- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czmorek
aktív tag
válasz Superhun #21659 üzenetére
Köszönöm a segítségeteket!
Néha úgy érzem egyes boltok szinte időzített bombaként kezelik az új monitorokat, csak vegyél hozzá feláras szolgáltatást, de közbe ott van a 14napos elállási jogod ha online vetted meg...
Az, hogy nekem kell visszajuttatnom az már nem probléma ilyen helyzetben nekem.
Nálam eddig ha pixelhibás lett egy monitor akkor az pár nap állandó használat mellett mindig feltűnt, vagy akkor jött elő és mentek is vissza, de ha más furcsaságok kerülnének elő csak észrevenném azt is... -
Exodion
aktív tag
válasz Superhun #21769 üzenetére
A gyartoi RMA az esetek 90% -ban megvan <1het alatt. Az hogy a magyar kisker gariztatas eltart 3-4-5 honapig azert van mert a vasarlo hulye es majd a kisker, a nagyker meg a beszallito mindenki tesztel es ha mindenkin atmegy csak akkor kuldik a gyartonak. A gyartonal eltolt egy par napot es mar megy is visszafele. Visszafele meg megint tesztel mindenki mielott megkapod.
A masik oldalrol meg nem minden gyarto all szoba a vasarloval. Ha jol tudom csak az EVGA, a Giga, Corsair, Seasonic azok a gyartok akik PC komponensek eseteben a vasarlotol direktben fogadjak a hibas termeket. A tobbiek vegigzavarnak a retail lancon es ottvagy ahol a part szakad.
Pont ebbol volt tavaly a szivashalmazom. A 400eFt -os VGA-mon ult 1hetet a kisker, aztan 3honapot a Ramiris, es 3napot az ASUS. Masodik alkalommal 1-1het + 3nap ismet az ASUS. Az itt a gond hogy a gyartonal majdnem minden esetben van RMA szolgaltatas csak nem a kisembernek szol; azt a disztributor tudja intezni. Sok esetben a gyartoval mar azt is nehez elintezni hogy toled direktben fogadjak a hiba leirasat, mert ugye a vasarlo hulye igy hiaba csatolsz te leirast a hibarol a gyartonak az hozzajuk NEM jut el. Oh a szep emlkekek amikor a Cseh ASUS-al kellett birkozni hogy adjanak mar egy kontaktot a szervizbe es nagy nehezen tudtam nekik konkret hibaleirast adni. -
őstag
válasz Superhun #21786 üzenetére
Superhun, Lucky:
Igen végig gondoltam és elolvastam az ide vonatkozó részt. Világosan le van írva ha a terméket megvettem használtan vagyis az én tulajdonom és a jótállást én érvényesíthetem. A jog nem írja elő az adávételit a tulajdonjog bizonyítására. Ha a jótállási jegyet felmutatom ami a termékre vonatkozik és itt vége a történetnek. A bolt a jótállási jegy felmutatójával van jogviszonyban. Ha nem így lenne, hogyan cserélték volna már ki elsőre is?
Tudom mi a garancia és a jótállás között a külömbség, ha viszont nincs külön leírva akkor azok a feltételek érvényesek mint az első évre. A papíron pedig így van, hogy Jótállás: 36hó
Jelen esetben amúgy sem a jótállási feltételekkel van a gond.
Én elhiszem ha nem így van, de akkor látnom kellene egy jogszabályt ami egyértelműen kimond valamit, de eddig nem találtam. -
asdf_
veterán
válasz Superhun #21795 üzenetére
Átvágva a csomót: A boltnak javítania, cserélnie, pénzt visszaadnia kell. Ebben a sorrendben. Javítani mondjuk nem tud (azt mondja, hogy nem tud, vagy tényleg nem), cserélni nem tud (gyártó nem cserél, hanem pénzt ad vissza, és még ha beszerezhető is a termék, mondjuk két hétre inaktívvá teszi a terméket az ügyviteli rendszerben, de akár csak nem elérhetőre), és mi marad hátra,mint utolsó lehetőség, saaaaaaaaaaaaajnos csak a pénzt tudja visszaadni. Nem kell ide semmi jogszabály.
-
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #21797 üzenetére
És ez (#21798) Lackooo84-nak is:
Számomra az az eset érdekes, hogy valahol a gari láncban "eltűnik" a termék, és a kiskerhez már csak a pénz érkezik vissza, így gyakorlatilag muszáj elállnia a szerződéstől a kiskernek. A jogszabály alapján viszont egyértelműen csak a vevő kezdeményezheti az elállást.
Érdekesnek érdekes, de ha a kisker csak a pénzt kapja vissza, akkor abból tud főzni, ami van. És a bolt nem eláll a szerződéstől, hanem jótállási kötelezettségét amódon teljesíti, hogy mivel sem a javítás, sem a csere nem megoldható, így visszaadja a pénzt. Brüsszelig is mehetsz, de ez így legális lesz.
Ez mondjuk akkor érdekes, ha pl. egy 100 ezres VGA ára felmegy 150-re, amikor simán megérte volna kiküldeni külföldre is a cuccot (és mondjuk pont van RMA szolgáltatása a gyártónak földi halandók számára is), de ezt már nem teheti meg a vevő, mert egyszerűen már nincs meg a termék.
Igen, és a kisker sem tudja megtenni, mert nem tudja előre, hogy mi lesz a történet vége, ugyanúgy a kész tényekkel szembesül, mint a vevő. Nekem a HDD gyárakat elárasztó árvizek idején fulleredetihivatalosorigi WD disztributor adott viszza szerverbe való HDD helyett egy azonos kapacitású WD Blue HDD-t. Szerinted milyen arcot vágtam? És nagyon vicces volt, mert pár hónap kellett csak, és megdöglött még egy. Mivel ugyanonnan volt, már ismertem a járást, így szépen nyitottam egy RMA-t, kiment futárral, és érdekes módon szerverbe való jött vissza. Szóval igen, csaló minden bolt, a valóságban meg inkább a nagyker vagy valaki még előtte.
(#21798) Lackooo84
, és jó lenne kikötni, hogy márpedig amíg van nekik a termékből, addig csere.
Írtam már korábban, szerinte d mennyi elintézni, hogy ne legyen? Három klikk, vagy négy?
[ Szerkesztve ]
-
-
Hegyirabló
veterán
válasz Superhun #21820 üzenetére
Az a baj, hogy akarom vemhes, ha akarom nem. Igen, fülzsíros lett a fülhallgató. De mi van, ha nem tette be a fülébe, hanem csak kibontotta, és természetes fényben a színe nem tetszett neki? Én ma vittem vissza egy tegnapi billentyűzetet, amit szó nélkül visszavettek és a pénzt is visszafizették (kivételesen nagy jó pont a Media Marktnak). Jó, nyilván látták, hogy makulátlan állapotban van, és valóban csak négy órát próbálgattam összesen, de ennyi erővel erre is rá lehet húzni ezt az egészségügyi/testváladék/stb. dolgot, mert jó meleg volt tegnap, izzadtam, testváladék.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Márton
nagyúr
válasz Superhun #21821 üzenetére
Szóval
dji drón, a szakértős boltban vettem, újonnan, első tulaj.
Már több mint 2 hónapja vittem be az üzletbe, mert lassan forog, miközben nem is nyúlok a karokhoz. 6 hét német szervizelés után visszakaptam, de úgy, hogy még gyakrabban forgott, a kapott új táv meg csipogott bekapcsoláskor, ami jellemzően joystick hibára utal. Ki se próbálták, csak leemeltek egyet a polcról, hogy jó lesz..
Most megint küldik ki (minek? hát itthon is csipog), én meg újra heteket várhatok. Erre nincs valami szabály, hogy ha nem sikerült a javítás, akkor ne próbálkozzanak javítgatni, ha már egyszer hivatalos gyártói szervíz? 200e Ft-os munkaeszközömEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Superhun #21850 üzenetére
Vertem én, de hát ők is a disztribúcióval állnak kapcsolatba, akik a magyar szervíznek küldik, akik viszont amíg garis nem nyúlnhatnak bele (!), csak a gyár német szervíze. A covid miatt ez tartott 6 hétig és csak annyi történt, hogy egy új távval kaptam vissza, ami rosszabb mint a leadott. Most túl a 2. hónapon ismét kiküldik németbe. Ez így rendben van, hogy se gép, se cseregép, se pénzvissza és mindezek miatt bevételkiesés? Meddig húzhatják, valami határ csak van?
szerk: nem "még egyszer elromlott", hanem konktéran nem javították meg, ami hibával leadtam tehát sikertelen szervizelés, hozzánemértés, nemtörődömség..
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Hegyirabló
veterán
válasz Superhun #21878 üzenetére
Szia!
Köszönöm!
