- eBay
- Bittorrent topik
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Mobilinternet
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#95590400
törölt tag
egyébként ez a gyakorlatban h szeretné a jogalkotói szándék, miként működjön ez?
mert azért azt valahogy - érthető módon - ellenőrizni kellene, hogy a jótállás körébe tartozó hibajelenség-e, amit gyakorta szemrevételezéssel nem is lehet megtenni. persze vannak egyértelmű esetek, de a helyzet egyik jellegzetessége ilyenkor, hogy ő hirtelen már nem ért hozzá, majd a szervizes kolléga, aki továbbítja a forgalmazó, nagyker felé, aki továbbítja a szakszerviz felé. az idő meg ketyeg.
ha kicseréli, akkor arra van valami irányadó határidő, mint pl. a 15 nap, vagy a jelentős kényelmetlenség?
no offenz, és nem is tartozik az adott ügyhöz, csak érdekel.
----
szerintem nem tilos javítani, amennyiben az vevő beleegyezik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bittorrent topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ford topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Itt a Logitech Keys-To-Go 2
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- További aktív témák...