Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz 2018 #73327 üzenetére

    RT az a dolog amihez az istenvilág összes VGA-ja kevés lenne kiszámítani vele... CP és Metronál is orbitális csalásokat használtak sokszor, Metronál pl.: csak beltérben, szűk helyen volt RT a többi parasztvakítás volt. 4K - csutkagrafikánál nem is csodálkozom, hogy limitbe ütközik minden... maga a 4K csak 2,5x több erőforrást használ mint egy mezei 1080p, VR is ezért kva gépigényes amúgy, mert legrosszabb esetbe is 2x1080p kell renderelni. Most, ha mondjuk lenne egy RT-s VR játék 2x4K-val, 4db zsinórba kötött 3080 is elvérezne :P, és nem VRAM miatt, hanem mert nincs akkora számítási teljesítmény. 12GB elég a 4K ultra playingre, 1080p-ben a 6 még elkegyeg, 8 ajánlott.

    Nem hiába fut a DLSS és AMD SR és FidelityFX gőzerővel :B.
    COD:Vanguardba mondjuk nagyon szépen működik az AMD technológiája :B

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

Új hozzászólás Aktív témák