Aktív témák
-
deedee
őstag
meghót a toshiba 5112-őm.nem olvassa és nem is írja a dvd-t,csak a sima cd-t halylandó olvasni.szal nem próbálkoztam mindenféle fej tisztító lemezekkel meg minden,hanem levittem a bóótba.ott meg a kiscsákó löki a szöveget,hogy ha netalántán mégiscsak jó a cuccos/magyarúl én vagyok a béna amatőr vásárló,aki mindenbe beleköt és úgy mellesleg hót hülye a számítástechnikához/,akkor ennyi meg ennyi ezer pénzt kell nyomatnom bele az ő pénztárgépébe.na erre bólogattam vigyorogva,hogy persze....fizetek./majd ha fagy..../Viszont most utánajártam és azt olvastam pl a mistral honlapján is,hogy igenis felszámítanak lóvét a vak riasztásra.most akkor mi van?egyébként a hét hónapos garancialevélen semmi ilyen nincs ráírva.akkor most kötelezhetnek rá,ha véletlenül megjavul a cuccos?ugyanis ennek is megvan az esélye,hiszen a számítógépek és hardverek esetében bármi megeshet./nem megy a cucc,kiveszed, ráfújsz egyet és láss csodát már müxik is.Vagy nem ..../szal mi van most????
-
Gh0sT
addikt
Hát ez elég gáz helyzet ugyanis:
Ha esetleg rossz volt, és megcsinálták, akkor is simán mondhatja azt, hogy márpedig ennek semmi baja nem volt. Ebben az esetben simán perkálnod kell, mert nem tudod bebizonyítani, hogy valóban rossz volt. Szóval ha nagyon meg akarnak szivatni, akkor meg tudnak, de ez valahogy nem korrekt. Nem lehet ezzel valamit kezdeni?Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
Biaggio
őstag
Leírom az én esetemet, a bolt egy kis üzlet a Blaha közelében:
Bevittem a hangfalamat, recseg, ropog, még pár hónap volt a garanciából. Volt rajta néhány jellegzetes karc, stb. Két nap múlva telfonáltak, mehetek érte, semmi baja:F Bementem, átvettem, megmutatták, szólt rendesen:) Hazavittem, örültem, de megdöbbenve figyeltem fel rá, hogy az erősítőt kicserélték benne :Y Azaz megjavították, de mégse szóltak róla.
Miért? Nem hosszabbodik a garancia... :((( -
Gh0sT
addikt
Én is jártam már úgy, hogy cd írom sorra rontotta a cd-ket, Bevittem szervízbe, ott egy egész hétig azzal írtak és semmi baja nem volt. :F Fene se érti ezeket a mostani hardvereket.
Lassan úgy lesz az ember, hogy ha nem akar ''bevizsgálási díjat'' fizetni, akkor kénytelen elrontani az adott hardvert, nehogy már nekik működjön. Szomorú... :(
Én lehet hogy első felindulásomban jól pofán b*sztam volna az eladót, vagy szervizest. Ebből él, ez a dolga, ezért vásároltam nála. Meg kéne nézni, hogy fogyasztóvédelmi szempontból kinek van igaza. Erősen kétlem, hogy a boltosnak.Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
süti5
őstag
Nem lehetett ott kipróbálni vagy valami?
Kíváncsi lennék, Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség mit szólna ehhez, vagy az ilyen gyakorlathoz, pláne, ha honlapon is fel van tüntetve.
Annyira jó lenne egyszer-kétszer megszívatni az ilyen cégeket - nem először hallok rosszat a Mistralról:( -
deedee
őstag
MINDENESETRE HA NETALÁNTÁN ''MEGJAVULNA'' A CUCCOS ÉS FIZETNI KELL,AKKOR NAGYON-NAGYON RÉSZLETES SZÁMLÁT FOGOK KÉRNI ÉS RÁIRATOK MINDEN TÉNYT ÉS MÁR KÜLDÖM IS A MEGFELELŐ SZERVHEZ REKLAMÁLÁS CÉLJÁBÓL.vagy egyszerüen hónomalá vágom az írót és fapofával kisétálok a boltból.pereljen be ha nem tetszik neki.
-
deedee
őstag
a havernak szintén behalt a tosija és kapott a bluefishben egy lg 8*-ost plussz 8000 ráfizuval.mázli.remélem nekem is hasonló jó dolog fog kikerekedni a dologból.a megmókult,javítgatott cuccosokban/dvd rom,író,cd rom stb/ nem igazán bízok...
-
klepto
addikt
Az ilyen esetekben, ha tuti nem működik, és le akar húzni a boltos, akkor a fogyasztóvédelemmel kell fenyegetőzni, és megoldódik a kérdés ;]
Szerencsére ahol én lakom, ott nincs ilyen a kedvenc boltomban :D Ha valami nálam nem műkszik, de nála igen, akkor szarik rám, beültet a gép elé (mert neki 2 megy folyamatosan), és ha a nyitvatartási idő alatt nem jön elő a hiba, akkor mehetek haza, ha meg előjön, akkor cseréli :C Jártam már így :DDDHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
Esmein
nagyúr
Mistral. Már megint. Megéri ez nekik ? Meg hát mert sokan nem húzzák fel az agyukat rajta. A fogyasztóvédelemmel meg semmire nem mész ellenük. Próbáld csak ki :)
"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson
-
Tuncsi
tag
Nem csak a mistralban megy ez így, hanem a kékhalacskában is!
Múltkor bevittem a memóriámat, mert úgy tűnt az halt be, ezzel szemben náluk a szervízben tökéletesen muzsikált! Erre fizetnem kellett 1500 ftot, mondván, hogy így jártam :( szóval könnyen megesik!!!
[Szerkesztve]csak nem történt vala vele valami????? :) ------------------------------------------ konfigom: http://tuncsi.uw.hu/konfig.jpg
-
L3zl13
nagyúr
Ez valamelyes korrekt is. Mert tényleg foglalkozniuk kell vele, mikor valójában (ha jó volt a cucc) nem is lett volna kötelességük.
Csak akkor van gond, ha esetleg rossz volt. Megjavítják, és utánna azt mondják nem volt rossz, hogy leperkáltassák veled a bevizsgálásit.Aki hülye, haljon meg!
-
warmaster
aktív tag
Meg tudom érteni a cégeket, mert biztos vannak olyan emberek, akik bepróbálkoznak, hátha sikrül nekik elsütni a régi motyójukat. Persze fizetni csak akkor ha valóban jó a cucc. Azt fontos betartani, hogy végig látnod kell a hardvert, amit beviszel, hogy ne tudják sutyiban megjavítani, kicserélni.
A kultúra úgy hull le rólam, mint másról a ruha a boldog szerelemben...
-
Amigo78
senior tag
válasz warmaster #16 üzenetére
garanciális termékre nem szabhatnak ki semmijen dijjat euszabály! 1ébként a debreceni mistrál már párszor összeakadt a fogyasztovédelemmel de pl ilyen téren pl matáriálteszt jeles..... egyszer 1 régi kártyámon akadt meg zajos volt a hütés beviszem h nem koser nézik télleg akad srác két mozdulattal cserélte a ventijét semmi zokszo...... 1ébként eus elöirás pl hogy kell lenni anyanyelvi leirásnak essetartják be:(
-
Tuncsi
tag
Ja, csak például a kékhalban tudsz fizetni 2%-os cseregaranciát, ami ugye azt jelenti, hogy ha behal a cuccod, akkor nem kell két hetet várni a bevizsgálásra, hanem azon nyomban ránéznek, és ha rossz ténylegesen, akkor nyomják az újat a kezedbe! Mondjuk ilyen esetben, ha még plusz 2%-ot is fizetek, azért korrekt lenne, ha ingyen történne a bevizsgálás, akkor is ha mégsem az az alkatrészem pukkant meg!
Múltkor visszavittem az nf7-s lapom, mert winből nem akart kikapcsolódni a gép!
Ekkor tökre érdekes dolgot közöltek velem! Aszittem vágok egy hátast!!!
A proci foglalat mellett van egy matrica, és azon volt egy icike picike csík (ugye máshogy nem tudja az ember a ventit rácuppantani a procira, mármint esetembe, csak egy kicsiny csavarhúzó segítségével, és könnyen megeshet az ilyen)!! Ezzel elveszítettem a garanciát, mondták, ha akarok fordulja a fogyasztóvédelmisekhez!!!
''Szerencsére'' nem az alaplapommal volt a gond, mint utólag kiderült, hanem a táppal! De, hogy mennyi mindenre kell figyelnie az embernek, hogy megőrizze a garnciát!!! Jól bebiztosítják magukat az fix!!!!!! :DDcsak nem történt vala vele valami????? :) ------------------------------------------ konfigom: http://tuncsi.uw.hu/konfig.jpg
Aktív témák
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- HP Notebook - 15-da0035nh
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- SONY Xperia 1 V 12GB/256GB fekete - mint az új, 2,5 év garanciával!
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen