,
Thank you for your patience.
I apologize for my late response.
Please rest assured that the item is on its way.
Please wait for it patiently to reach you.
Hope you will receive it earlier.
Apologize for the inconvenience we caused again.
If you need any help, please feel free to contact us anytime.
Best wishes for 2019 from GearBest.
Cherish
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/" -
Ferike81
senior tag
válasz Silent77 #33874 üzenetére
Nagyon jól tetted! Sajnos az utóbbi 2-3 hónapban elég szánalmas a topik stílusa és a téma is. Jó megértem, hogy vannak akiknek nem jött meg rendelése, de azért elég gáz a stílus amit megengednek maguknak itt egyes emberkék. A szerencséjük az, hogy nagyon türelmes ember vagy.
Hátha lassan visszatérünk a régi kerékvágásba.Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
vandor01
őstag
válasz Silent77 #33874 üzenetére
nagyon helyes!
visszaterni a regi kerekvágásba?
amig a vilag es a Gearbest nem tervissza a "normal" uzletmenetre azaz nincs kontrol a melosok felett addig lopkodni fogjak a cuccainkat lehet ez akarmelyik repter vagy fogado es atcsomgolokozpont barhol europaban! ezt a topikot vegig olvasva evrol evre rosszabbodik a helyzet! remélem nem még rosszabb lesz!!
Ezeknek a figyelembevetelével rendelgessuk fizessunk a szallitasert a biztositasert majd hadakozzunk a szélmalommal ha meg megjön örüljünkCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Kecsotam
tag
válasz Silent77 #33998 üzenetére
Köszönöm!
Még egy esélyt kapnak. Nem fogadom el, bizonyítom nekik, hogy volt biztosításom és az egész összegre igényt tartok. Illetve megerősítem, hogy nem szeretném ha a paypalhoz kellene fordulnom, bízok az együttműködésben.És ha ezután se akarják a teljes összeget visszaadni, keresni foglak, köszönöm szépen Silent77 a lehetőséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs