Új hozzászólás Aktív témák

  • bmakszim

    senior tag

    válasz Roliiii #372 üzenetére

    Nem tudom milyen a microsoft terméktámogatása, de nekem van egy kb. 2 éve vásárolt Chillstreamem, ami a napokban felmondta a szolgálatot, kontakt hibássá vált. Semmilyen papírom, dobozom nincs meg hozzá, sőt még a legfontosabb azonosítót tartalmazó matrica is hiányzik róla, ennek ellenére felhívtam az ügyfélszolgálatot, 5-ös gomb, 2mp eltelik és egy kedves női hang fogad. Elmondtam a problémámat, végül arra jutottunk töltsek fel képeket a termékről, majd másnap telefonáljak. Másnap hívtam őket, u.a. a kedves diszpécser fogad és mondja, hogy sikerült hitelesíttetnie a képeket, mivel chillstreamük már nincs raktáron, ezért elfogadnék-e egy rumblepad2-est cserébe, ráadásul azért nem a csúcs vezeték nélkülit ajánlotta, mert abból 1 van raktáron és ha időközben elfogyna, húzódna a dolog és ő ezt nem szeretné (mondjuk kicsit sajnáltam, de egye-fene elvoltam a kábellel eddig is). Szal még szét sem kellett verjem a chillit, le se kellett vágjam az usb csatiját, annyit mondtak, hogy a legközelebbi hulladékgyűjtőbe, ha lennék szíves belehajítani... és további szép napot! Hát, az volt!

Új hozzászólás Aktív témák