Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz 2018 #73327 üzenetére

    RT az a dolog amihez az istenvilág összes VGA-ja kevés lenne kiszámítani vele... CP és Metronál is orbitális csalásokat használtak sokszor, Metronál pl.: csak beltérben, szűk helyen volt RT a többi parasztvakítás volt. 4K - csutkagrafikánál nem is csodálkozom, hogy limitbe ütközik minden... maga a 4K csak 2,5x több erőforrást használ mint egy mezei 1080p, VR is ezért kva gépigényes amúgy, mert legrosszabb esetbe is 2x1080p kell renderelni. Most, ha mondjuk lenne egy RT-s VR játék 2x4K-val, 4db zsinórba kötött 3080 is elvérezne :P, és nem VRAM miatt, hanem mert nincs akkora számítási teljesítmény. 12GB elég a 4K ultra playingre, 1080p-ben a 6 még elkegyeg, 8 ajánlott.

    Nem hiába fut a DLSS és AMD SR és FidelityFX gőzerővel :B.
    COD:Vanguardba mondjuk nagyon szépen működik az AMD technológiája :B

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

  • Smithy87

    senior tag

    válasz 2018 #73327 üzenetére

    És azon kívűl hogy rinyál milyen limitációt okoz? Mert a 3050-nél az AC:Valhallával promózza mindenki, hogy kevés a Vram és tesztekbe bepakolnak iylen 10FPS-t neki. Holott futtattam a Bechet és 30 alá nem megy. Megjegyzem ugyanazon tesztelő ugyan azon beállításainál az ugyancsak 4Gb-s 1650 TI meg tudott 35Fps átlagot... Akkor most én vagyok a fűnyíró?

    Killhates: Ezt nem lehetett volna megkerülni mondjuk egy 96 Bites bussal, (96 biten bőven címezhető 6-8 GB) és a "tetűlassú" 12GHz es Memory speed mondjuk 14-re vagy a fölé emelésével (14-en jár a 3060 oké ha jól csalódom ) ott sem lenne akkora limit. Vagy 150 re emelve ha már van 96 :C

Új hozzászólás Aktív témák