És még is egy csomó bolt ezt csinálja. Amúgy este átnéztem a jogszabályt, amiből (és a topikból) nekem az jött le, hogy semmilyen indokkal nem utasíthatja el az elállást (kivételeket a jogszabály persze kiköti), mert a jogszabály egyértelmű, internetes vásárlás esetén 14 napon belül vissza kell venni a terméket. Tehát nem tehet olyat sem, hogy használt/kopott/karcos a termék, mert azt, hogy ez a szükséges használatot meghaladó értékcsökkenés-e, nem a kereskedő fogja megállapítani, hanem független szakértő, a bizonyítás terhe pedig rajta van. Ha az kerül megállapításra, hogy az amortizáció értékcsökkenést okozott, akkor polgári perben kérheti a kártalanítást, ha a vásárló nem ismeri el a dolgot.
Mindez persze csak elméleti, a gyakorlatban egészen máshogyan megy a dolog, sajnos.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Márton
nagyúr
válasz Superhun #21913 üzenetére
Ehh. Én 80. napnál járok, hiába verem az asztalt, ők törekednek, a szervíz húzza.. valami 2-3 hónapos limit nagyon kéne..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
válasz Superhun #21952 üzenetére
Ma írtam nekik is.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz Superhun #21997 üzenetére
Ezt nem is tudtam.
Nekem minden termékhez (még a 10 éves 43" FHD TV eredeti csomagolása) a doboza meg is van, félre rakva padlásra. Mennyi doboz, zacsi van a(z) (oldal) padláson.Saját érdekem, hogy az általában 5 év garos termékeket veszek, igy gari idő alatt a szervizbe és vissza juttatás alatt, pont úgy csomagolom el ahogy kaptam/vettem, így általam a sérülés kizárt. épség megóvása garantálva részemről)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
KaitouP
veterán
válasz Superhun #22020 üzenetére
Szuper, köszönöm! A termék mellé kell mellékelni valamilyen nyilatkozatot/írásos igénybejelentést, vagy elég csak e-mail formájában jelezni az igényt az elállásra? Továbbá szükséges/lehet-e jelezni, hogy a visszautalt pénzt számlára, vagy postai úton kérem?
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
#24845312
törölt tag
válasz Superhun #22036 üzenetére
A kb 20 évig működő egerem is Logitech volt, ezért én is elsődlegesen ebből a márkából szerettem volna utódot. Bárcsak ne tettem volna. Ez a Logitech (cég) már nagyon nem az a Logitech, ami régen volt. A kálváriám a G102/G203 egerekkel kezdődött, amit szintén ajánlgattak abban a topikban is. Több darabot is próbáltam ebből, mert egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ekkora hulladékot hogyan adhattak ki Logitech márkanév alatt? Utána megpróbálkoztam az olcsóbb, egyszerűbb Logitech egerekkel is, mint amilyen a 20 éves egerem is volt, de hihetetlen, hogy a Logitech márkanevet mivé süllyesztették az évek, évtizedek alatt, miközben korábban szerintem ők voltak a No.1 (10-15-20 éve legalábbis az én szememben mindenképp).
Egyszerűen föl se bírom fogni, hogy mitől mennek ilyen gyorsan tönkre az egereim, amikor szinte nem is játszok (kizárólag single player FPS-ek jöhetnem nálam szóba), de 99%-ban csak netezek, és még ezt sem bírják ki, pár hónap után vagy a görgő hal be, vagy elkezdenek duplán kattintani, vagy ez a mostani éppen a dupla kattintáson felül még jobb egérgomb lenyomást is érzékel bal egérgombra. -
umfrider
senior tag
válasz Superhun #22049 üzenetére
Ez igaz.
Cordon kizárólag a gyári dobozba hajlandó becsomagolni a terméket és visszaküldeni, tehát erre nem kaptam alternatív megoldást. Pontosabban csak azt, hogy akkor hozzam el én a készüléket.
Mivel muszáj volt megrendelnem a dobozt, így más választás nincs. Ha ez a folyamat 20 hetet vesz igénybe, azért szvsz nem én vagyok a felelős.
Most pedig lassan a doboz rendelésének leadásától 10. hétnél járunk.[ Szerkesztve ]
'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
-
lcee79
őstag
válasz Superhun #22159 üzenetére
Ez jó.
Mert ha van is rajt valami fikarcnyi sérülés, akkor az még nem okozhatná, hogy egyáltalán ne műköjön egy hdd.
Ez eleve egy hibás termék volt valószínűleg, és pont kifgtam.
Nem tudom miért nekem kell stresszelni, hogy a végén én fogok rosszul járni.
Arról meg nem is beszélve, ha azt mondtam volna hogy a 14 napon belüli elállás miatt visszaküldöm, akkr meg nem kellene bizonygatni senkinek semmit, és akkor nézegethetnék később a terméket, hogy miért nem jó.
De mivel tényleg nem működik, ezért küldtem vissza.[ Szerkesztve ]
https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/
-
FerNandor
őstag
válasz Superhun #22187 üzenetére
Még valahol a középen futó kis gumi sorja is rajtavan. Amúgy használati nyom, sérülés nem látszik rajta. Nem sokat mentem vele. Talán 60-80km-t max, 2-3 alkalom. Voltam vele szervizben is, jól raktam fel stb, de valószínűleg gyári hibás a gumi, mert 35-40km/h-tól érezhetően imbolyog a bicikli (700x25c). A régi kopott gumival stabil volt, de most visszaraktam azokat és ma még tesztelek egyet, mielőtt visszaviszem. Nem volt nagy pénz amúgy, csak bosszantó, mert manapság mindennel így járok, hogy megveszek valamit és nem jó.
Hívtam a Decathlont is, az ÜF-es szerint használtan is gond nélkül elállhatok, csak nekem ez kicsit fura és nem akarok úgy "harcolni" velük az üzletben, hogy lehet, hogy nincs is igazam (mármint, hogy így elállhatok tőle)."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Superhun #22190 üzenetére
Köszi. Holnap viszem, mert addigra elvileg a rendelt termékem is megjön, majd megírom. Sajnos azt a kis papírját nem találtam meg, remélem az nem lesz baj.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
PapG.
tag
válasz Superhun #22218 üzenetére
Köszi az eddigi hozzászólásokat a rootolt Sam S10e vs. elszállt gari ügyben. Önös érdekből belemerültem én is ez ügyben a net bugyraiba, és arra jutottam amit asdf_ és Superhun kolléga is írt, az az, el kell végezzék számomra gariba a javítást, hacsak nem szakértői véleménnyel igazolják hogy a rootolás okozta a bekapcsoló gomb hibáját. (ami szerencsére teljességgel kizárt). (Van erre EU-s direktíva is: 1999/44/CE.)
De akkor miért így jár el alapból a szerviz? Úgy gondolnám, ha valaki, akkor aztán ők igazán képben vannak e témának az aktuális jogi meg szakmai oldalával is! Akkor minek köcsögöznek velem?! Ráadásul nagy cég, a westendben lévő hájpermodern samu experience store.. Egyébként a kapott javítási ajánlatuk is bicskanyitogató volt, fentebb nem részleteztem csak annyit írtam hogy egy talicska pénzt kértek, ami így is volt: Egy emailt kaptam tőlük, aminek a szövegtörzsébe leírták hogy haver, rootoltad a telód = és e miatt buktad a garit, de (!) mi kicseréljük az aksidat (??!) meg a kijelződet (??!) 80ezerért ami majd orvosolja a bekapcsoló gomb parádat is. Kéred ezt? Itt csak pislogtam nagyokat. De volt egy pdf csatolmány is képekkel meg kicsit hivatalosabb állásfoglalással, mely szerint 140ezerbe kerül az alaplap csere (??! wtf ??!) , (na jó: ezzel szűnne meg valóban a root) és akkor a többit gariba megcsinálják. Aztán kértek nyilatkozzam miként döntök.
Most ott tartunk, hogy várom a válaszukat, tudni illik megpróbáltam egy nagyon normális, higgadt és tisztességes hangvételben írt rövid emailben visszakérdezni tőlük, hogy ugyan már miért akarnak átb@szni mint sz@rt a palánkon (?). Pontosabban kitértem rá, hogy a bekapcsoló gombnak semmi köze a roothoz - és akkor legyenek kedvesek nyilatkozzanak már, miért nem javítják gariba (?), valamint jeleztem nekik némi mobilszervizes tapasztalattal a hátam mögött hogy ezzel a [ link ] alkatrésszel lehetne öt dollárból javítani a készülékemet, kwázi árulják már el minek akarnak kijelzőt és aksit cserélni nyócvanezeré' mert a kíváncsiság szétfúrja a belemet. Lehet teljesen fölöslegesen, de hajszálnyit még fogom a reményt hogy rövid úton pont kerül a story végére és elvégzik a szükséges javítást díjmentesen.
Szóval pár napot várok még a válaszukra, de arra készülök én is hogy vásárlók könyve, panaszbejelentés, békéltető testület, szóval végig viszem a kört ha sarokba szorítanak.
Amit még kérdeznék, hogy írtátok hogy a Telenorhoz slattyogjak akkor majd be. Igaz, ott lett véve. De én alapból azt terveztem hogy a samu márkaboltban ahol leadtam kérem majd a vásárlók könyvét és jegyzőkönyveztetem meg teszek panaszt, nem pedig a Telenornál. Mert hogy nekik kellett volna jog szerint elvégezni a javítást, amit megtagadtak. Rájuk vagyok morci. Persze lehet nézni onnan is, hogy telenortól vettem, akkor meg velük szkanderozzak. Tudja ezt valaki pontosan hogy kellene? -
PapG.
tag
válasz Superhun #22222 üzenetére
Számomra akkor már csak egy kérdés maradt: hol kezdjem el verni a tamtamot? A samu szervizben helyben, vagy kérjem vissza a telót és menjek a telenorhoz? Az egy év kötelező jótállási igényemet vajon csak a telenornál érvényesíthetem, vagy a samu szerviz is "a kereskedő" -nek bizonyul ez esetben?
-
PapG.
tag
válasz Superhun #22224 üzenetére
Jaja, pontosan ez lesz. Jeleztem a szerviznek hogy a pénzes javítást hanyagolnám, és inkább a jótállási igényemet próbálnám meg érvényesíteni a Telenornál. Kíváncsi vagyok mikor meg milyen állapotban (szétszedve vagy korrektül összerakva) meg hogy egyáltalán díjmentesen vissza adják-e a telót, - vagy felszámolhatnak-e valami munkadíjat (?). A fejleményekről majd beszámolok.
-
PapG.
tag
válasz Superhun #22226 üzenetére
OK. Samu szervizből vissza adták a telót, nem mondanám hogy kedvesek voltak (inkább flegmák) de legalább nem húztak le zsével amiért nem javították a készüléket ami korrekt. Átslattyogtam telenorba, mondtam nekik a szitut hogy nem gyári szoftver, ezért a samu nem javította, de még él az egy éves jótállás stb, meg hogy nincs összefüggés a hiba meg a root között. Kiscsaj szerintem nem értett ebből semmit, de elzárkóztak a vásárlók könyve+jegyzőkönyv meg minden ilyesmitől, mondván hogy megjavítják. Kb 2 hét és szólnak ha kész. Bárcsak így lenne Ha mégse, akkor jön a békéltető testület felé vezető irány. FolytKöv.
-
-
Zoltn
senior tag
válasz Superhun #22230 üzenetére
2019.02.11-én vásároltam az Asus strix B450i alaplapot 49800ért, 3év jótállással.
2020.07.15-én adtam le CHA-FAN header hibával a boltban, 2020.08.18-án kaptam vissza. Elvileg megjavították, gyakorlatilag semmi nem történt vele. Hazavittem összeraktam, ugyan az a hiba.
2020.08.28-án tudtam újra leadni a boltban. Tegnap voltam bent, már valami 45 napos határidőről beszéltek (15 nap bolt-15 nap nagyker-15 nap gyártó).
Nyilván még egy kis türelmet kértek tőlem. De nem nagyon van már.
A telefont már fel sem veszik, emailre nem válaszolnak, bent a boltban flegmán száttárt karral nem csináltak semmit.
"Music is your only friend. Until the end!"
-
gabor9991
őstag
válasz Superhun #22286 üzenetére
Termék gyártója és mivolta: Hagyományos kinyitható telefon talán Nokia?
• Vásárlásának helye, időpontja :eMAG 2020.04 hó
• Eladási ára :15e körül
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e :magánszemély
• Hiba jellege: antenna hiba, szakadozó hang, megszakadó hívások
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt: 2020.08.25
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele: Első alkalommal jár szervizben
• Használtan vetted-e: nem
• Fénykép a jótállási jegyről : -Egyik idős családtag használná, nem az enyém ezért nem tudom a pontos vételárat és típust, de nem is kaptam semmilyen papírt az átvételkor amikor a futár átvette vagy a szervizhez beérkezett
Többször is leírtam az emagos ugyintézönek, hogy tisztában vagyok a készülék minimális értékével ettől függetlenül nem hiszem, hogy elfogadható négy ilyen hosszú várakozás a javításra[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Superhun #22800 üzenetére
arra gondolok, hogy ez esetleg a biztosítások megjelenését vonhatja maga után, amit kötelezően meg kell vásárolni a termékek mellé (ha lesz oylan konstrukció, ami ezt az elég vad jótállásos dolgot bevállalja). Most azt nem olvastam el, de ha 2 év után romlik el egy 500k-s vga, akkor az újra ujraindul a 3 év jótállás?
beteg dolog lesz, ha ez így fog működnicryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Finalmouse Starlight-12 Phantom (s) MODOLT, COREPAD rajta
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia