-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agyasima
senior tag
Hali!
A 15 napos garanciális ügyintézés még él. Igaz a szabály már nem úgy szól, h kötelező 15 napon belül javítani, hanem hogy mindent el kell követni, h ezt a 15 napot tartani tudják. A fogyasztóvédelem szakemberei szerint ez azt jelenti, hogy ha 15 nap múlva visszamész, és még nincs meg a csere/javítás, és azt mondják, hogy még 3 nap, az még belefér, de a 20 nap feletti csere/javítási idő már nem elfogadott.
Ebből következik, hogy verd nyugodtan az asztalt, beszélj a főnökkel, majd töltsd ki a vásárlók könyvét, ha mindez nem vezet eredményre. El se hiszed, h milyen segítőkészek tudnak lenni hirtelen... (én sajnos tudom, de ez egy hosszú történet)toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya