Új hozzászólás Aktív témák

  • nemethchek19

    aktív tag

    válasz Superhun #14754 üzenetére

    Ez egyszerűen hihetetlen és lassan az őrülethatárán vagyok.

    Írtam nekik: "Mi az oka annak, hogy nem cserélik ki ugyanilyen típusra? Legyenek szívesek részletesen tájékoztatni arról, hogy mi a pontos oka, hogy csak levásárolni lehet az értéket és hogy mik a lehetőségeim a továbbiakban. "

    Válasz: "A termék amikor elkészült nem volt épp elérhető, azóta visszakerült, így a cseréjét bekértem."

    Kaptam is azóta egy emailt: "Oldalunkon feladott rendelésed beszerzését megkezdtük, várhatóan a következő munkanapon készletre érkezik. A beérkezést követően levélben tájékoztatunk az átvétel pontos idejéről. "
    Ott van ugyanez a termék az emailben és oda van írva, hogy összesen 0 Ft-ot fizetek érte.

    És a Webáruházból el is tűnt a Szerviz menü alatt az infó: "Jelenleg nincs garanciális ügyintézés folyamatban."

    Én most már teljesen tanácstalan vagyok, hogy mitévő legyek. Igazából ez lehet jó lenne így, de elegem van ebből a boltból.

Új hozzászólás Aktív témák