Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    válasz Chaser #4867 üzenetére

    Nem vagy köteles sem a szervizzel, sem a gyártóval foglalkozni a jótállás ill szavatosság időtartama alatt. Mivel a vásárlással egy szerződés jött létre a vásárló és eladó között. Harmadik, negyedik félnek ehhez köze nincs.
    Az, hogy az acernek itthon nincs szervize megint nem érdekes. Van egy törvényben foglalt határidő ahhoz kell magukat tartsák (már ha szervizbe viszem a cuccot). Egyébként acer esetében már csak a külföldi szerviz okán is a kiskerbe vinném a notit.

    "mit és hogyan részletez" ezt nem értem. Azt kell leírja mit csinált. Ezen mit kell eldönteni?
    Csőtörés volt nálunk nem túl rég. A biztositó ki is vágott volna minket, ha viszünk egy számlát, hogy csőtörés kijavitva. :K

    Amd - Radeon - Ryzen

  • #95590400

    törölt tag

    válasz Chaser #4867 üzenetére

    van szép számmal. kb. az van benne, a jótállás viselője az eladó fél. azaz a kereskedő, akitől megvette az ember. mindegy, h multi, mindegy, h sarki pécébolt, vagy webáruház.
    h a szerviz-gyártó-nagyker szentháromságban milyen összefüggések vannak, az az ő dolguk. alapvetően őket sem érdekli, annyuk mit arénázik otthon egy nem működő laptopért, vagy ki mennyi vért izzad, amíg előteremti a rávalót.
    ez van, ezt vállalták, nem csak abból áll a kereskedő élete, h kivesz egy helyiséget, vagy csinál egy weboldalt, fizet pár alkalmazottat, rendel árut, fizetnek érte, aztán mehet a vevő isten hírével.
    az ilyen demagógiát, h ki mennyi munkahelyet semmisít meg, hagyjuk, részemről.
    nem mellesleg jóval több tisztességtelenség volt eddig még a kereskedők részéről, mint a vásárlókéról (mistral, kékhal, folytassam a sort?)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák