- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
smog86
senior tag
válasz Ariadne #1799 üzenetére
Mogyoródi út 32-ben vettem meg a monitort szóval biztos ez a cég...de semmi elérhetőség és weblapjuk is megszünt...
Menjek be oda? Az lehet hogy majd azt mondják hogy aki átvette tőlük a céget oda vigyem a monitort? Mert azoknak Békéscsabán van a székhelyük..Na meg az is nagy kérdés hogy mikor lehet őket ott elérni....gondolom nincsenek ott napi 24órát.
[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
-
smog86
senior tag
válasz Ariadne #1810 üzenetére
Hát azt mondták hogy most vették át 3hete a Békéscsabai és Szegedi boltjaikat, de jogutód nélkül és ők nem nagyon tudnak mit csinálni, max ha elviszem nekik a monitort (Bpről Békéscsabára) , de akkor sem biztos hogy tudnak intézni valamit és hogy több hét.
Ja meg hogy próbáljam meg a Samsung magyarországnál, hogy hátha samsung papír nélkül is megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
-
smog86
senior tag
válasz Ariadne #1817 üzenetére
De a samsungnál csak van valami bejegyzés hogy mikor lett vásárolva sorozatszám alapján...akkor ők nem lennének kötelesek kicserélni? Attól függetlenül hogy a kisker lenyelte a samsung papírokat...
Amúgy monitor üzemel csak tiszta foltos szóval azt egyenlőre nem adnám be.
[ Szerkesztve ]
-
Bertone
csendes tag
válasz Ariadne #1836 üzenetére
Köszönet a bíztató szavakért!!! Csak annyi, hogy nem alaplap, hanem videokártyáról van szó, bár szerintem ha vkártya meghibásodik azt sem lehet nagyon javítani. Egyébként már írtam a CLUB 3D gyártójának Hollandiába, hogy az e a gyakorlat, hogy kiküldik a kártyát a gyártóhoz? Kicsit vicces
Meg azt is megkérdeztem a hollandoktól, hogy miért nem lehet Magyarországon beszerezni és kicserélni az amúgy forgalomban lévő kártyát (angoloknál, németeknél, stb. vígan kapható).
Köszi a jogszabályokat, át fogom nyálazni és nem fogom annyiban hagyni, szerintem a békéltető testület csak időhúzás, ha kell peres útra viszem a dolgot.
Természetesen én lettem volna a legboldogabb ha kapok egy ugyanilyen típusú vkártyát. A meghibásodása ellenére meg voltam vele elégedve, nem véletlenül esett rá a választásom.
Akkor most jöjjön a negatív reklám: MISTRAL COMPUTERWORLD KFT. -ről van szó.
Senkinek nem ajánlom! -
Bertone
csendes tag
válasz Ariadne #1838 üzenetére
Húúúú, most leízzadtam egy kicsit... ilyenkor szokta mondani asszonypajtás, hogy persze, rólunk van szó!
Ismét köszönet a fontos információkért!
Most nem tudom várjam ki a 15 napot (feb. 18.-án lett kiállítva a bevizsgálás eredményéről a papír), ami kb. márc. 10-ig tart, vagy lóhalálában rohanás vissza az üzletbe minél hamarabb és mentsem, ami menthető? -
Bertone
csendes tag
válasz Ariadne #1840 üzenetére
Aha, az előbb olvastam a cikket, remek!
Direkt egy viszonylag nagyobb üzlethálózattal rendelkező céget néztem ki annó. Az országban több helyen van, ill. volt üzletük. Nem tudtam róla, ami utólag érthető is, a pécsi üzlet megszünt, ugyanis próbáltam telefonon elérni őket, hátha van ilyen vkártya náluk, "a hívott szám nem kapcsolható".
Nem tudom lehet, hogy megvárom mit válaszolnak a hollandok, hátha, hátha méltányolva a helyzetet küldenek vkártyát grátisz!!!! Jó tudom álmodik a nyomor, de hátha!
A "kékhalál" az a Mistral? -
ML320
senior tag
válasz Ariadne #1847 üzenetére
Sajna nem sok mindent tudunk mi sem javasolni.
Ahogy írtam, garancialap pótlólagosan is bekérhető a gyártó hazai szervezetétől. Mivel nincs garlap, a vevő egyből a vásárlás helyszínére viszi - azaz pl hozzánk. Mi le tudjuk csekkolni, honnan és mikor jött. A cégünk is kap garlapot, ugyanúgy érvényesíthető a garancia. Ez alapján lekérem, ha megjött, akkor felküldöm. Max egy héttel tolódhat el az ügyintézés.
Ha az adott cég - ahonnan pl smog86 elvtárs vásárolt - egyéb mutyi úton hozta be a cuccot, akkor a hazai forgalmazó hozzáállásán múlik a dolog. Viszont jött az infó: nem ők hozták be. Ebben az esetben jogilag elfogadható a hozzáállásuk, emberileg viszont nem. Sőt, ezt nem értettem sosem. Reklámként is nagyon előnyősen jönnének ki, ha elfogadnák és elintéznék a garanciát.
De az is igaz, hogy ha a kisujjad nyújtod, a karodat kérik. Gondolom, minden forgalmazónak elege lett abból, hogy nem csak egyetlenegy emberke kereste meg őket naponta.Ember tervez, Isten perverz...
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #1854 üzenetére
Szóval azt mondod, hogy így is meg tudom ezt tenni, hogy van nálam két papír, az egyik az, hogy 25napot a szervízben töltött, utána egy másik, hogy elismerték ugyanazt a hibát, és most folyamatban van a szervizelése?
Vásárlók könyvébe ilyenkor mit szoktak írni? Még soha nem írtam bele.[ Szerkesztve ]
-
ML320
senior tag
válasz Ariadne #1869 üzenetére
Pontosan erre gondoltam én is. Ha csak egyet cserélnek, akkor a párosítás fogalma is értelmét veszti. Sőt, mivel nem két különálló RAM-ra szól a garancia sem, hanem egy adott termékre (függetlenül a két önállóan is használható tételre), így én is azt javasoltam a károsultnak, hogy ne hagyja magát. Kicserélhetik csak a hibásat, de a jól működővel teljesen megegyező legyen az új is, hogy akár használtan könnyebben értékesíthető legyen. Kicsit gyámoltalan a haver, néha noszogatni kell. Itt legalább lát egy kis megerősítést.
További érvem: a számlán is egy tétel van csak ...[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
ML320
senior tag
válasz Ariadne #1871 üzenetére
Nem tudom... Nem tőlünk való, és a kisker sem a legjobb hírű webáruház (az utóbbi időszak tapasztalatai). A név maga semmit sem jelent számomra. Ami el tud romlani, az el is romlik. Viszont nem mindegy, hogy hiba esetén ki és hogy áll hozzád, hozzám, vagy a velem kapcsolatban lévőkhöz.
[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #1879 üzenetére
Na megérdeklődtem az érintett webáruháznál hogy hogyan működik a 8 napos elállás. Érdekes választ kaptam.
"Sajnos nem tudjuk ezt a 8 napos elállási szándékot figyelembe venni mert cégünk csak olyan terméket értékesít, amelynek ára a pénzpiaci értékesítő által nem irányítható ingadozástól függ, ennek alapján értelmezi a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet, a távollévők között kötött szerződésekről, melyet a vevő vásárláskor elfogad."Furcsa kicsit számomra...
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #1892 üzenetére
Sajnos a helyszínen nem vettem észre a hibákat. Azzal a tudattal jöttem el, hogy megcsinálták. Itthon derült ki, azonnal visszamentem, és mivel ezek után mégegyszer egy új jegyzőkönyvvel nem akartam leadni megint a szervízbe több hétre, gondoltam csak feliratom, hogy a szervízből hibásan jött vissza, közben kiderült, hogy a kijavított LCD kijelző is pixelhibás, tehát kb lukat lukkal tömtek...
Így ezért akarok bemennni a géppel az edigitalba, hogy már 40napja törekednek a hiba kijavításán, elég lesz... (mert a két szervízidőt összeadva kb 40 nap jön ki)
Remélem sikerülni fog. Jogszabályokat kinyomtatva elviszem, nehogy elkezdjék mondani a fals értelmezéseket.
Azért szerintem a bíróságon is megállná a helyét, ha egy hibát kétszer, összesen 40 napig csinálnak, és aztán még mindig fenn áll...u.i.: Jegyzőkönybe milyen stílusban, milyen személyben érdemes írni, meg mit?
pl. "Ekkor és ekkor vettem egy gépet, ennyit töltött a hivatalos szervízben, és még mindig nem jó, cserét kértem, azt megtagadták, így a szerződéstől ezen a napon elállok...."? -
ML320
senior tag
válasz Ariadne #1892 üzenetére
Uff, Edigital... Csodálkozom, hogy még mindig vásárolnak ott emberek...
Korábbi főnökünk istenítette őket! A biztos forrásokat fikázta, hogy az ED-ben így meg úgy occsóbb minden. És egy viszonteladói státuszt akart intéztetni.
A dologról lebeszéltük, őt kirugtukEmber tervez, Isten perverz...
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #1892 üzenetére
Na ma voltam bennt. Tényleg lehetetlen velük dűlőre jutni. Annyi lett a vége, hogy felvettük a jegyzőkönyvet a hibákkal, illetve hogy 38 napja csinálja a szervíz összesen. Az ottani üzletvezető csak a szervíz csereigazolására hajlandó cserélni. Kvázi folytatódik a gariztatás. Hiába mondtam a jogszabály így meg úgy, semmi. Mondta, hogy odaadhatja a vásárlók könyvét is, de akkor sem tudja kicserélni. Ezeknek csak a saját érdekük fontos, a fogyasztóra rá sem bagóznak.
Hihetetlen rosszul van a törvény megfogalmazva, hogy "törekedniük kell". Ez a kis szó bizonytalanná teszi az egészet, illetve rengeteg gondot szül. Miért nem lehet mondjuk 20 napban maximálni..Nem értem. -
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #1900 üzenetére
Most már teljes mértékben így állok hozzá, nem is érdekel a gép útja. Eddig hogy gyorsítsam az ügyintézést, magam rohangáltam a garjegyen megjelölt szervízátvevőhelyre, hogy minél hamarabb kész lehessen. Mostmár leadtam ott ahol vettem. Hibát mindenképp elismeri az Edigital is. Független attól, hogy mit intéznek az Olympusszal a javítást már nem fogadom el. Ha jól tudom 3 munkanapuk van ezt kigondolni, hogy javítás vagy csere, ha nem szólnak semmit, és majd 15 nap után hívnak, hogy kijavították, holott cserét kértem, visszautasíthatom, ugye?
-
ML320
senior tag
válasz Ariadne #1897 üzenetére
Korábban pont te írtad:
"Egyrészt ha tudnak ugyanolyat adni, azt el kell fogadnod, és akkor nem kapsz vissza pénzt, nincs levásárlás - kivéve persze ha maguktól belemennek az üzletben más megoldásba."
Ezek után: "aktuális áron levásárlás" például egészen biztosan soha nem lesz jogszerű?A jogszerűségbe most nem mennék bele. Nekem ez inkább elvi kérdés. Én továbbra is azt látom, hogy a környező piacon megforduló "utolsó napokban meghalt a cuccom, és azonnal kérem vissza a pénzt" emberkék aránya nő. Az indokuk pediglen nagyon sok esetben a nyerészkedés. És sajnos ez a réteg az, akik miatt nem fogunk sohasem mindenkinek megfelelő és elfogadható törvényt kapni. Amíg van kihasználható kiskapu, azt páran kihasználják.
A gyártói garanciával egyetértek, viszont hozzátenném, hogy a gyártóknak is kellene valamilyen formában egy országos hálózatot megszervezni. Nálunk Szombathelyen röhej, hogy nincs pl Samsung márkaszervíz. Bezzeg amikor jön a telefonos elégedettség felmérés, mindig a képükbe vágom: átlag júzer hóna alatt a monitorral megy Pestre? Ebben a vasutassztrájkos időszakban? Na, ez a jelentős kényelmetlenség.
Sajna mindenért a kisker van pellengérre állítva. Akár hardver, akár szoftver. A gyártók továbbadják a felelősséget. Ők szarnak nagy ívben a piacra. Ha az ő felelősségi körüket jobban be lehetne határolni, akkor talán lenne esély a gyorsabb és rugalmasabb garügyintézésre. Addig viszont marad a kiéleződésektől teli kisker-ügyfél kapcsolat. IMHO
Ember tervez, Isten perverz...
-
Stalker76
csendes tag
válasz Ariadne #1903 üzenetére
A pár évente új céget alakítok dolog a politikusaink által használt kiskapu. Nem fognak maguk ellen tenni. Van olyan konkurens cégem, aki köbö a hatodik cégénél tart, ugyanazon a bejelentett címen. Ennyit a zero toleranciáról.
Másrészt: a vevők igénylik és hajszolják bele a piacot a drasztikus árversenybe. Az meg, hogy a nagyker ellen tegyenek lépést a kiskerek... Kivitelezhetetlen. A gyártók pár disztribbel állnak kapcsolatban. Ha nem én veszem meg a cuccot, akkor a konkurenciám, és olcsón adja a kedvezményért remegő újgazdagnak. Magyarországon jelenleg halott az üzleti etika. És ha kedves fogyasztóvédők már azért 200e-re büntetik a forrásomat, mert nincs kiírva, hogy áraink forintban értendőek, hát ne haragudj, de a jó (saját magam által moderálva) !
ML320: Ennyire nem tudsz aludni?
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
Stalker76
csendes tag
válasz Ariadne #1912 üzenetére
Ez a megvalósítás valóban nem megy nálunk, ha egyből a pénzt követelik vissza a jobb termék helyett. Egy ilyen vevői magatartás miatt meg ne csodálkozz, ha a gyártó inkább megcsináltatja a kocsit. Mégha többe kerül is. Hiszen ha már annyira az a Corsa kell a vevőnek, hát megkaphatja. Aztán jön az anyázás, hogy miért nem is kapta meg a Astrát, vagy akármi mást. Lehet, hogy te neki adsz igazat, de szerintem tökéletes igazság nem létezik. Mindig valakinek a szemszögéből van szó igazságról. A célnak az kellene lennie, hogy a szempontok közeledjenek.
[ Szerkesztve ]
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
Llew
senior tag
válasz Ariadne #1888 üzenetére
Hali!
Garancia kérdés téma #1888-as hozzászólásában írtad:
"Nekem abból van elegem, hogy nincs egy nyomorult számtech üzlet (pontosabban egy van )"Ez azt jelenti, hogy abban az egyben érdemes vásárolni, mert ott legalább rendes garanciás ügyintézésre számíthatok? Ha igen akkor kik ők?
Azért kérdem mert az iponnál akarok gépet venni, de most, hogy átfutottam a témát elbizonytalanodtam. Azért hajlok feléjük, mert sajnos a helyi üzletekkel sincs túl jó tapasztalatom, illetve az egyik itt a PH-n is szerepel, nem véletlenül. Szóval ahogy látom az esélyeim kb ugyan olyanok, csak az ipon még olcsóbb is.
Llew
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
nissancleane
újonc
válasz Ariadne #1814 üzenetére
Szia!
A Pc trade az egy és ugyan az, mint a Hardimpex, vagy mint a Nova Comp. Ha figyelted a Kékfényt mostanában eléggé sok aktuális riport volt ami a computer piacot is érintette. Ez végig fog söpörni a magyar piacon, mint a tájfun. Sok ilyen cég bezárás és eltűnés lesz még az idén. Én azt mondom, hogy ezt már csak erős idegzetűeknek!!! Olyan cégeket is fogsz eltűnni látni akik 10 éve a piacon vannak. Csak a tulajdonosok kulturáltságán múlik, hogy bevállalják vagy sem a garanciális ügyintézésből fakadó veszteségeket. Sajnos ők sem tehetnek sokat. Most megy végbe az a folyamat, aminek már réges-régen meg kellet volna történnie és letisztult volna a piac. Ennek sajnos Ti végfelhasználók isszátok meg a levét, mert a nagykereket kilövi a vám kommandó, néhány embert becsuknak, néhányat kőröznek, de igazándiból nektek akik futhatnak a gari után, nektek okoznak sok gondot és veszteséget.
Nagyon nehéz ma megmondani, hogy kik azok a nagykerek akik talpon maradnak és milyen feltételekkel! Még a Rami "széke " is nagyon inog. Szóval aki ma ígér 3-5 év garit egy termékre az minimum jövőbe látó, Nostradamus. Ja és persze, ha a nagyker megdöglik akkor a kiskernek sincs hova visszavinni, szóval akkor mindenki ideges, és persze joggal.Nissan
-
smog86
senior tag
válasz Ariadne #1996 üzenetére
Örülni fog a Nova....
De télleg létezik még mindig...mert e-cegjegyzéken fenn van még...és ilyen nincs hogy se telefonon, se személyesen, se levélben nem lehet felvenni velük a kapcsolatot.mod: cégbíróságot hogyan is tudom elérni? gondolom őket is levélben...
[ Szerkesztve ]
-
zso73
veterán
válasz Ariadne #2025 üzenetére
A számla Vezérkomp KFT. Fehér út 1. Blúfos jelzéssel a bélyegzőn.
A szervíz lapon IT Megastore Kft. www.lblúfos.hu
Én is kíváncsi leszek. De egy kis vodoo belefér.........."A mosoly olyan, mint egy ablakban felgyúló fény, amellyel a lélek jelzi, hogy a szív otthon van."
-
net84
őstag
válasz Ariadne #2030 üzenetére
Egészen jól látod, remélem már én is (és jól adtam tovább az infót).
tehát X leszarhatja, hogy Z hisztizik neki a telefonba, hogy adott eszköt nem működik (főleg, hogy a garanciapapír sincs meg)Y-t már X ügyvédje elkalapálta, most már a tartozás kifizetése is folyamatban van. A poén, hogy volt a két cég között szállítói szerződés...csak az utolsó "részlet" elfelejtődött.
Ki nem találnád, hogy Y mivel védekezett, amikor X ügyvédje felhívta: tessék megérteni, nekünk it tartoznak egy csomó pénzzel...építőipar rulezRead only...
-
Csaba_20_
őstag
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #2039 üzenetére
Ha neked mint eladónak vissza kell adnod, akkor az azt jelenti, hogy a szerződés ex tunc semmis(pl. se csere, se javítás nem volt lehetséges). Hétköznapi nyelvre lefordítva, amit te adtál neki, azt ő adja vissza, amit ő adott neked, azt meg te. Ő visszaadja a terméket, te pedig az eddig befizetett összeget. Mindezt ugyanúgy szavatosság/jótállás, pontosabban hibás teljesítés kérdéskörében ugyebár. Dehát neked magyarázom ezt? Nem kontárkodnék tovább, ha nem haragszol.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Ariadne #2043 üzenetére
egy PDA-ról van szó, az első 3 javításnál mindig alaplap cserét írtak rá, ezek rajt is vannak a garlapon
a 4. javítás (a mostani) már csak bios reset-et és frissítést tartalmaz, de most sem tökéletes az eszköz, igaz most kicsit stabilabb a működése...holnap majd értekezek a központi szervízzel, hogy mit tudnak vele kezdeni, de a legjobb az lenne, ha ki tudnák belőlük legalább egy tipusazonos cserét csikarni (a burkolatotot is cserélték már, mert beakadó gomb hiba után törött burkolattal küldték vissza)
[ Szerkesztve ]
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest