Új hozzászólás Aktív témák

  • PepeDon

    tag

    válasz Lomas #34267 üzenetére

    Az eredeti rendelés ment Feuchton keresztül (vagyis addig) német postás DHL csomag volt. Utána Winterrel leveleztem, hogy holland postával küldjék. Közben volt még egy telefon rendelésem és az holland postával jött és meg is jött. Azért is kértem, hogy azzal küldjék. A német egy kicsit rizikós lett volna.
    Újraküldésre nem lehetett biztosítást kötni, hiába kértem. Először azt írta vissza, hogy elfogyott 10-15 munkanap mire beszerzik a telefont. Abba a pillanatban a weblapon flash sale-be még 190 db volt. Aztán másnap már küldte a track számot. Igaz a csomag utána 10 napig nem mozdult, csak a szokásos címke nyomtatás, szortírozás, stb. Mikor kikerült a Kínaiak karmai közül, szinte száguldott a csomag. Csak amíg elintézi az ember, hogy ugyan csináljanak már valamit, az az idegesítő.

    Szerintem a harmadik rendelésedről is ha kiderül, hogy "eltűnt" visszafizetik a teljes összeget (esetleg mínusz biztosítási díj). És nem kell visszaküldeni a gps-t.
    Pontokat nem fognak beszámítani. Kérni lehet, hogy holland postával küldjék. De hogy el is fogadják-e és ténylegesen úgy is küldik az jó kérdés. Én is attól féltem, hogy sima csomagként elküldik, aztán fizethetek vámot, áfát és akkor már nem lett volna akkora biznisz.

Új hozzászólás Aktív témák