-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #25207 üzenetére
Dead on Arrival - már kibontáskor kuka
-
jeni
félisten
válasz 7Heads Drago #25207 üzenetére
Ha én lennék a tulaj.
Aquacomp :én nem remélek tőlük semmit jót.
Bármi törlést látnak rajta egyből a garit megvonják.
Szereléskor tört le?
Nekem is volt Asrock DOA lap ami gyári hibás volt tulajdonképpen 15 napon belül kell válaszolni vagy igyekezniuk, hogy cserét kapj. Tudtommal 15 nap után már kölcsön készüléket kellene elvileg kapnod. Én többször telefonáltam időben és a 29 napon írták jóvá és kaptak zsír újat.
Persze ez nem az Aquacomp volt. Amúgy nálam működött a lap de BIOS hibája volt neki. Volt mikor elindult és újra elindult 3.4. indíitásra javult meg de a következő napon ismét nem indult el egyből. Nem tudta a hardver paramétereit megjegyezni. Elem csere is volt benne.
DOA azt jelenti, hogy gyári hibás a termék a felhasználótól függetlenül.
Persze azt nem tudom, hogy ez jelenti, hogy fizikailag sérült vagy nem sérült a termék vagyis egy kalap alá vehetőek a kettő.[ Szerkesztve ]