Új hozzászólás Aktív témák

  • NeoExDeath

    aktív tag

    válasz Inv1sus #616 üzenetére

    Tuti. Az analóg karok (gombok) attól analógok, hogy nem csak két információt tudnak adni (be van nyomva-nincs benyomva), hanem fokozatosan rengeteg értéket fel tudnak venni. Pl autós játéknál a kormányt finoman tudod vele tekergetni, megtartani egy ponton.

    Az igaz, hogy a Psx (ps1) idejében már volt analóg vezérlő (dual shock), abban is biztos vagyok hogy tényleg analóg volt. Hogy akkoriban milyen játék használta ki, na azt már nem tudom (gondolom pl az autósok).

    A Ps2 höz szinte ugyanolyan volt a kontroller (dual shock 2), és PS2-n rengeteg játék használta az analóg funkciókat. Nem tudom hányan tudják, de a PS2 irányítóján a gombok is analógok voltak :) Na azokat aztán tényleg kevés játék használta ki, de volt rá példa. Pl a Metal Gear Solid 2-3 ban a lövés úgy nézett ki, hogyha kb közepes erősséggel nyomtad le a gombot, a fegyvert a vállához emelte, ha teljesen benyomtad akkor elsütötte. Ha mégsem akartad elsütni, csak felengedted. Hát meg kellett ezt szokni de utána faja volt :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák