Új hozzászólás Aktív témák

  • #95590400

    törölt tag

    válasz asdf_ #8609 üzenetére

    egyébként ez a gyakorlatban h szeretné a jogalkotói szándék, miként működjön ez?
    mert azért azt valahogy - érthető módon - ellenőrizni kellene, hogy a jótállás körébe tartozó hibajelenség-e, amit gyakorta szemrevételezéssel nem is lehet megtenni. persze vannak egyértelmű esetek, de a helyzet egyik jellegzetessége ilyenkor, hogy ő hirtelen már nem ért hozzá, majd a szervizes kolléga, aki továbbítja a forgalmazó, nagyker felé, aki továbbítja a szakszerviz felé. az idő meg ketyeg.
    ha kicseréli, akkor arra van valami irányadó határidő, mint pl. a 15 nap, vagy a jelentős kényelmetlenség?
    no offenz, és nem is tartozik az adott ügyhöz, csak érdekel.
    ----
    szerintem nem tilos javítani, amennyiben az vevő beleegyezik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák