Új hozzászólás Aktív témák

  • #42007296

    törölt tag

    Sziasztok!

    24.-én leadtam egy rendelést a GearBesten egy XY termék-re, de végig "Paid" státuszba maradt. Néztem a terméknél a feladás dátumát és napról napra ez tolódott, pedig úgy jelezte hogy készleten van. Megelégeltem és visszamondtam a rendelést. Jött is másnap reggelre a válasz, hogy sajnos elfogyott és már nem forgalmazzák ezt a terméket, de válasszak másikat... Visszairtam, hogy nagyon csalódtam, meg hogy hiába vártam...bla-bla...(a szokásos duma a gyorsabb ügyintézés érdekében) és hogy utalják vissza a pénzem a paypal-ra mert nem szeretnék mást venni. Ma már a paypalomon is volt a teljes összeg.

    Hiába volt "készleten" a termék, a support válaszalevelében ez állt:

    "Thank you for contacting Gearbest.
    We sincerely apologize for any inconvenience caused.
    Unfortunately, this item below is no longer available and has been discontinued."

    Azóta is elérhetőként fent van a termék....

    Rhcspsz

Új hozzászólás Aktív témák