Új hozzászólás Aktív témák

  • Fullgyári

    csendes tag

    Sziasztok!

    Február végén magánszemélyként vásároltam egy Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 512GB 12GB RAM Dual telefont A Coolmobile-tól ami a vásárlás óta naponta legalább egyszer lefagy majd újraindul. Nem szóltam azonnal a szerviznek mivel először csak arra gyanakodtam hogy esetleg a zsebemben megnyomódhatott hosszan a bekapcsológombja és az miatt indult újra a telefon. Kb. Március 7-én írtam nekik Email-t az alábbi szöveggel:

    2024.02.26-án rendeltem maguktól egy telefont amit szeretnék visszaküldeni rendellenes működés miatt.

    Hiba leírása: Naponta - kétnaponta legalább egyszer újraindul a telefon (Akkor történt amikor nem volt használatban egy alkalommal kivéve), illetve néha előfordul hogy hosszabb késleltetéssel reagál.
    Annál az egy alkalommal amikor használtam felébresztettem volna a kijelzőt kb.10-15mp késleltetéssel reagált, utána már szinte semmire nem reagált majd újraindult a telefon.
    Válaszukat előre is köszönöm!

    Erre az Email-re hivatkozva felhívott a szervizes kolléganő hogy csináljak egy Factory reset-et a telefonon ami meg is történt de utána is ugyanúgy alkalmanként lefagyott/újraindult, majd ezt írták:

    Köszönjük, hogy jelezte nekünk a problémát!
    A készüléket vissza tudjuk hozatni a GLS-el és bevizsgáljuk.
    Ha az átvételtől számított 14 napon belül jelzi a hibát és a készüléket hibásnak minősítjük, akkor ingyenesen cseréljük.
    Mivel az átvételtől számított 14 napon belül jelezte a hibát, a készüléket ingyenesen visszaszállítjuk futárral.
    Ha a készülék mégsem hibás, vagy a hibát külső behatás okozta, akkor a készülék oda-vissza szállítását, 5000 Ft-ot, a visszaszállításkor a futárnak szükséges fizetni, vagy el is utalhatja.
    Bevizsgálás menete:
    - ellenőrizzük a beérkezett készüléket, hogy sérülésmentes-e
    - teszteljük a leírt hibát
    - ha tapasztaljuk a leírt hibát, a készüléket cseréljük
    - az új készüléket 3-5 munkanapon belül szállítjuk

    11.én felvette a futár, megérkezett hozzájuk a telefon fel is hívott a kolléganő hogy sikeresen megérkezett a telefon de nem volt rajta a legfrissebb verzió (gondolom akkor kaphatta meg a HyperOS-t mivel én még a becsomagolás előtt is megnéztem hogy van-e elérhető frissítés mivel szoftveres hibára gondoltam.)

    Majd ezután kaptam mégegy Emailt:
    Készüléke visszaérkezett, ennek kapcsán a tesztelést elkezdjük.Jelenleg frissítem a telefont, ha minden jól megy ez meg is oldja a gondot, de biztosat csak a teszt után tudok mondani.

    Pár nappal később felhívtam őket hogy mi újság a telefonnal, azt mondták hogy nem tapasztalták a hibát de ha akarom még le tudja küldeni a szervizbe ellenőrzésre, mondtam hogy akkor küldje de állítólag ott se volt semmilyen hiba illetve mondta hogy egy harmadik féltől származó alkalmazás miatt is lefagyhatott így ezen a héten szerdán (03.20-án) érkezett hozzám vissza a telefon, csütörtökön már meg is volt az első lefagyás.
    (Semmilyen papírt nem kaptam róla hogy bevizsgálták volna a telefont csak egy számlát - visszaszállítás 5000ft)

    Nyomtam mégegy Factory reset-et, semmilyen alkalmazást nem telepítettem, sehova nem jelentkeztem be, illetve semmilyen beállítást nem módosítottam de így is lefagyott.

    Most jelenleg is rá van kötve a gépre USB hibakereséssel (Android Studio logcat), kivettem belőle a sim kártyát péntek este mert még arra is gondoltam hogy azért nem volt náluk lefagyás mivel nem ugyanazok voltak a körülmények pl. ők nem raktak bele sim kártyát nem állítottak be képernyőzárat stb.. most jelenleg még azóta nem fagyott le a telefon, erre még kíváncsi vagyok hogy ők hazudtak-e vagy csak ez miatt nem tapasztaltak lefagyást/újraindulást..

    Most nem tudom hogyan tovább, gyűjtöm a bizonyítékokat a telefonról, videóm van a lefagyásról illetve logcat-el is sikerült egyet rögzítenem még az első visszaküldés előtt és úgy gondoltam hogy a következő email-t amit írok nekik oda mellékelem a Logcat-et és a videót is hogy még mindig nem jó a telefon.

    (Amit még furcsálok ebben a dologban hogy többször keresnek telefonon, nekem ez így annyira nem tetszik mert nincs nyoma mint egy email-nek, illetve amikor mondtam a kolléganőnek hogy van róla logcat-em a lefagyás pillanatában kérdeztem hogy elküldjem-e emailben neki ő azt válaszolta hogy nem kell)

    Pár napja megnéztem a boltnak az 1 csillagos értékeléseit ott találtam véleményt egy László nevű felhasználótó l(2hónapja írta) ugyanúgy járt mint most én, és még oda is ugyanezt írta a Coolmobile hogy ők nem tapasztaltak hibát a telefonnal azóta se, tökéletesen működik, még google drive-ról is linkelt be határozatokat a fogyasztóvédelem ill. békéltető testülettől hogy mit állapítottak meg.

    Segítségeteket előre is köszönöm!!

Új hozzászólás Aktív témák