- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology routerek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
Sanszos, hogy igen. Amúgy nagyon egyszerű, az óra menüjében valahol megtalálod az SN-t ha változott, akkor reklamálj. De csak akkor reklamálhatsz, ha a kötelező 1 éves jótállási idő alatt történt (de azt hiszem ezekre a Huawei is csak 1 gyári garit ad).
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Indian74 #24633 üzenetére
Pedig ez nekem sima sim kontakt hibának tűnik. Szerintem a sim kártyáidon szép vájat van már a sok ki be húzogatástól, és ebben a készülékben pont nem érintkezik rendesen. Nekem is van egy ilyen simem, megyek is cseréltetni ha arra járok (anno volte mókolás miatt sokat húzogattam ki-be).
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #24671 üzenetére
Már bocs, de ez hülyeség, ha valamit elküldök javításra, attól az még az én tulajdonom, majd én eldöntöm, hogy mit szeretnék, ha csak a pénzt tudják visszaadni, azt csak felajánlhatják, de nem vagyok kötelező élni vele, és ha nekem az a gazdaságosabb, akkor dönthetek úgy, hogy majd magamnak megjavíttatom.
Erre is kellene egyébként valami törvény, hogy minden forgalmazásban levő terméknél, mondjuk 10k érték felett legyen kötelező a szervizháttér, mert így a kereskedők sz*rnak bele, nem is cél a javítás, letudják a pénzzel, tudják, hogy ők ígyis jól járnak, mert a cucc már hatszor annyit ér....
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #24678 üzenetére
Szerintem nincs a világ végén, mert ezek, mint az alza, emag stb, tuti nem foglalkznak ilyenekkel, hogy garis javítás, ennyivel elintézik, h visszaadják a pénzt, a cuccot szerintem meg bedarálják. Vagy valaki kapott már ezektől vissza saját cuccot javítva? Én még nem hallottam róla...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz babcehh #24736 üzenetére
Olyan nincs, hogy anélkül nem élhetsz a jótállási igényeddel. Jogszabályok szerint jótállási jegy VAGY számla, vagy ez, vagy az. Sőt, ha van jótállási jegyed, csak nincs kitöltve, akkor is él a jótállás. Ha egyértelműen beazonosítható a termék, a vásárlás helye és ideje, akkor pláne nem értem mit ugrálnak.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz daver88 #24740 üzenetére
A szerviz nem ír összeget a csereutalványra (ezért nekik nem is kell a számla), azt amikor visszaviszed a boltba, ahol vetted a cuccot, ők nagyon jól fogják tudni mennyit kell visszaadni ne félj, na de ehhez már kell a számla, a kettő nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz pocok88519 #24746 üzenetére
Békéltető. Sajnos ha ilyen pondrók akkor nem tudsz mást tenni. Én sajnos kinézem már ezekből, hogy 3 hétig vártak, elgörbítettek pár lábat, aztán visszaküdik, nekem eléggé gyanús, hogy az érdeklődésed után jöttek ezzel a lerázó kamu dumával. 30 nap után járna az új lap. Nem volt náluk annyit?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz pocok88519 #24754 üzenetére
Amúgy egy ilyen "görbült" láb akkora deal? nem lehet visszagörbíteni sehogy?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
Most gondoljuk át logikusan. Átvették a cuccot javításra, ergo elismerték, hogy nincs rajta sérülés. Innentől már az ő szakállukra ketyeg a dolog. Ki veszi ezt be, hogy átveszik majd továbbküldik úgy, hogy meg se nézik, hogy nem sérült? Mert ez amit állítnak csak így fordulhat elő. Szóval nálam már itt kibukik, hogy hazudnak. Meg, hogy PONT aznap ér vissza az alaplap, amikor érdeklődött... aha.... na velem próbálnák ezt eljátszani, bemennék aztán kikapnám a pultból a bohócot. Átvették a gyökerek, akkor kellett volna jelezniük, hogy bármi sérülés van, hát mi ez már.... Egyébként TMX is szereti átverni az embereket folyadék indikátorra víz csepegtetéssel, nálam is bepróbálkoztak anno. Szerencsére elküldés előtt lefilmeztem a telót, és direkt felvettem, hogy látszódjon a jack csatinál a fehér indikátor, ami már piros volt, mire visszakaptam.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
De ő most a bolttal van jogviszonyban, ergo ha átveszik tőle, onnantól vállalják, hogy az megfelel a jótállási igényeknek. Vagy ha te lennél ott a pultban, akkor nem néznéd át? Dehogynem tuti nagyítóval átnézik. Ez az utólag kitalálok ezt-azt igen gusztustalan és átlátszó dolog.
Amit írtál is hazugság, átverés, mármint, hogy nem az az idő számít, amikor leadtad náluk. De bizony az számít, és ha onnantól a 30. napon belül nnics a kezedben a javított termék automatikusan új, a régivel mindenben megegyező terméket kell adniuk. Amúgy tök jók ezek az új fogyvéd jogszabályok, csak hát szerv nincs hozzá, aki betartassa...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz pocok88519 #24776 üzenetére
Saját bevizsgálás eredménye olyan, mint a semmi. Kérjél független szakértői vizsgálatot, a boltnak kell állnia ahol vetted, mivel rajtuk a bizonyítás terhe. Ha megtagadják vásárlók könyve + békéltető, kapják a bírságot.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Brash89 #24868 üzenetére
De az ő "véleményük" lópikulát se ér, a saját tehenét mindenki védeni fogja. Egy független szakértői vizsgálatot kell követelned, kiharcolnod, és mivel a bizonyítás rajtuk van, az ő költségükre. Meg megkérdezném azt aki azt mondja, h ugyan drága barátom, ha ez nem hiba, akkor te is megvennél egy ilyen tévét szó nélkül a boltban igaz?? Kíváncsi lennék a válaszra.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Brash89 #24878 üzenetére
Ugye ezzel a lendülettel elkérted a vásárlók könyvét is, és leírtad ezt a bullshitet?? Ugyanis velük vagy szerződésben, KUTYA KÖTELESSÉGÜK átvenni, és foglalkozni vele, nem küldhetnek sehová. Nekik kell vele foglalkozni pont, Vidd vissza, és tedd ezt. Sok helyen próbálják hülyének nézni a "nem tudatos fogyasztókat", de ezt már komolyan vicc kategória, hogy egy ekkora áruházlánc ilyet megenged magának. Javaslom még hívd fel az online ügyfélszolgálatukat is, ott is segítettek már nekem, amikor üzletben hülyének akartak nézni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #24885 üzenetére
Közben írtam a kollegának, hogy a MM szépen átverte, ugyanis 60 napos elállása volt, és vissza kellett volna venniük tőle a tévét szó nélkül...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Azt ugye jól tudom, hogy a kötelező, ársávos jótállást nem lehet a beüzemelés feltételeihez kötni? (mondjuk egy tűzhelynél).
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
Ez a sütő bekötés izi pizi volt... Amúgy rafináltak, 20 ezerrel legombolják azt, aki tudatlan. Mármint a MM. Mert csak gyári plusz garihoz kötik a szerződött partner bekötést. Kötelező garihoz nem kell.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz AxBattler #24933 üzenetére
Dehogyis, visszaviszed bármelyik üzletükbe és puszi. Online rendelést 2 módon tudsz MM üzletben átvenni, csomagpontként, vagy ha van üzletben készlet a termékből, akkor választhatod az azonnali áruházi átvételt, utána befoglalják neked, és mehetsz is érte. De ezzel óvatosan, mert divat lett náluk a bontott termékeket online rendelőknek újként félretenni...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #24938 üzenetére
Azok is visszavitt telók, én is vittem vissza egyszer egy telót, mert nem tetszett, aztán amíg nézelődtem már tették is ki a vitrinbe egy zárható kazettába újként egy "védófóliával ellátva" matricával, és igen, drágábban, mint az új ára. Persze a fólia az a gyári volt a telón.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz G.Guido #24962 üzenetére
CSERE utalvány a neve, a lőtéri kutyát nem érdekli mi mennyi lett, a kereskedőnek kötelezően adnia kell egy ugyanolyan (annak hiányában egy tudásában, peremétereiben megegyező) készüléket, ő pedig a gyártótól megkapja majd, A következő lépés pedig a pénz vissza. Ott sem érdekel senkit a kereskedő áfája.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- iPhone topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Amazon Fire TV stick/box
- Kés topik
- DIGI Mobil
- További aktív témák...
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen