Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz KillHates #65200 üzenetére

    Szintén zenész, Mimika nagy mumus sok játéknál, grimaszmétert felhúzták 40%-ra 20% és akkor már "VALÓDI ÉRZELMEKKEL AZ ARCOKON" :DDD, Van egy két nagyon nagyon jó alkotás ilyen téren, Death Stranding, LA Noire, Witcher 3, ahol nagyon jó volt az arc animáció (PS exclusive Unchartedről, Last of Us-ról nem is beszélve, de Noughty Dog, illetve a God of War), és ilyenkor bevillan a Mass Effect Andromeda-s feje és lila haja... XD

    és Evil Snowman, Ezek egy apró részei csak a fizikának úgymond, Hairworks, Furworks (nem tudom mi a mostani neve), az, hogy a fű hajlik, sosem fizika, általában egy trigger animáció csak (kész prodban). Ahogy a Witcherbe szélnél hajlanak a fák, ez mind csak úgymond csalás, az más, hogy valóságosnak ható csalás. Az elején mikor kinéztem az erkélyen W3-ban, full libabőrős lettem, művészien van megoldva ott a csalás, én teljesen elfogadom mondjuk, mert úgy hat mint a valóság, érezni a hideget a képernyőn keresztül pl., erre még kevesebb cím képes. De nincs valóságos fizikai render mögötte.

    RM007
    "Az RTX funkcionalitás pont azt akarja elérni, annak megoldását mint amiről beszélsz."
    RTX azt próbálja meg hardverben kiszámolni amit általában szépen ellehet/et csalni. Szerintem nagyon túl van hypolva :B

    Lásd Bio: Infinity. Kápráztató látvány, de ha valami felrobbant nem változott semmi konkrétan a szobában, mert még az árnyékok is bele voltak vasalva, hogy fusson a régebbi gépeken :DD

    [ Szerkesztve ]

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

Új hozzászólás Aktív témák