Új hozzászólás Aktív témák

  • FőDudu

    addikt

    válasz Evil Snowman #104150 üzenetére

    Igy van.
    Autonal is kb hulyenek neztek amikor szervizben kerdeztem mi van akkor amikor csak a paros sebesseget hajlando valtani a dupla kuplungos automata, mert egyszer elofordult.

    Menet kozben kiirta, hogy P173600 hiba. (valami pozicio erzekelo szenzor). Ujra inditasra elmult. Szervizes szerint lehet akar szoftver hiba is.

    Szervizes szerint majd ha hetente elofordul, akkor kell aggodni, az hogy 1x elojott, akarmi is lehet, nem jelent valodi hibat.

    Mai autok annyira komplexek, annyira elektronizaltak, annyi minden van osszekotve, hogy elkepeszto mennyi mindennek kell egyutt allni ahhoz, hogy egy auto jo legyen.

    Amikor akkut csereltem, kb 30 helyen volt hiba betarolva (alacsony feszultseg, datum, ido, km ora allassal), mert annyi helyen van olyan elektronika ami minden fele diagnosztikara kepes. A 4 ajtonak 4 kulonbozo vezerloje van, mindegyikben volt hiba betarolva. Az ilyen akku cseres tortenet utan peldaul ujra tanulja az ablak vegallasokat es a felhuzasi nyomatekot (uborka elvagos teszt ugyebar).

    Igy egy dupla kuplungos tiptronic eseten 1 hiba miatt valoban nem erdemes panaszkodni - valoban ertheto a szervizes allaspontja. Ha visszater, vagy rendszeres lesz, akkor majd bele turnak.

    Ha a windows neha kifagy - az lehet szoftveres de akar hardveres gond is.
    A baj az, hogy per default be van allitva a sysdm.cpl-en az advanced fulon a Startup and Recovery beallitasoknal az automatikus restart. Igy valoban lovese sincs az atlag felhasznalonak a hiba okarol. Ha onnan kiveszi a pipat, akkor legalabb megkapja a kekhalal kepernyot es lesz fogalma arrol mi tortent. Onnan lehet kiindulni, aztan legalabb az kiderul miert volt a kekhalal.

    FőDudu

Új hozzászólás Aktív témák