Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RM007

    addikt

    válasz KillHates #65200 üzenetére

    Pedig ezek szépen fejlődnek. Csak legyen gép ami azt az álmot mit kergetsz le tudja játszani, ki tudja számítani. A fent linkelt videónál nem véletlen van ott az fps szám. Még a 3090 asztali is nyög. A mai játékok megírása már nem annyi időt vesz igénybe mint a C64 -es időkben. Nem lehet 10-20 évet várni egy új címre. Hatalmas munka lehet egy megemelt grafikájú, részletgazdagabb környezet minden mozdulatát reálisan kiszámítani úgy, hogy minél élethűbb valami annál jobban érzékelhetővé válnak, látszódhatnak a hibák (mire pont utalsz) is.....gondolom. (A cicis néni kidolgozatlansága csak a környezet miatt vált zavaróvá. Illetve nem volt az kidolgozatlan, csak a környezetéhez képest elüt, nem odaillő, és ez érvényes a mozgására, annak fizikájára pl fűtaposására) Vagyis ha emelünk a látványon annak a fizikájának életszerű megoldása újabb kihívást teremt, nagyobb, gyorsabb számítási teljesítményt. Nem utolsó sorban az sem lenne baj ha az új címek nem csupán csak az aktuális legfrissebb(főleg legdrágább) gépeken futnának hibátlanul.....kell egy vásárlói réteg is vagyis bevételi forrás, ezért még optimalizálni sem ártana, valami aranyközép felé, nem csak a marketing reklám.

    Az rtx funkcionalitás pont azt akarja elérni, annak megoldását mint amiről beszélsz.

    Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz KillHates #65200 üzenetére

    Szintén zenész, Mimika nagy mumus sok játéknál, grimaszmétert felhúzták 40%-ra 20% és akkor már "VALÓDI ÉRZELMEKKEL AZ ARCOKON" :DDD, Van egy két nagyon nagyon jó alkotás ilyen téren, Death Stranding, LA Noire, Witcher 3, ahol nagyon jó volt az arc animáció (PS exclusive Unchartedről, Last of Us-ról nem is beszélve, de Noughty Dog, illetve a God of War), és ilyenkor bevillan a Mass Effect Andromeda-s feje és lila haja... XD

    és Evil Snowman, Ezek egy apró részei csak a fizikának úgymond, Hairworks, Furworks (nem tudom mi a mostani neve), az, hogy a fű hajlik, sosem fizika, általában egy trigger animáció csak (kész prodban). Ahogy a Witcherbe szélnél hajlanak a fák, ez mind csak úgymond csalás, az más, hogy valóságosnak ható csalás. Az elején mikor kinéztem az erkélyen W3-ban, full libabőrős lettem, művészien van megoldva ott a csalás, én teljesen elfogadom mondjuk, mert úgy hat mint a valóság, érezni a hideget a képernyőn keresztül pl., erre még kevesebb cím képes. De nincs valóságos fizikai render mögötte.

    RM007
    "Az RTX funkcionalitás pont azt akarja elérni, annak megoldását mint amiről beszélsz."
    RTX azt próbálja meg hardverben kiszámolni amit általában szépen ellehet/et csalni. Szerintem nagyon túl van hypolva :B

    Lásd Bio: Infinity. Kápráztató látvány, de ha valami felrobbant nem változott semmi konkrétan a szobában, mert még az árnyékok is bele voltak vasalva, hogy fusson a régebbi gépeken :DD

    [ Szerkesztve ]

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

Új hozzászólás Aktív témák