- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- YouTube
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
Jogszabályból eredően nincs ún. "helyszíni garancia" kötelezettsége a forgalmazónak. Hasonló ugyan van a kötelező jótállás hatálya alá tartozó 10 kg-nál nehezebb termékek esetében, amiknél az üzemeltetés helyén kell a javítást elvégezni. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a forgalmazónak kell gondoskodnia az el- és visszaszállításról. Szerintem viszont nem erre gondoltál, amikor azt mondtad, hogy "adott egy helyszíni garanciával megjelölt eszköz". Mivel tehát nincs jogszabályi kötelezettség, ezért a jótállási jegyen (vagy szerződésben) vállaltak az irányadóak. Természetesen a jogszabályi minimum ebben az esetben is adott és felülbírálhatatlan.
- kinek kell kimennie a helyszínre? annak, akinél vásárolva lett, vagy felhívja a tulaj a telefonszámot, ami a garlapon van, és ők küldenek valakit?
Akit a jótállási jegyen kötelezettként megjelöltek, azt kell megkeresnie a fogyasztónak a jótállási igényével és annak kell intézkednie az ügyben.
- a helyszíni garanciát jelent az is, ha meg sem nézik a helyszínen, hanem felfogja a kiérkező személy és elviszi a szervízközpontba?
Hogy mi számít helyszíni garanciának, azt a szerződésben kell keresni.
- abban az esetben, ha mégsincs semmi hibája az eszköznek, kifizettethetik a kiszállást? A garlapon nincs semmi feltüntetve erre voatkozólag..
A szerződésben - jótállási jegyen(garlapon) - nem részletezett dolgokra a PTK paragrafusai érvényesek.
Nagyon sok összetevője van azért ennek a kérdésnek, szóval konkrétumok nélkül elég nehéz pontos választ adni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- XBOX360/One/One S/One X konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!