Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lowzor
veterán
válasz xxxjjjkkk #15421 üzenetére
Hát ezt el...
Most beszéltem velük, nincs 72 órás visszaküldés, töltsem ki a garanciális lapot, elszállítják, aztán majd ha átvizsgálás után úgy döntenek a szervizesek, akkor cserélik/visszaadják a pénzt. Na persze...
Megint az lesz, hogy hívom az LG-t, aztán velük keresztül intézve lesz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
- Spórolós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Futás, futópályák
- Diablo IV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések