Új hozzászólás Aktív témák

  • somogy

    tag

    válasz tibcsi0407 #1667 üzenetére

    Köszi! Igen a nekem is ezt írták, csak nem volt tiszta mert a pay pal felületén meg úgy jött le, hogy választ várnak a vevőtől. Amúgy írtad, hogy te még adsz nekik egy esélyt és lehet ,hogy megint rendelsz tőlük. Hát nem tudom, de nem egy korrekt dolog amit művelnek. Bezárták az előző ticketemet, ahol már mindent megbeszéltünk, címet egyeztettünk, meg írták ,hogy a DPD elhagyta a csomagot, erre most nyitottak egy új tickettet és jönnek ezzel megint.

    Dear customer,
    Thank you for placing your order from gearbest.
    At gearbest we are always here to help all our customers.
    We have noticed that a PayPal Non Receipt Dispute has been opened on your order.
    Please note we already have shipped your order.

    Please check the delivery information below:

    The delivery information
    customers: ......, shipping address:....., city: ......, state: ....., zip_code: ...., country: HU, phone:
    Tracking number: 05165003363023,shipping method: EUEXPUK,tracking site: http://www.17track.net/index.shtml,shipping date: 2015-09-03 13:04:33,estimated time: 2-5 business days,
    sku*quantity:128228802 * 1,PB0110101 * 1,

    You can use the tracking number we indicated above to trace your order online and give us feedback.
    We are willing to help you in a professional and friendly manner.

    Could you please reply us and close this PayPal dispute?
    Usually there is always a way for us to resolve the issue to your satisfaction.
    Please feel free to reply this message directly.
    We look forward to hearing from you very soon.

    Thank you for your cooperation.

    A pontok helyén természetesen a nevem és a címem szerepel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák