- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemethchek19
aktív tag
válasz Superhun #14754 üzenetére
Ez egyszerűen hihetetlen és lassan az őrülethatárán vagyok.
Írtam nekik: "Mi az oka annak, hogy nem cserélik ki ugyanilyen típusra? Legyenek szívesek részletesen tájékoztatni arról, hogy mi a pontos oka, hogy csak levásárolni lehet az értéket és hogy mik a lehetőségeim a továbbiakban. "
Válasz: "A termék amikor elkészült nem volt épp elérhető, azóta visszakerült, így a cseréjét bekértem."
Kaptam is azóta egy emailt: "Oldalunkon feladott rendelésed beszerzését megkezdtük, várhatóan a következő munkanapon készletre érkezik. A beérkezést követően levélben tájékoztatunk az átvétel pontos idejéről. "
Ott van ugyanez a termék az emailben és oda van írva, hogy összesen 0 Ft-ot fizetek érte.És a Webáruházból el is tűnt a Szerviz menü alatt az infó: "Jelenleg nincs garanciális ügyintézés folyamatban."
Én most már teljesen tanácstalan vagyok, hogy mitévő legyek. Igazából ez lehet jó lenne így, de elegem van ebből a boltból.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Gyúrósok ide!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Dolce Gusto
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen